چکیده‌ای از بررسی تبلت هواوی مدیاپد T5 توسط رسانه شهر سخت افزار در رسانه

چکیده‌ای از بررسی تبلت هواوی مدیاپد T5 توسط رسانه شهر سخت افزار

رسانه شهرسخت افزار دست به بررسی تبلت مدیاپد T5 هوآوی زده است. به گفته این رسانه مدیاپد تی 5 یک تبلت اقتصادی با طراحی هوشمندانه و کیفیت ساخت بالا است که ارزش خرید بالایی دارد. در پایان بررسی تبلت هواوی مدیاپد تی 5، عملکرد راضی کننده ای از خود نشان داد.

این رسانه در بررسی تبلت مدیاپد T5 می‌نویسد این تبلت با دارا بودن ویژگی‌هایی چون بدنه فلزی، صفحه نمایش بزرگ IPS، بلندگوی استریو، پردازنده قابل اتکا Kirin 659 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، از نظر سخت افزاری وضعیت نسبتاً خوبی در کلاس قیمتی خود دارد.

این رسانه در بررسی تبلت مدیاپد T5 می‌گوید برخورداری از قاب فلزی باعث شده در دست گرفتن MediaPad T5 حس یک تبلت باکیفیت را به کاربر منتقل کند. همچنین لبه‌های خمیده و گوشه‌های گرد دستگاه باعث شده در دست گرفتن این تبلت لذت بخش و آسان باشد. همچنین کارشناسان این رسانه محل قرار گیری المان‌های مختلف را بسیار مناسب و هوشمندانه ارزیابی کرده‌اند.

بررسی تبلت مدیاپد T5

نگاهی به نقد شهر سخت افزار در بررسی تبلت هواوی مدیاپد تی 5

به گفته شهرسخت افزار در بررسی تبلت مدیاپد T5، صفحه نمایش IPS بکار رفته برای یک تبلت اقتصادی از کیفیت خوبی برخوردار است و زاویه دید عالی دارد. همچنین این رسانه می‌گوید شدت روشنایی صفحه نمایش مدیاپد تی 5 مناسب است و در محیط‌های مختلف مشکل خاصی را پدید نمی‌آورد.

MediaPad T5 از چیپست 8 هسته‌ای Kirin 659 هواوی با فناوری ساخت 14 نانومتری با پردازشگر گرافیکی  Mali-T830 MP2 و حافظه رم LPDDR3 بهره می‌برد که یک ترکیب مناسب است. چیپست مزبور چهار هسته پردازشی 2.36 گیگاهرتزی Cortex-A53 و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 دارد. لازم به ذکر است کاربر می‌تواند یک کارت حافظه microSDXC نیز نصب کند.

این تبلت از شبکه‌های نسل چهارمی موبایل با بیشینه سرعت LTE Cat-6 پشتیبانی می‌کند و از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac دو بانده نیز بهره می‌برد. شهرسخت افزار می‌نویسد قابلیت‌های ارتباطی MediaPad T5 در این رده قیمتی قابل قبول است.

MediaPad T5 دارای دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی است. این تبلت قادر به ضبط ویدئو 1080p با نرخ فریم برداری 30 فریم در ثانیه است.

به نوشته این رسانه در بررسی تبلت هواوی مدیاپد T5 نوشت که این تبلت با باتری 5100 میلی‌آمپرساعت MediaPad T5 توانسته با تکیه بر مدیریت مناسب مصرف انرژی، شارژ دهی مطلوبی از خود به نمایش بگذارد. باتری این تبلت توانسته در تست شارژدهی به مدت 9 ساعت و 45 دقیقه فیلم Full HD پخش کند. در تست استفاده از شبکه‌های مجازی و اجرای بازی نیز به ترتیب 7 ساعت و 15 دقیقه و 4 ساعت و 35 دقیقه دوام آورده است. با انجام مکالمه و وبگردی هم به ترتیب عملکرد 16 ساعت و 35 دقیقه و 7 ساعت و 25 دقیقه را ارائه کرده است.

شهرسخت افزار می‌گوید رابط کاربری تبلت MediaPad T5 هواوی به شدت برای استفاده بر روی صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی بهینه سازی شده است و در عین حال مجموعه کاملی از اپلیکیشن ها از قبل نصب شده‌اند. همچنین این تبلت دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای نظارت والدین بر استفاده و فعالیت کودکان است.

در پایان شهرسخت افزار از MediaPad T5 هواوی به عنوان یک تبلت اقتصادی خوش قی مت اسم برده است که در مقابل محصولات رقیب وضعیت بهتری دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!