ویژگی‌های شاخص لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 از دید رسانه‌های جهانی در رسانه

ویژگی‌های شاخص لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 از دید رسانه‌های جهانی

هواوی با معرفی لپ‌تاپ میت‌بوک D15 2021 کارایی آن را نسبت به نسل قبلی بهبود داده که این امر مورد توجه رسانه‌های مختلف حوزه فناوری قرار گرفته است. در ادامه سعی شده خلاصه‌ای از بررسی ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 توسط رسانه‌های معتبر جهانی مرور شود.

بررسی قابلیت های لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 از دیدگاه سایت ExpertReviews

رسانه انگلیسی Expertreviews  که در زمینه بررسی انواع و اقسام لوازم الکترونیکی شهره است، در ابتدا به وزن بسیار کم لپ‌تاپ جدید هواوی اشاره کرده و قدرت پردازشی آن را برای کارهای روزمره مناسب دانسته است. در ادامه این وب‌سایت به ظاهر لپ‌تاپ پرداخته و حاشیه بسیار کم نمایشگر در کنار طراحی و کیفیت ساخت عالی در ترکیب با قیمت بسیار مناسب را به عنوان ویژگی‌های مثبت آن به حساب آورده و علاوه بر این نسخه 2020 این لپ‌تاپ هم مدت‌هاست که در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های این مجموعه قرار دارد.

از دید نگارنده یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ دوربین وبکم آن است که در میان کیبورد آن مخفی شده و کمک شایانی به بالا بردن امنیت کاربران می‌کند. همچنین نکته جالب دیگری که بدان اشاره شده، قابلیت Huawei Share است امکان اتصال گوشی‌های هواوی به این لپ‌تاپ را فراهم کرده تا علاوه بر اشتراک نمایشگر و انتقال آسان فایل‌ها بتوان برنامه‌های گوشی هوشمند را بر روی لپ‌تاپ به راحتی اجرا کرد.

در بخش نمایشگر هم به ویژگی‌های جدید لپ‌تاپ D15 در این زمینه پرداخته شده که مهمترین آن دریافت گواهینامه TÜV Rheinland برای حذف نورهای آبی نمایشگر و همچنین حذف فیلکر تصویر است.

از نظر نویسنده هواوی در بخش صوت هم دستگاه خود را ارتقا داده است. همچنین در بخش پردازشی هم بنچمارک‌هایی از این لپ‌تاپ منتشر شده که نشان‌دهنده بهبود کارایی این محصول نسبت به دستگاه‌های رقیب است.

لپ‌تاپ میت بوک دی 15 نسخه 2021 از دیدگاه سایت UltrabookReview

این وبسایت در ابتدای کار ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021، این دستگاه را محصولی جمع و جور و مقرون به صرفه معرفی می‌کند که بسیار سبک بوده و با نمایشگر مات و بلندگوهای باکیفیت خود در هنگام کار داغ نمی‌کند و به سرعت شارژ می‌شود.

در ادامه این بررسی آمده که این لپ‌تاپ از یک شاسی آلومینیومی زیبا و جمع و جور بهره برده که در کنار یک صفحه کلید بسیار خوب و سخت افزار مناسب می‌تواند به راحتی پاسخگوی کارهای روزانه کاربران باشد.

همچنین گفته شده که این لپ‌تاپ به نمایشگر 15.6 اینچی نوع IPS با نسبت ابعاد 16:9 و وضوح 1920×1080 پیکسل یا همان Full HD استفاده کرده است.

علاوه بر این صفحه‌نمایش مورد اشاره با زاویه دید 178 درجه و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، حدود 87 درصد از سطح پنل جلوی لپ‌تاپ را پوشانده است.

ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021

نویسنده در قسمت بعدی این ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 به سراغ وضعیت باتری این لپ‌تاپ رفته و گریزی هم به مزایای آن زده است. بر این اساس در شرایطی که میزان روشنایی این دستگاه روی 50 درصد تنظیم شده باشد، باتری 42 وات ساعتی این میت بوک برای استفاده مدام از دستگاه به مدت 8 تا 9 ساعت کافی است. نویسنده این وب‌سایت می‌گوید که هواوی برای شارژ باتری هم یک شارژر 65 وات USB-C درون جعبه این لپ‌تاپ قرار داده است.

البته هواوی هنگام معرفی این محصول گفته که این شارژر از طریق یک کابل USB-C می‌تواند با استفاده از فناوری SuperCharge در مدت زمانی حدود 1 ساعت 30 دقیقه باتری دستگاه را به طور کامل شارژ کند. همچنین این شرکت اعلام کرده که به لطف فناوری SuperCharge می‌توان با 15 دقیقه شارژ میت بوک D15 2021 تا دو ساعت از آن استفاده کرد.

لپ‌تاپ میت بوک دی 15 نسخه 2021 دیدگاه سایت Zdnet

وب سایت Zdnet در ابتدای گزارش خود از بررسی لپ‌تاپ میت بوک دی 15 نسخه 2021 به استحکام این محصول هواوی اشاره کرده و ویژگی‌های مثبت آن را وزن سبک در کنار نمایشگری بزرگ برشمرده است. به اعتقاد نگارنده حاشیه‌های کم نمایشگر جلوه زیبایی به این محصول بخشیده و مکان قرارگیری دوربین وبکم هم بسیار جالب و برای کاربران جذاب خواهد بود.

علاوه بر این زاویه دید نمایشگر بسیار خوب بوده و روشنایی آن هم به حدی است که می‌توان کلیه امور روزانه خود را در شرایط نوری مختلف با این لپ‌تاپ انجام داد.

این رسانه در ادامه به محل جانمایی بلندگوهای این لپ‌تاپ پرداخته و کیفیت و بلندی صدای این لپ‌تاپ را یک ویژگی مثبت برای کاربران طرفدار تماشای فیلم و موسیقی بر شمرده است.

ویژگی ممتاز دیگری که در ویژگی های لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 2021 مورد تاکید بوده به کیبورد آن مربوط می‌شود. ابعاد بزرگ صفحه‌کلید میت بوک دی 15 موجب راحتی کاربران در هنگام تایپ و انجام کارهای روزمره می‌شود.

این وب‌سایت هم مانند دیگران پشتیبانی از قابلیت Huawei Share را به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد برای محصولات هواوی برشمرده که نظیر ندارد. کاربران با استفاده از ویژگی Huawei Share  می‌توانند به راحتی نمایشگر گوشی خود را به اشتراک گذاشته و علاوه بر انتقال و باز کردن فایل‌های گوشی درون لپ‌تاپ بتوانند به طور هم‌زمان حداکثر سه اپلیکیشن گوشی هوشمند خود را بر روی لپ‌تاپ‌های هواوی اجرا کنند.

علاوه بر این بهره‌گیری از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل در کنار استفاده از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم در کنار حداکثر 512 گیگابایت حافظه نوع SSD قدرت پردازشی مناسبی را برای این دستگاه رقم زده که با مصرف بسیار کم انرژی موجب شده تا بتوان مدت طولانی‌تری از این لپ‌تاپ بهره برد.

جمع بندی

آنچه گفته شد مربوط به نظر وب‌سایت‌های معتبر جهانی در بررسی قابلیتهای لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 2021 بود که ویژگی‌هایی چون طراحی زیبا و وزن کم و در عین حال استحکام بالا، سخت‌افزار قدرتمند و کم مصرف، نمایشگری با مشخصات فنی به‌روز و دوست‌دار سلامتی در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزاری مانند Huawei Share نظر منتقدان را به خود جلب کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!