خلاصه‌ای از بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 توسط رسانه معتبر Android Central در رسانه

خلاصه‌ای از بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 توسط رسانه معتبر Android Central

در این مطلب به خلاصه بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6  از رسانه معتبر AndroidCentral می‌پردازیم؛ محصولی که این رسانه از آن به عنوان تبلتی برای هر استفاده یاد می‌کند و به گفته نویسنده ، با داشتن ظاهری شبیه به آیپد و اجرای برنامه‌های اندرویدی، از سیستم‌عامل جدید HarmonyOS پشتیبانی می‌کند.

طراحی و مشخصات ظاهری هواوی میت پد پرو 12.6

این رسانه در بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 از آن به عنوان یک محصول کارآمد و خوش ساخت یاد می‌کند. به قول نویسنده بررسی، قسمت جلوی آن با صفحه نمایش زیبای 12.6 اینچی Quad HD OLED پوشانده شده است که وضوح و روشنایی کافی آن را به یک نمایشگر ایده‌آل برای بازی‌ها، عکس‌ها یا پخش محتوای رسانه‌ای تبدیل می‌کند. همچنین اذعان دارد که جای‌گیری مخفی دوربین سلفی، ظاهری آراسته به مانند آیپدهای اپل را به آن می‌دهد.

تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

قابلیت‌های صوتی میت پد پرو 12.6

فارغ از بحث تصویر، در بخش صدا نیز رسانه Androidcentral در بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 امتیاز مثبتی برای این محصول در نظر می‌گیرد که بنا بر گفته نویسنده، هشت بلندگوی MatePad Pro که توسط Harman/Kardon تنظیم شده است، چه در بازی، چه در پخش موسیقی و چه در تماشای برنامه تلویزیونی، بیس و وضوح چشمگیری ایجاد می‌کند. وی همچنین اذعان دارد که: «من به طور خاص از عدم اعوجاج صدا حتی در حجم بالا تحت تأثیر قرار گرفتم».

بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6

کارایی و سخت‌افزار MatePad Pro 12.6

اندرویدسنترال پیرامون بخش سخت‌افزار نیز نکات مثبتی را در مورد تبلت میت پد پروی هواوی خاطر نشان می‌کند و می‌گوید که به لطف پردازنده Kirin 9000E می‌توان با بالاترین رزولوشن تجربه روان و راحتی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها مختلف نظیر آسفالت 9 را کسب کرد.

بررسی تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 از نظر شارژدهی باتری نیز توسط این رسانه تبلت MatePad Pro هواوی انجام شد. نتایج اظهار دارد که حتی در تجربه دو روز کار با دستگاه نیز موفق به خالی کردن شارژ باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی آن نشده‌اند.

همچنین به فناوری شارژ سریع 40 وات با سیم و 27 وات وایرلس نیز اشاره دارد که سریع‌ترین سرعت شارژ میان تمامی تبلت‌های هواوی را به دنبال دارد.

سیستم‌عامل و قلم هوشمند هواوی MatePad Pro 12.6

همچنین به گفته اندرویدسنترال این محصول برای کاربرانی که از گوشی‌ها یا لپ‌تاپ‌های هواوی نیز استفاده می‌کنند بسیار سودمند خواهد بود طوری که آن‌ها را قادر می‌سازد به واسطه یکپارچگی سیستم‌عامل، برای مثال گوشی خود را از طریق پنجره‌ای روی تبلت کنترل کنند.

بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6

مورد دیگر مورد توجه این رسانه در بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6، پشتیبانی از نسل دوم قلم M Pen است که کارکردی ساده و روان در اختیار دارد و با در اختیار داشتن حساسیت نوشتن 4096 به همراه جفت‌سازی آسان که به واسطه جای‌گیری در لبه نمایشگر دستگاه صورت می‌گیرد، عملکردی به مانند Apple Pencil را در اختیار کاربر می‌گذارد.

محصولات مرتبط

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!