چرا مانیتور گیمینگ MateView GT می‌تواند تجربه شما از بازی را دگرگون کند؟ راهنمای خرید

چرا مانیتور گیمینگ MateView GT می‌تواند تجربه شما از بازی را دگرگون کند؟

برای لذت بردن هر چه بیشتر از بهترین بازی‌های روز، اکنون بیشتر از همیشه به یک مانیتور گیمینگ با ابعاد مناسب، رزولوشن بالا و پشتیبانی از نرخ بروزرسانی مطلوب نیازمندیم. هواوی مانیتور MateView GT را با یک صفحه نمایش منحنی دارای نسبت تصویر 21:9 برای داشتن دید بهتر روی بازی‌ معرفی کرده و در آن علاوه بر تمام خصوصیات لازم برای یک مانیتور گیمینگ بالا رده، ویژگی‌های اختصاصی مانند افزایش نور مناطق تاریک تصویر برای مشاهده بهتر حریفان و AMD FreeSync Premium به منظور رندر شدن بهتر تصاویر را نیز به کار برده تا تجربه گیمینگ متفاوتی را برای کاربران به وجود بیاورد.

در ادامه قابلیت‌هایی که مانیتور Huawei MateView GT را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمینگ بدل می‌کنند را بررسی خواهیم کرد.

مانیتور MateView GT با نمایشگر منحنی اولتراواید

همه ما تا حدی قبول داریم که بعضی گیمرها از سطح معمولی بهتر بازی می‌کنند و توانایی بیشتری دارند، اما این گزاره می‌تواند بعضی موارد درست نباشد زیرا ابزار مناسب بازی مانند یک مانیتور خوب، همه پتانسیل شما را آزاد خواهد کرد تا شما را به سطحی حرفه‌ای برساند.

مانیتور MateView GT

مانیتور هواوی میت ویو جی تی را باید یکی از ارزان‌ترین مانیتورهای گیمینگ با نمایشگر منحنی دانست که با اندازه 34 اینچی خود و نسبت تصویر 21:9، میدان بازی را به میدان سلطه چشمان تیزبین شما تبدیل می‌نماید.

مشخصات پنل نمایشگر مانیتور میت ویو جی تی

یک مانیتور گیمینگ عالی را باید به جز ابعاد، با روان بودن بازی، جزئیات بالا و نمایش رنگ‌های عمیق و زنده قضاوت کرد. مانیتور گیمینگ Huawei MateView GT خوشبختانه در هر سه مورد فوق استثنایی عمل کرده است.

مانیتور میت ویو جی تی

هواوی برای پنل نمایشگر میت ویو جی تی رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل را در نظر گرفته و امکان پشتیبانی از نرخ بروزرسانی تا 165 هرتز را برای آن فراهم آورده است. این موضوع باعث شده تا بتوانید هر گیمی را در هر سبکی با توجه به سخت‌افزار سیستم خود، در بهترین تنظیمات تجربه کرده و حتی یک فریم از جزئیات را نیز از دست ندهید.

هواوی در مانیتور MateView GT از فناوری HDR10 نیز بهره برده و از عمق بالای رنگ‌های مشکی اطمینان حاصل کرده تا با حداکثر روشنایی 350 نیت، به کنتراست عالی 4000:1 دست پیدا کند.

هارمونی رنگ‌ها

شاید مهم‌ترین فاکتور تعیین کننده در تجربه بازی یک کاربر روی یک مانیتور گیمینگ را باید توانایی مانیتور در تولید رنگ‌هایی شفاف و نزدیک به واقعیت در هنگام تماشای آن از زوایای مختلف دانست.

مانیتور MateView GT هواوی در حالت گیمینگ پیش‌فرض P3 قرار گرفته و در این حالت، از 127 درصد فضای رنگی DCI-P3 و 90 درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌نماید. این یعنی مانیتور گیمینگ هواوی فضای رنگی 10 بیتی داشته و می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را روی نمایشگر بزرگ خود به کاربران نشان دهد.

نکته مهم این است که MateView GT کاربر را به حالت P3 محدود نکرده و شما می‌توانید به کمک یک دکمه فیزیکی که در زیر نمایشگر گنجانده شده، بین حالت‌های تصویر و رنگ­های مختلف مخصوص انواع بازی، تماشای فیلم یا تولید محتوا جابه‌جا شوید. در هیچکدام از این حالت‌ها Delta E یا میانگین انحراف رنگ از 2 فراتر نخواهد رفت تا همه رنگ‌ها همان‌طور که باید روبروی چشمان شما طاهر شوند.

امکانات صوتی بی‌نظیر

گیمرها به دلیل نبود سیستم صوتی مناسب روی بیشتر مانیتورهای موجود در بازار، مجبور می‌شوند بلندگو یا ساندبار جداگانه تهیه کرده و متحمل هزینه اضافی شوند. مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT این هزینه را از پیش روی کاربران خود برداشته و یک ساندبار زیبا و استوانه‌ای شکل با امکان انتخاب حالت‌های نورپردازی مختلف و ایجاد صدای استریو در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

مانیتور میت ویو جی تی هوآوی

این ساندبار کاربردی در مانیتور میت ویو جی تی هوآوی، صدای استریوی خود را مدیون دو بلندگوی 5 واتی بوده و به کمک یک الگوریتم صوتی هوشمند، محتوای صوتی را با کیفیتی بالا به گوش کاربران می‌رساند.

هواوی به طراحی یک ساندربار برای میت ویو جی تی بسنده نکرده و آن‌ را به سیستم هوشمند میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز پس زمینه و اکوی صدا نیز مجهز کرده است. این سیستم هوشمند صدای شما را از فاصله 4 متری می‌شنود تا امکان کنترل مانیتور با فرمان‌های صوتی نیز فراهم شود.

ویژگی‌های مخصوص گیمینگ

بیایید یک سناریوی پر تکرار بازی‌های شوتر اول شخص را با هم مرور کنیم؛ نبرد تیمی پس از رد و بدل شدن مقادیری آتش، به جنگ یک در مقابل یک شما و فردی از تیم حریف تبدیل شده است. او در نقطه‌ای تاریک کمین کرده تا به محض عبور شما از کنارش، کار یا یکسره کند.

ویژگی های مانیتور MateView GT

اما همه چیز به آن شکلی که رقیب زیرک شما انتظار دارد پیش نمی‌رود، زیرا شما به کمک قابلیت Dark Field Control مانیتور گیمینگ MateView GT به همه مکان‌های تاریک بازی اشراف دارید و به محض رسیدن لحظه درگیری، از برتری تاکتیکی خود برای پیروز کردن تیمتان استفاده خواهید کرد.

برای اینکه یک کارت گرافیگ بتواند تصاویر را به خوبی برای یک مانیتور گیمینگ دارای نرخ بروزرسانی بالا رندر کند، باید به کمک فناوری AMD FreeSync به سازگاری کامل با نرخ بروزرسانی نمایشگر برسد. پشتیبانی از این فناوری برای مانیتور گیمینگ میت ویو جی تی نیز در نظر گرفته شده تا لگ، جابه‌جایی فریم و تاخیر در هنگام بازی تا حد ایده‌آلی کاهش یابد.

 امکانات جانبی و درگاه‌ها

برای لذت بردن از بازی روی مانیتور MateView GT هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت، زیرا این دستگاه با دو درگاه‌ HDMI، درگاه‌ها DisplayPort و درگاه تایپ C، به راحتی به کامپیوتر رومیزی، کنسول یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود.

پایه مانیتور گیمینگ MateView GT نیز با امکان بالا آمدن تا 110 میلی‌متر ساخته شده و به دلخواه شما، با زاویه بین منفی 5 تا 20 درجه نسبت به خط افق قابل تنظیم است.

جمع‌بندی

همان‌طور که اشاره شد، یک گیمر علاوه بر توانایی ذاتی به امکانات مناسب برای پیشرفت نیاز داشته و مانیتور گیمینگ میت ویو جی تی هواوی آماده است تا با ارائه تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای ارتقای تجربه گیمینگ کاربران، آن‌ها را در راه تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودشان همراهی نماید.

سوالات متداول

قیمت مانیتور گیمینگ میت ویو جی تی هوآوی چقدر است؟

این مانیتور در بازار جهانی با قیمتی برابر با 499 دلار عرضه می شود.

حداکثر روشنایی مانیتور میت ویو جی تی چقدر است؟

Huawei Mateview GT از حداکثر روشنایی 350 نیت و نسبت کنتراست 4000: 1 و همچنین HDR 10 برای واقعی‌تر کردن مطالب پشتیبانی می‌کند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!