چکیده‌ای از بررسی رسانه فارنت از تبلت هواوی MatePad 10.4 در رسانه

چکیده‌ای از بررسی رسانه فارنت از تبلت هواوی MatePad 10.4

vبه تازگی رسانه فارنت دست به بررسی تخصصی تبلت Huawei MatePad 10.4 زده است. در این بررسی تبلت میت پد 10.4 که توانسته کارشناسان فارنت را شگفت زده کرده و عنوان «یکی از بهترین تبلت های بازار» را دریافت نماید. در ادامه به نتایج بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4  از نظر رسانه فارنت خواهیم پرداخت.

این رسانه با اشاره به طراحی مینیمالیستی و ساده میت پد 10.4 هوآوی، از آن به عنوان یک تبلت خوش ساخت و باریک اسم برده است که با داشتن وزن تنها 450 گرم، سبک‌تر از رقبا است. وزن پایین موجب راحتی بیشتر کاربر در استفاده از این تبلت هواوی شده که قابلیتی جذاب و غیرقابل چشم‌پوشی است.

در بخشی از این بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4 از نظر رسانه فارنت به حاشیه‌های نازک نمایشگر اشاره کرده و معتقد است که این سبک طراحی موجب شده تا تبلت 10.4 اینچی Huawei MatePad 10.4 در مجتمع‌ترین و کوچک‌ترین ابعاد ممکن ساخته شود.

بررسی تبلت هوآوی میت پد 10.4

بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4 از نظر طراحی و ساخت

فارنت در بررسی تبلت هوآوی MatePad 10.4 با اشاره به بدنه آلومینیومی و قاب فلزی دستگاه، آن را از نظر کیفیت ساخت در سطح تبلت‌های گران قیمت و پرچم‌دار ارزیابی کرده و این ویژگی را یک نقطه قوت بزرگ برای میت پد 10.4 می‌داند. درگاه USB مُدرن Type-C هم دردسرهای نسل پیشین این فناوری را ندارد و حس یک محصول بروز در دنیای تبلت‌ها را منتقل می‌کند.

نگارنده مطلب طراحی و کیفیت ساخت MatePad 10.4 را بسیار مناسب ارزیابی کرده‌ و معتقد است که نمی‌توان ایراد خاصی از آن گرفت.

بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4 از نظر نمایشگر و سخت‌افزار

رسانه مزبور درباره کیفیت صفحه نمایش و روشنایی MatePad 10.4 هم نظر جالبی دارد. فارنت نمایشگر میت پد 10.4 را در وضعیت مطلوبی ارزیابی کرده و عملکرد آن را راضی کننده می‌داند. زاویه دید نمایشگر نیز به دلیل استفاده از فناوری IPS بسیار عالی خواهد بود.

فارنت در بررسی تبلت هوآوی MatePad 10.4 این دستگاه را برای بازی‌کردن بسیار قدرتمندتر و مناسب‌تر از سایر رقبا می‌داند. از حیث سرعت رابط کاربری نیز عملکرد خوبی توسط این تبلت ثبت شده است. سخن فارنت با گیمرها نیز در خصوص این تبلت بسیار جالب توجه است. این رسانه معتقد است که با استفاده از MatePad 10.4 گیمرها با خیال آسوده می‌توانند بازی‌های گرافیکی سنگین مانند آسفالت 9 و PUBG را در نرخ فریم ثابت و پایدار 30 فریم بر ثانیه بازی کنند.

بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4

دوربین و سیستم صوتی

عملکرد سنسور دوربین پشت 8 مگاپیکسلی این تبلت نیز مثبت ارزیابی شده است. فارنت می‌گوید که افزون بر اسکن کردن اسناد و بارکدها، می‌توان تصاویر باکیفیتی را با دوربین این تبلت ثبت کرد. کیفیت دوربین جلویی برای سلفی گرفتن و مکالمه تصویری نیز بسیار مناسب خواهد بود.

فارنت با اشاره به چهار بلندگوی تنظیم شده توسط Harman/Kardon، سیستم صوتی آن را در سطح بالایی برآورد نموده است. همچنین حجم صدای بالا، کیفیت و پاسخگویی فرکانسی مناسب نیز از جمله موارد ذکر شده در این بررسی هستند.

باتری و شارژدهی

تراشه 7 نانومتری Kirin 810 را باید دلیل اصلی عملکرد عالی باتری میت پد 10.4 بدانیم. طبق بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4 از نظر وبسایت فارنت شارژدهی میت پد 10.4 در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها به راحتی بیش از 6 ساعت خواهد بود. باتری این تبلت در پخش بی‌وقفه ویدئو نیز نزدیک به 20 ساعت دوام می‌آورد.

بررسی تبلت هوآوی MatePad 10.4

جمع‌بندی

در پایان رسانه فارنت در بررسی تبلت هواوی میت پد 10.4 می‌نویسد میت پد 10.4 هواوی جزء بهترین و با ارزش‌ترین تبلت های بازار است. تبلتی که ویژگی‌های برجسته‌ای چون تراشه پرقدرت و کم‌مصرف Kirin 810، بلندگوی باکیفیت و دوام باتری طولانی دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!