چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y7a توسط رسانه زومیت در رسانه

چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y7a توسط رسانه زومیت

رسانه زومیت به بررسی گوشی y7a پرداخته است و می‌گوید این گوشی یک میان رده با طراحی شبیه به پرچم‌دارهاست. در بررسی هواوی وای 7 ای دیدیم که این گوشی دارای دوربین چهارگانه، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر پرسرعت 22.5 واتی نیز است.

زومیت در بررسی گوشی y7a می‌نویسد طراحی دوربین پشتی چهارتایی آن شبیه گوشی‌های پرچم‌دار است و پیش‌تر آن را در پی 40 پرو شاهد بوده‌ایم. Y7a در سه رنگ طلایی، سبز و مشکی عرضه شده است.

در لبه سمت راست گوشی شاهد حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه خاموش-روشن هستیم که موجب دسترسی راحت‌تر و گشودن سریع قفل گوشی شده است. گوشی Y7a دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه USB 2.0 Type-C نیز است.

گوشی هوآوی Y7a دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS با وضوح تصویر فول اچ دی است که از تراکم بالای 395 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. زومیت می‌گوید بررسی‌های آنها نشان داده صفحه نمایش Y7a دارای کمینه شدت روشنایی 1.08 نیت است که در محیط‌های تاریک موجب راحتی چشم‌های کاربر می‌شود.

صفحه نمایش Y7a دو پروفایل رنگی Normal و Vivid را ارائه می‌کند که به گفته زومیت پروفایل Normal آن ضمن توانایی پوشش کامل رنگ‌های فضای رنگی sRGB، از دقت رنگ بالایی برخوردار است و خبری از رنگ‌های متمایل به سرد یا گرم نیست.

این رسانه می‌نویسد Y7a هوآوی با چیپست 14 نانومتری Kirin 710a عرضه می‌شود که دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای با چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2 گیگاهرتز و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 است. این چیپست در بخش پردازنده گرافیکی از Mali-G51 با چهار هسته بهره می‌برد.

بررسی گوشی y7a

بررسی همه جزییات گوشی هواوی y7a در رسانه زومیت

ویژگی قابل توجه دیگر این چیپست پشتیبانی از شبکه نسل چهارمی LTE با بیشینه سرعت دانلود و آپلود به ترتیب 600 و 150 مگابیت در ثانیه است. همچنین این گوشی دارای WiFi 5 و بلوتوث 4.2 است. گوشی Y7a‌ در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود که امکان نصب کارت حافظه microSD هم وجود دارد. این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم است.

این رسانه در خصوص دوام باتری گوشی Y7a می‌گوید با میانگین روزانه 5 ساعت روشن بودن صفحه نمایش، بیش از دو روز دوام می‌آورد. همراه با گوشی وای 7a هوآوی شارژر 22.5 واتی عرضه می‌شود که ظرف 90 دقیقه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ می‌کند.

در پایان رسانه زومیت برخورداری از صفحه نمایش دارای دقت رنگ و کنتراست بالا، باتری بزرگ با شارژر سریع و سرعت شارژ بالا، عکاسی رضایت بخش و قیمت مناسب را جزء ویژگی‌های بارز گوشی Y7a هواوی برشمرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!