استقبال کم‌نظیر از گوشی هواوی میت 40 ؛ اتمام فوری موجودی! اخبار

استقبال کم‌نظیر از گوشی هواوی میت 40 ؛ اتمام فوری موجودی!

اتمام موجودی هوآوی Mate 40 موجب شگفتی مشتاقان خرید این پرچمدار هواوی شد. گوشی‌های سری Mate 40 هواوی توانسته‌اند نظر بسیاری‌ها را به خود جلب کنند و موجودی آن در یک چشم بر هم زدن پایان یافت. گزارش آسوشیتدپرس نشان می‌دهد پیش فروش گوشی هواوی میت 40 در چین، سریعاً بر روی وب سایت رسمی هواوی، تاوبا، جینگ دانگ و دیگر پلتفرم‌های بزرگ به پایان رسید.

اتمام موجودی گوشی هواوی میت 40 پرو بیانگر استقبال بسیار بالای خریداران از جدیدترین گوشی‌های هواوی است. همچنین این اتفاق را می‌توان نشانه‌ای از عدم تاثیر محدودیت‌های دولت آمریکا بر کسب و کار هواوی دانست؛ محبوبیت سری پرفروش هواوی Mate نیز می‌تواند مؤید این مسئله باشد. گوشی Mate 40 هواوی پرو و سایر خانواده آن اکتبر امسال با چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 معرفی شده بود.

بر اساس گزارش‌ها، استقبال بالا از این گوشی ها موجب اتمام موجودی هوآوی Mate 40 شده است و با وجود تلاش هواوی برای تأمین تقاضای بازار، هنوز بسیاری‌ها موفق به تهیه آنها نشده‌اند. ظاهراً حتی تلاش‌های این غول هم نتوانسته است پاسخگوی تقاضای خریداران دوآتشه باشد و باید بسیار خوش شانس باشند تا بتوانند یکی از گوشی‌های سری Huawei Mate 40 را تهیه کنند. تقاضای بالا دامن‌گیر کل سری Mate 40 است و به یک مدل خاص محدود نمی‌شود. تقاضای بسیار بالا برای سری Mate 40 چندان هم عجیب نیست. این گوشی‌ها مشخصات بسیار عالی دارند که موجب شعله‌ور شدن تقاضا و فروش هواوی میت 40 شده است.

اتمام موجودی هوآوی Mate 40

مشخصات بی نظیر گوشی هواوی میت 40

گوشی هواوی میت 40 به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با خمیدگی 68 درجه و وضوح تصویر 2376×1080 پیکسل مجهز است که از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش دارای نرخ نمونه‌‌برداری لمس 240 هرتز و توانایی نمایش رنگ‌های طیف رنگی P3 است. همچنین این گوشی دارای قابلیت تشخیص چهره 2D و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است. تمام این قابلیت ها Mate 40را به یک پرچمدار واقعی تبدیل کرده است و موجب اتمام موجودی هوآوی Mate 40 مدتی کوتاهی پس از عرضه آن شده است.

هواوی میت 40 در بخش دوربین نیز بسیار مجهز و توانمند است. این گوشی از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB Ultra Vision، دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با توانایی بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته گوشی huawei mate 40 می‌توان به وجود باتری 4200 میلی آمپر ساعت با شارژ بسیار سریع 40 واتی SuperCharge و پشتیبانی از شبکه‌های 5G اشاره کرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!