لپ‌تاپ هوآوی Matebook D15

لپ‌تاپ هوآوی Matebook D15

هوآوی به عنوان شرکتی قدرتمند و فعال در حیطه‌های مختلف تکنولوژی، عزم خود را جزم کرده تا در آینده‌ای نزدیک به یکی از بازیگران اصلی در تولید محصولات مختلف حوزه فناوری تبدیل شود. یکی از این حوزه‌ها بخش لپ‌تاپ است که هوآوی از سال 2016 وارد آن شده و رشد سالانه قابل توجهی را در آن تجربه کرده است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت لپ‌تاپ هوآوی Matebook D15 است.
هوآوی یکی از نوآورترین شرکت‌های فعال حوزه گوشی‌های هوشمند است که حالا با ورد به دنیای کامپیوترهای شخصی بسیاری از این فناوری‌ها ‌را وارد این حیطه نیز کرده است. صفحه‌نمایش Fullview یکی از این فناوری‌ها است که به شما نسبت بالای صفحه‌نمایش به بدنه به میزان 87 درصد را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش 15٫6 اینچی با حاشیه‌هایی بسیار نازک که به میزان 5٫3 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است، بهترین کیفیت تصویری برای تماشای ویدیو و دیگر کارها را ارائه می‌دهد.
لپ‌تاپ هوآوی Matebook D15
این لپ‌تاپ به منظور حمل و نقل آسان طراحی شده است، به همین دلیل، وزن آن فقط 1٫53 کیلوگرم بوده و عرض 16٫9 میلی‌متری دارد. این یعنی شما می‌توانید این لپ‌تاپ را به راحتی به هر کجا که دلتان می‌خواهد، ببرید. علی‌رغم این حجم کم این لپ‌تاپ از قدرت پردازشی خوبی نیز برخوردار است. Huawei Matebook D 15 از پردازنده‌های قدرتمند شرکت‌های Intel و AMD استفاده می‌کند که عملکردی قدرتمند را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد.
در بخش حافظه این دستگاه مجهز به حافظه بسیار سریع SSD است که بر عملکرد دستگاه می‌افزاید. همچنین در بحث عملکرد گرافیکی نیز 16GB حافظه RAM در کنار پردازنده گرافیکی NVidia GeForce امکان اجرای تمامی بازی‌های مدرن ر ا بدون کمترین مشکل به شما می‌دهد. علاوه بر حافظه سریع SSD، این لپ‌تاپ از حافظه HHD نیز استفاده می‌کند. این حافظه‌های قدیمی‌تر سرعت کمتری داشته ولی به شما امکان ذخیره حجم زیادی از اطلاعات را می‌دهد.

لپ‌تاپ هوآوی Matebook D15
دیگر قابلیتی که از دنیای گوشی‌های هوشمند وارد حوزه لپ‌تاپ شده است، سنسور اثر انگشت است که به کاربر امکانات حفاظتی قدرتمندی را در کنار راحتی کار با دستگاه ارائه می‌دهد. حالا دیگر فقط شما هستید که امکان استفاده از لپ‌تاپ را خواهید داشت. قابلیت دیگر لپ‌تاپ در بخش حفاظتی دوربین خاص آن است که امکان پنهان شدن درون کیبورد را دارد. این یعنی شما هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید از این دوربین استفاده کنید و در باقی زمان‌ها آن را در درون دستگاه پنهان کرده و غیر فعال کنید.


Huawei Matebook D15 از تعدادی زیادی درگاه ارتباطی استفاده می‌کند که به شما انعطاف لازم جهت کار با دستگاه و اتصال آن به دیگر دستگاه‌ها را به راحتی و با گستردگی زیاد می‌دهد. این محصول که یکی از پرفروش‌ها در بازار جهانی بوده و به سرعت جایگاه خود را در این حوزه پیدا کرده است، به زودی از طریق کانال‌های معتبر وارد بازار ایران می‌شود.
برای آشنایی کامل با این لپ‌تاپ می‌توانید در رویداد معرفی محصولات هوآوی در تاریخ 4 تیر ماه شرکت کنید. این رویداد به صورت زنده از ساعت 20 در آدرسhttps://www.aparat.com/HuaweiMobileFarsi قابل مشاهده است.

برچسب‌ها:

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!