چکیده‌ای از بررسی ایرباد هواوی Freebuds Pro توسط رسانه سخت‌افزار مگ در رسانه

چکیده‌ای از بررسی ایرباد هواوی Freebuds Pro توسط رسانه سخت‌افزار مگ

با ورود ایربادز FreeBuds Pro هواوی به بازار ایران شاهد عرضه پیشرفته‌ترین ایربادز هواوی در کشورمان هستیم که به همین مناسبت رسانه سخت‌افزار مگ به نقد و بررسی فری بادز پرو هواوی پرداخته است. در ادامه خلاصه‌ای از این بررسی را با هم می‌خوانیم.

وقتی صحبت از یک محصول پرچمدار باشد، انتظارات از آن بسیار گسترده است تا محصولی در اختیار کاربر قرار بگیرد که در همه زمینه‌ها بالاترین کیفیت را ارائه می‌کند. با این نگاه، رسانه سخت‌افزار مگ نیز دست به بررسی فری بادز پرو هواوی زده که در ادامه خلاصه مهمترین بخش‌های آن را می‌خوانیم.

بررسی هندزفری freebuds pro

در مورد کیس نگهدارنده ایربادز، سخت‌افزار مگ نمره بالایی را به سبب راحتی در استفاده در نظر گرفته است. در خصوص ایربادزها نیز مقاومت در برابر رطوبت و تعریق بدن فرد حین فعالیت‌های ورزشی، وزن بسیار کم دستگاه و قابلیت تطابق سری‌های مختلف با گوش کاربر که امکان افتادن از آن را بسیار کاهش داده مورد اشاره قرار گرفته که امکان استفاده طولانی مدت آن را فراهم می‌کند.

از بخش طراحی دستگاه که بگذریم، بررسی هندزفری freebuds pro نشان می دهد، بلندگوی باکیفیت 11 میلی‌متری و شش میکروفون ایربادز همراه با سنسور استخوانی که با لرزش‌های استخوان جمجمه فرد، کمک شایانی در ارائه یک صدای باکیفیت می‌کند از سوی سخت‌افزار مگ، به عنوان جالب‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری دستگاه اعلام شده است.

بررسی هدفون فری بادز پرو

مضاف بر آن، قابلیت تنظیم اکوالایزر پویا با تشخیص تغییرات سیگنال صدا به صورت لحظه‌ای و طراحی مقاوم میکروفون‌ها در برابر زوزه‌های باد نیز از نکات جالبی هستند که به آنها اشاره شده که به مدد ارتباط بلوتوث سریع دستگاه، تأخیر انتقال اطلاعات آنها حداکثر 180 میلی‌ثانیه خواهد بود.

به بخش نرم‌‎افزار که رجوع کنیم، بررسی هدفون فری بادز پرو در این بخش نشان می دهد، برنامه AI Life برگ برنده هواوی در تنظیم و استفاده از این ایربادز حرفه‌ای است. هواوی امکان کنترل همه بخش‌های ایربادز و مدهای حذف نویز مختلف را توسط آن فراهم کرده است.

از آنجایی که هنگام استفاده از ایربادز، مراجعه به گوشی هوشمند دشوار است، هواوی امکان کنترل حالت حذف نویز، حرکت بین ترک‌های موسیقی و حتی تنظیم حجم صدای قابل پخش را نیز با استفاده از ژست‌های حرکتی روی بدنه دستگاه میسر کرده که سخت‌افزار مگ استفاده از آنها را بسیار آسان و کاربردی می‌داند.

بررسی هندزفری فری بادز پرو

در این بخش از بررسی فری بادز پرو، عملکرد شارژدهی بالای ایربادزکه پخش موسیقی به مدت 8 ساعت بدون قابلیت ANC و با فعال کردن آن تا 4 ساعت به طول خواهد انجامید از دیگر ویژگی‌های جذاب FreeBudss Pro است. مدت زمان شارژ سریع دستگاه (تنها ظرف حداکثر 40 دقیقه) از دیگر نکات تحسین شده توسط این رسانه است.

در انتها، سخت‌افزار مگ با اعطای امتیاز عالی 9.1 از 10، این ایربادز را محصولی زیبا و متفاوت با کیفیت بالای پخش صدا و قابلیت ANC، کنترل‌های صوتی و دوام خوب باتری معرفی کرده که به افرادی که به دنبال خرید یک ایربادز باکیفیت با امکانات عالی در بازه قیمتی کمتر از 5 میلیون تومان هستند توصیه می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!