چکیده بررسی لپ تاپ هواوی MateBook D 14 توسط رسانه سخت‌افزار مگ در رسانه

چکیده بررسی لپ تاپ هواوی MateBook D 14 توسط رسانه سخت‌افزار مگ

رسانه سخت افزار مگ اخیراً به بررسی لپ تاپ 14 اینچی HUAWEI MateBook D 14 هوآوی پرداخته و با به اشتراک گذاشتن یافته‌ها و تجربه کارشناسان خود، خرید این دستگاه را به مخاطبان خود توصیه کرده است.

طراحی و ساخت

این رسانه با اشاره به پوشش آلومینیومی لپ‌تاپHUAWEI MateBook D 14  می‌نویسد: از همان نگاه اول قطر کم و وزن پایین این لپ تاپ جلب توجه نموده و بسیار ایده آل به نظر می‌رسد. این لپ تاپ در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود که دارای بدنه ضد جذب اثر انگشت هستند.

سخت افزار مگ به وجود پدهای بزرگ ضد لغزش در زیر دستگاه هم اشاره کرده و معتقد است که این پدها مانع سر خوردن لپ تاپ روی سطوح صیقلی می‌شوند. در این حالت کاربر می‌تواند بدون دردسر و به راحتی از دستگاه استفاده کند. بلندگوهای این لپ تاپ در زیر آن و در بخش جلویی در کنار پایه‌های لاستیکی تعبیه شده‌اند تا صدا بهتر به گوش کاربر برسد.

اندازه بزرگ صفحه کلید و تاچ پد MateBook D 14 موجب راحتی بیشتر کاربر می‌شود. از نظر این رسانه کیبورد جزیره‌ای میت‌بوک دی14 ارتفاع بسیار مناسبی دارد که تایپ کردن را لذت‌بخش می‌کند. این کیبورد داری نور زمینه با قابلیت تنظیم شدت روشنایی در دو سطح است. این رسانه اندازه و دقت تاچ‌پد را نیز بسیار مناسب دانسته و معتقد است که این پد، کاربر را از ماوس مجزا کاملاً بی‌نیاز می‌کند.

به نوشته این رسانه ضخامتِ تنها 15.9 میلی متر و وزن 1.38 کیلوگرمی باعث شده MateBook D 14  یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌ها در رده قیمتی خود بوده و حمل و جابجایی آن بسیار آسان باشد.

نمایشگر

رسانه مزبور کیفیت صفحه نمایش MateBook D14 را هم مطلوب و شدت روشنایی و زاویه دید آن را مناسبی می‌داند. این صفحه نمایش تصاویر قابل قبولی ارائه کرده و خوانایی آن نیز تحت تابش مستقیم نور آفتاب مناسب است.

سخت‌افزار

سخت افزار مگ به طراحی نوآورانه هوآوی برای دوربین وب کم نیز اشاره کرده است. این وبسایت وبکم دستگاه را راه مناسبی برای کاهش نگرانی‌ها بابت نقض حریم خصوصی توسط هکرها و همچنین کاهش حاشیه‌های نمایشگر خوانده است.

سخت‌افزار‌مگ درخصوص عملکرد سخت‌افزاری MateBook D14 نیز می‌گوید که این لپ‌تاپ به خوبی از عهده وظایف مورد انتظار خود برمی‌آید. میت‌بوک D14 برای اجرای بازی‌های سبک، برنامه‌های ادیت عکس و مالتی مدیا مناسب خواهد بود. همچنین این لپ تاپ برای وب گردی، تماشای فیلم و بازی‌های سبک نظیر CS:GO نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

نرم‌افزار و چندرسانه‌ای

این رسانه به ارائه ویندوز 10 اورجینال MateBook D14 اشاره کرده و نرم‌افزار PC Manager را بسیار کاربردی می‌داند.

به نظر این رسانه کیفیت صدای MateBook D 14 نیز بسیار مطلوب بوده و از حجم مناسبی برخوردار است. میکروفن‌های دستگاه هم می‌توانند کاربر را از هدست یا میکروفن مجزا بی‌نیاز کنند.

باتری و شارژدهی

این وبسایت با اشاره به ظرفیت و دوام بالای باتری به عنوان یکی از نقاط قوت لپ تاپ MateBook D 14 2020  اشاره کرده است. طبق بررسی‌های سخت‌افزارمگ، میت‌بوک دی 14 می‌تواند در استفاده روزمره تا یک روز کامل همراه کاربر بوده و آن را از شارژ مجدد بی نیاز کند. سخت افزار مگ می‌گوید در کنار باتری خوب، MateBook D 14 2020  از شارژر بسیار سریع 65 واتی هم بهره می‌برد که حتی می‌توان با آن وسایل دیگری چون گوشی موبایل را شارژ کرد.

جمع‌بندی

در پایان این رسانه با اشاره به طراحی جذاب و باریک لپ تاپ MateBook D 14 2020 و برخورداری از پردازنده Core i5 نسل دهمی اینتل، آن را بسیار باکیفیت و ایده آل ارزیابی کرده است. سخت‌افزار مگ از حسگر اثر انگشت، نور زمینه کیبورد، تاچ پد بزرگ و دقیق، وزن پایین و کیفیت ساخت بالا به عنوان دیگر مشخصه‌های قابل توجه این لپ تاپ سام برده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!