شخصیت مجازی Huawei LYSA موجب حیرت همگان شد اخبار

شخصیت مجازی Huawei LYSA موجب حیرت همگان شد

سرعت پیشرفت فناوری طی سالیان گذشته بسیار چشمگیر بوده که به عنوان نمونه می‌توان به جهش فناوری در گرافیک رایانه‌ای واقع‌گرایانه اشاره کرد. ترکیب این فناوری با نوآوری‌های دیگری مانند شبکه‌های موبایل 5G ، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده قادر است جنبه‌های مختلف زندگی انسان را متحول کرده استفاده از فناوری را لذت‌بخش‌تر کند. در ادامه با یکی از دستاوردهای هواوی در این زمینه یعمی شخصیت مجازی هواوی لیسا بیشتر آشنا شوید.

با خلق شخصیت مجازی هواوی LYSA به عنوان پرسونای هنری نشان داده شد که ظرفیت‌های فناوری چقدر می‌تواند شگفت آور باشد.

اما ما با یک گوشی هوشمند با دوربین حیرت‌انگیز یا تبلتی با سخت‌افزار قوی یا سیستم‌عامل اختصاصی و یا تجهیزات 5G روبرو نیستیم. شخصیت مجازی هواوی لیسا نام داشته و در واقع یک شخصیت مجازی است که حیرت همگان را برانگیخته است.

شخصیت مجازی هواوی لیسا در ویدیوی منتشر شده توسط هواوی خود را بدین ترتیب معرفی می‌کند: سلام بر همگی، من لیزا هستم و بسیار خوشحالم که سرانجام شما را می‌بینم. من اولین پرسونای هنری دیجیتال هواوی هستم و در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مجری ایفای نقش خواهم کرد.

شخیصت زنانه لیزا در هنر طراحی و مدل سازی کامپیوتری در ترکیب با رندرینگ دیجیتال و در کنار خیل عظیمی از فناوری‌های دیگر تجلی یافته است. همچنین هواوی اعلام کرده LYSA با بهره‌گیری از فناوری‌های یاد شده و البته مقداری عشق ساخته شده است.

هنر تیم توسعه در خلق شخصیت مجازی هواوی لیسا کاملاً مشهود بوده و ویدیوها و تصاویر منتشر شده خود گواهی بر این موضوع هستند به‌طوری‌که شخصیت مجازی لیزا کاملاً واقعی به‌نظر می‌آید و زبان بدن، ساختار پوست و حرکات چشم بسیار شبیه به انسان طراحی شده و حرکات آن بسیار طبیعی است. البته هوآوی درباره شخصیت دیجیتال LYSA اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده ولی این شخصیت مجازی بسیار جذاب خواهد بود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!