نسل جدید  میت بوک‌های سری B هوآوی، عملکرد و بهره‌وری بیشتری را برای دفاتر کار هوشمند فراهم می‌کند راهنمای خرید

نسل جدید میت بوک‌های سری B هوآوی، عملکرد و بهره‌وری بیشتری را برای دفاتر کار هوشمند فراهم می‌کند

نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری B هوآوی شامل HUAWEI MateBook B7-410، HUAWEI MateBook B5-420، HUAWEI MateBook B3-520 و HUAWEI MateBook B3-420 هستند. این سری از نوت‌بوک‌های سازمانی، با وزن کم و راحتی در جابه‌جایی در مدل‌های مختلف برای پشتیبانی از نیازهای متنوع کاربران کسب‌وکار در صنایع مختلف عرضه شده است.

سناریو‌های مختلف برای عملکرد بهتر و هوشمندانه‌تر

نسل جدید لپ‌تاپ‌های هوآوی با نام سری B، امکان تجربه تمام سناریوهای موجود را برای دفتر کار شما فراهم می‌کند. این نوت‌بوک‌های سازمانی، ویژگی Multi-screen Collaboration یا امکان اتصال چند دستگاه به یکدیگر را دارند و به کاربران امکان می‌دهند تا به راحتی، از چندین دستگاه به صورت همزمان و به صورت هوشمندتری استفاده کنند.

با استفاده از این فناوری ، امکان استفاده از چند صفحه نمایش به صورت همزمان میان چند دستگاه فراهم می‌شود. کاربران به راحتی تنها با یک ضربه قادر هستند تا گوشی هوشمند خود را به لپ‌تاپ متصل کرده و از تجربه کار با گوشی روی لپ‌تاپ لذت ببرند. این مزیت، امکان انتقال کارآمدتر و سریع‌تر فایل‌ها میان دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

اطمینان و امنیت سازمانی با تکیه بر امنیت در سطح تراشه

از آنجایی که لپ‌تاپ‌های سازمانی ابزارهای اصلی مورد استفاده کاربران در محیط کار هستند، امنیت داده‌ها و قابلیت اطمینان محصول دو عامل اصلی کسب‌وکارها در هنگام انتخاب لپ‌تاپ است.

تراشه امنیتی TPM2.0 تعبیه شده در لپ‌تاپ‌های سری B هوآوی، از یک راه حل امنیتی چند وجهی پشتیبانی می‌کند که از محرمانه بودن، یکپارچگی و قابلیت استفاده داده های کاربر محافظت می‌کند. این تراشه نه تنها می‌تواند رمزهای عبور بایوس و هارد دیسک را ذخیره و مدیریت کند، بلکه از رمزگذاری اطلاعات ورود به سیستم و برنامه نیز پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، تراشه TPM2.0 می‌تواند اطلاعات ورود به سیستم بانکداری آنلاین، برنامه‌های پیام‌رسانی و ایمیل کاربران را هنگام ورود به سیستم رمزگذاری و امنیت بیشتری را برای داده‌های در حال انتقال فراهم کند.

لپ‌تاپ‌های سری B هوآوی دارای دکمه پاور اثرانگشت هستند که کاربران را هنگام روشن کردن دستگاه به صورت بیومتریک احراز هویت کرده و آنها را مستقیماً و تنها در یک مرحله به دسکتاپ منتقل می‌کنند. دوربین پنهان شده در صفحه کلید نیز نهایت امنیت را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین در زیر یکی از درپوش‌های صفحه کلید پنهان شده است، می‌توان با فشار دادن یک دکمه در صورت لزوم به دوربین دسترسی پیدا کرد و در صورت عدم نیاز آن را در جای خود قرار داد.

کیفیت ساخت ممتاز و خدمات حرفه‌‌ای  برای تجربه کاربری بهتر

علاوه بر امنیت، عملکرد بهینه به صورت مداوم برای کاربران لپ‌تاپ در سازمان‌ها مهم است. برای به حداکثر رساندن قابلیت اطمینان  استحکام لپ‌تاپ‌های سری B، هوآوی از استانداردهای تولید و آزمایش بالاتر از استانداردهای صنعتی پیروی می‌کند. سری نوت بوک‌ سازمانی گواهینامه های متعددی را برای کیفیت از سازمان های معتبر دریافت کرده است، از جمله گواهینامه اجباری چین (CCC). خط تولید و تست های MIL-STD-810G را گذرانده و میانگین زمان بین شکست (MTBF) حداقل 100000 ساعت آزمایش شده است. این تست‌ها و گواهینامه ها گواهی بر تعهد هوآوی برای ایجاد بهترین محصولات ممکن برای کاربران سازمانی است.

زیبایی‌شناسی و نوآوری برای بهبود تجربه کاربر

هوآوی میت‌بوک B7-410 به‌عنوان مدل پرچم‌دار سری نوت‌بوک‌های سازمانی، دارای یک بدنه فوق‌العاده سبک است که از آلومینیوم درجه هوافضا ساخته شده است. با وزن تنها 1.33 کیلوگرم، یک همراه ایده آل برای کسانی است که مدام در حرکت هستند. صفحه نمایش لمسی 13.9 اینچی با وضوح 3K با نسبت صفحه به بدنه 91 درصد، فضای دید بیشتری را برای تسهیل کار در اختیار کاربران قرار می دهد.

در زیر بدنه سبک، HUAWEI MateBook B7-410 یک نوت بوک عالی قرار دارد. مجهز به نسل یازدهم Intel® Core™ i7-1165G7، حتی تسک‌های کاری پیچیده را به سادگی انجام می دهد. سیستم خنک‌کننده هوشمند دوگانه کاملاً جدید، نوت‌بوک را خنک و بی‌صدا نگه می‌دارد. HUAWEI MateBook B7-410 به یک باتری 56 وات ساعتی مجهز است و با یک شارژر سریع قابل حمل 65 واتی پشتیبانی از زمان استفاده طولانی‌تر را عرضه می‌کند.

برای صدا، HUAWEI MateBook B7-410 دارای یک سیستم صوتی با چهار بلندگو است که جلوه‌های صدای فراگیر را ارائه می‌کند. طراحی لبه میکروفون به نوت بوک اجازه می دهد تا صداها را با دقت از اطراف دریافت و اطمینان حاصل کند که صدای کاربران در طول تماس های کنفرانس شنیده می شود.

لپ‌تاپ HUAWEI MateBook B5-430 یک نوت بوک سبک وزن و با کارایی بالا و  نمایشگر تمام صفحه است. علیرغم داشتن بدنه فلزی مقاوم، این میت‌بوک بسیار سبک است. صفحه نمایش تمام صفحه 2kبا اندازه 14 اینچی مورب، کارایی عالی را به کاربران ارائه می دهد.

این نوت بوک به صورت استاندارد با 16 گیگابایت رم عرضه می شود و تا نسل یازدهم Intel® Core™ i7-1165G7 قابل تنظیم است، خواه کاربر چند وظیفه را به عهده داشته باشد خواه با برنامه های سخت تر کار کند. این نوت بوک به طور موثر با فن دوگانه HUAWEI Shark با دو لوله حرارتی ضخیم خنک می شود. برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به افزایش عملکرد دارند، حالت عملکرد به سادگی با فشار دادن میانبر صفحه کلید “Fn+P” در دسترس است. این نوت بوک ماندگاری بالایی از باتری را ارائه می‌دهد و دارای شارژر سریع قابل حمل 65 واتی است.

در طرفین، HUAWEI MateBook B5-430 طیف گسترده ای از پورت ها را برای نیازهای اتصال فراهم می‌کند، از جمله دو درگاه USB3.2 Gen1، یک درگاه USB Type-C با امکانات کامل، یک جک ترکیبی هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری، یک پورت HDMI. و یک پورت miniRJ45 آنها با هم تمام نیازهای مشترک اتصال محل کار مانند انتقال داده، اتصال جانبی، شارژ دستگاه و موارد دیگر را برآورده می کنند.

HUAWEI MateBook B3-520 و HUAWEI MateBook B3-420 دو نوت بوک همه جانبه، سبک وزن و قابل حمل هستند که ساختار فلزی و طراحی مینیمال دارند. آنها علاوه بر داشتن صفحه نمایش تمام صفحه با امضای MateBook که تجربه تماشای همه جانبه ای را ارائه می دهد، گواهی TÜV Rheinland را برای نور آبی کم دریافت کرده اند. هر دو نوت بوک دارای گواهینامه TÜV Rheinland Flicker Free هستند که به کاهش خستگی چشم کاربران در حین استفاده کمک می کند.

هر دو HUAWEI MateBook B3-520 و HUAWEI MateBook B3-420 را می توان با تا نسل یازدهم Intel® Core™ i7-1165G7 پیکربندی کرد و شامل 16 گیگابایت رم به همراه PCIe NVMe SSD برای پشتیبانی از موارد استفاده سازمانی مختلف است. سیستم خنک‌کننده فن باله‌ای جدید HUAWEI Shark نوت‌بوک‌ها را خنک نگه می‌دارد و به سخت‌افزار آن‌ها اجازه می‌دهد بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها همچنین از حالت عملکرد پشتیبانی می کنند، که عملکرد بیشتری را با فشار دادن یک میانبر ارائه می دهد. هر دو نوت بوک دارای باتری های با ظرفیت بالا هستند که دستگاه ها را در مدت زمان طولانی نگه می دارند.

در حالی که هر دو HUAWEI MateBook B3-520 و HUAWEI MateBook B3-420 بسیار باریک هستند، آنها با مجموعه‌ای متنوع از پورت ها از جمله پورت USB Type-C، پورت USB3.2 Gen 1، پورت USB2.0، پورت HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت miniRJ45 ارائه می شوند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!