چالش”Light Up Your Rings”  هوآوی در سراسر جهان با مدال های دیجیتالی آغاز شد! رویدادها

چالش”Light Up Your Rings” هوآوی در سراسر جهان با مدال های دیجیتالی آغاز شد!

چالش جهانی “Light Up Your Rings” متعلق به گروه تجاری مصرف کننده هوآوی (CBG) اکنون به صورت رسمی در ساعت‌های هوشمند هوآوی و اپلیکیشن Huawei Health، هم‌زمان با عرضه جهانی شعار Fashion Forward آغاز شده است تا کاربران را هر روز به سمت سلامتی و چالش‌های تندرستی تشویق کند.

چالش Light Up Your Rings هوآوی در سراسر جهان با مدال های دیجیتالی آغاز شد! که با همراهی سفیران برند هوآوی، سرمو فرح و پاملا ریف راه‌اندازی شد.  چالش‌های انحصاری و محتوای تناسب اندام را برای کاربران فراهم می‌کند.

چالش جدید برای الهام‌بخشی بهتر به سلامت روزانه

از 16 اکتبر 2023، چالش Light Up Your Rings هوآوی از کاربران 20 کشور در سراسر اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه آفریقا دعوت می کند تا به طور مداوم حلقه های فعالیت را تکمیل کرده و سفر خود را به اشتراک بگذارند.

کاربران می‌توانند به حلقه‌های فعالیت در ساعت هوشمند هوآوی خود مانند آخرین سری HUAWEI WATCH GT 4 و سری HUAWEI WATCH 4 یا از برنامه HUAWEI Health به حلقه‌های فعالیت دسترسی پیدا ‌کنند، تکمیل هر سه حلقه به صورت روزانه و برای 5 روز در هفته، همراه با جوایز خواهد بود. این جوایز شامل مدال هفتگی برای تکمیل چالش‌ها نیز خواهد بود.

هدف چالش Light Up Your Rings هوآوی ایجاد انگیزه در کاربران و توانمندسازی آنها برای شروع یک سفر سلامتی و تناسب اندام است. این برنامه بر توانمندسازی کاربران برای داشتن یک سبک زندگی سالم‌تر، از طریق اهداف شخصی و عناصر گیمیفیکیشن مانند سیستم مدال تمرکز دارد. همراه با ویژگی‌های جامع سلامت دیجیتال و الگوریتم نرم‌افزار ارتقا یافته از طریق ساعت‌های هوشمند هوآوی، کاربران می‌توانند سفری را برای رسیدن به ورژنی سالم‌تر و متناسب‌تر از خودشان آغاز کنند.

ارتقای حلقه‌های فعالیت برای بهبود تجربه تناسب اندام

حلقه‌های فعالیتی که همزمان با معرفی سری ساعت‌های هوشمند GT 4 بهبود داده شده‌اند، به این کمپین کمک خواهند کرد.

حلقه های فعالیت به کاربران کمک می‌کند تا اهداف تناسب اندام خود را تجسم و با ارائه یک شاخص واضح و انگیزشی از پیشرفت خود از طریق سه حلقه پیشرفت: حرکت، ورزش و ایستادن، عادات ورزشی سالم ایجاد کنند. حلقه حرکتی تعداد کالری سوزانده شده روزانه را با فعالیت‌های مختلف نظیر پیاده‌روی یا تمرین محاسبه می‌کند. حلقه ورزش مدت زمان تمرین کاربر را ردیابی می‌کند و کل زمان صرف شده برای تمرین را نشان می‌دهد. حلقه ایستاده مدت زمان فعال ماندن کاربر در روز را نشان می‌دهد که شامل اقدامات ساده‌ای مانند ایستادن است.

Activity Rings ترکیبی از مطالعات علمی دقیق را به ارمغان می‌آورد که با طراحی کاربر محور در هم تنیده شده که هوآوی به آن مشهور است. حلقه های فعالیت که توسط مرکز تحقیقات فنلاند هوآوی توسعه یافته است، از یک الگوریتم محاسبه ارتقا یافته استفاده می‌کند. این فرمول معیارهای منسجم و دقیق را تضمین کرده و به کاربران ارائه می‌دهد. تفکیک دقیق کالری‌های سوزانده شده در فعالیت‌های مختلف روزانه، ردیابی جامع مدت زمان ورزش و دیدی کامل از ساعات فعالیت کاربر و میزان ایستادن را نیز در نظر می‌گیرد.

Activity Rings از عنصر گیمیفیکیشن برای چالش‌ها و مدال‌های جدید بهره می‌گیرد. این مدال نمادهای موفقیت است که توسط مرکز تحقیقات زیبایی HUAWEI Milan طراحی شده است. هر مدال با ترکیب مواد مختلف مانند فلز، لعاب و بافت سرامیک، به دقت طراحی شده است. آنها تعاملی و با طراحی سه بعدی هستند.

در بالای دستگاه‌های پوشیدنی هوآوی، کاربران می‌توانند از طریق برنامه Health HUAWEI به حلقه‌های فعالیت دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن در همه پلتفرم‌های اندرویدی از جمله اپ گالری هوآوی و پلی استور گوگل و اپ استور برای دستگاه‌های iOS در دسترس می‌باشد.

شما هم می‌توانید به این چالش جهانی ملحق شوید!

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!