سایت‌های معتبر فناوری درباره هدفون بی سیم هواوی FreeLace چه می‌گویند در رسانه

سایت‌های معتبر فناوری درباره هدفون بی سیم هواوی FreeLace چه می‌گویند

اگرچه ایربادزها هدفون‎های بی‌‎سیم بسیار کاربردی و سبکی هستند که این روزها بسیار باب شده‎اند اما کاربرانی که بخواهند در هر شرایط و مکانی با هر سطح فعالیت جسمی از آن‌ها استفاده کنند ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. در این حالت راهکار ارائه شده، استفاده از هدفون‌های دور گردنی است که هواوی با معرفی FreeLace، یکی از جذاب‌‎ترین آن‌ها را معرفی کرده است. در ادامه با هم خلاصه‌ای از بررسی هدفون دور گردنی FreeLace هواوی توسط دو رسانه معتبر جهانی را مرور می‌‎کنیم تا ببینیم نظر متخصصان در مورد این هدفون جذاب و کارآمد چیست.

مقدمه

هدفون‌های دورگردنی محصولات جدیدی در بازار نیستند ولی پیشرفت‌های اخیر به وجود آمده در این حوزه به کاربران نشان داده که بازآفرینی و بهبود یک ایده قدیمی تا چه حد می‎‌تواند کارایی و ارزش آن را بالا ببرد. هدفون دور گردنی هواوی فری لیس یکی از بهترین مصادیق برای این ادعاست که مجموعه‎ای کامل از طراحی متناسب و بهینه، همراه با عملکرد شارژدهی بسیار مناسب را در کنار کیفیت بدنه و قابلیت‌های صوتی قابل توجه در کنار هم تجمیع نموده است.

در ادامه با هم به بررسی هدفون دور گردنی فری لیس هواوی می‎پردازیم که وبسایت‎های متخصص و با سابقه چه نظری در مورد این هدفون باکیفیت دارند.

بررسی هدفون دور گردنی FreeLace هواوی از دیدگاه وب سایت techradar

رسانه techradar در ابتدا از طراحی جسورانه و هوشمندانه این هدفون صحبت کرده و معتقد است که بهترین مزیت آن بی‌نیاز کردن کاربران از همراه داشتن کابل USB-C باست. تک رادار در بخشی از بررسی خود می‌گوید که بدنه این محصول ظاهر زیبایی دارد و استفاده از فلز سخت تیتانیوم در بدنه مات و یک دست هدفون فری لیس حس مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند.

این رسانه در ادامه به کاربرد این هدفون بسیار سبک و با ارگونومی مناسب، در هنگام ورزش پرداخته شده و دریافت گواهی IPX5 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به عنوان ویژگی مثبت این محصول ذکر کرده است. علاوه بر این سری‌های هدفون دارای بدنه‌ای مغناطیسی هستند که در صورت عدم نیاز به آنها با چسبیدن به یکدیگر علاوه بر تشکیل ظاهر زیبا با قطع اتصال و توقف پخش موسیقی موجب صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شوند.

استفاده از درگاه USB-C برای شارژ این هدفون و ارتباط با دستگاه‎های دیگر ایده جذابی است که هواوی به خدمت گرفته که تنها در هنگام نیاز نمایان شده و در حالت عادی در بدنه دستگاه مخفی می‎شود.

بررسی هدفون دور گردنی FreeLace هواوی

نگارنده مطلب در ادامه به بررسی هدفون دور گردنی فری لیس هوآوی از نظر کیفیت عملکرد صوتی هدفون پرداخته و صدای خروجی FreeLace را جذاب و طبیعی ارزیابی کرده و می‎گوید کاربران از ساعت‌ها گوش دادن به موسیقی توسط این هدفون خسته نخواهند شد. همچنین نویسنده گریزی به الگوریتم‌های کاهش نویز نرم‌افزاری این هدفون زده که صدای محیط بیرون را تا حد زیادی حذف می‌کند.

علاوه بر این عملکرد اتصال این هدفون به دیگر دستگاه‎ها، بسیار پایدار ارزیابی شده و به لطف میکروفن‌های باکیفیت این محصول کاربران شاهد مکالمه‌ای عالی در محیط‌های پر سر و صدا هستند. در ادامه این بررسی آمده که FreeLace از یک باتری متوسط ​​120 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا 18 ساعت پخش موسیقی و 12 ساعت مکالمه را پوشش داده و در مدت کوتاهی شارژ شود. در انتهای مطلب هدفون فری لیس یک پوشیدنی فوق‌العاده توصیف شده که ارزش خرید بالایی دارد.

 

بررسی هدفون دور گردنی فری لیس هوآوی

بررسی هدفون دور گردنی FreeLace هواوی از نگاه وب سایت SoundGuys

این وب سایت که معتبرترین و تخصصی‌‎ترین رسانه‎ها در بررسی محصولات مرتبط با صدا و موسیقی است در ابتدای کار بررسی هدفونFreeLace  هواوی، این دستگاه را محصولی با ظاهری عالی و قیمت مناسب معرفی کرده که جنس بدنه آن متناسب با انجام حرکات ورزشی طراحی شده است.

نقد هدفون دور گردنی FreeLace هواوی

پس از آن طراحی هدفون و کیفیت میکروفن‌های آن نظر نویسنده را جلب کرده است. بهره‌گیری از فناوری HiPair موجب اتصال سریع فری لیس به گوشی هوشمند می‌شود و علاوه بر این با اتصال هدفون از طریق درگاه USB-C به گوشی هوشمند، بلافاصله با دستگاه جفت می‌شود. استفاده از مواد ضد لغزش و وزن سبک هدفون فری لیس موجب راحتی استفاده از آن توسط کاربران می‌شود. همچنین ایربادهای این هدفون از سری‌های سیلیکونی بهره برده که به راحتی درون لاله گوش کاربر قرار می‌گیرد.

بررسی هدفون FreeLace هواوی

کیفیت میکروفن این محصول بسیار عالی بوده و قادر به حذف نویز پس زمینه از جمله صدای باد است. عمر باتری 120 میلی‌آمپر ساعتی این محصول هم 18 ساعت برآورد شده و تنها با شارژ 5 دقیقه‌ای می‌تواند تا 4 ساعت دیگر کاربر را همراهی کند. بهره‌گیری از بلوتوث نسخه 5 امکان ارتباط پایدار در فواصل دور مهیا می‌کند.

استفاده از درایوهای دینامیکی 9.2 میلی‌متری لحظات هیجان انگیزی را برای کاربران رقم می‌زند. در ادامه بررسی هدفون دور گردنی FreeLace هواوی هم نوبت به تست این هدفون رسیده و نگارنده مطلب به انواع و اقسام سبک‌های موسیقی را گوش فرا داده و از کیفیت صدای آن احساس رضایت کرده است. در انتهای مطلب هم به قیمت اقتصادی هدفون فری لیس اشاره شده و محصولی با ارزش خرید بالا تلقی گردیده است.

جمع بندی

این روزها استفاده از هدفون‌های دور گردنی در حال رونق بوده و هواوی در این زمینه هم با بهره‌گیری از تخصص و دانش خود محصولاتی بی نظیر مانند هدفون‌ دورگردنی FreeLace را روانه بازار کرده است. این محصول علاوه بر ظاهری زیبا با کیفیت صدای عالی داشته و شارژدهی طولانی باتری توانسته نظر وب سایت‌های فناوری را به خود جلب کند و به گزینه‌ای با ارزش خرید بالا تبدیل شود.

عملکرد صوتی این هدفون علی‌رغم بازه قیمتی آن از دید هر دو رسانه فوق بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی شده و آن را گزینه‌ای مناسب تبدیل می‎کند. در واقع باید گفت اگر اهل فعالیت‎‌های ورزشی با میزان تحرک بالا مانند دویدن یا ورزش‎های هوازی هستید و در عین حال به گوشی دادن همیشگی به موسیقی نیز علاقه‎ مندید، استفاده از یک هدفون دور گردنی مانند FreeLace می‎تواند گزینه‎ای ایده‎آل باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!