با ساعت هوشمند هوآوی  WATCH GT 3 SE  آشنا شوید، یک همراه هوشمند سبک وزن و همه کاره روی مچ دست شما مقاله و آموزش

با ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE آشنا شوید، یک همراه هوشمند سبک وزن و همه کاره روی مچ دست شما

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE در نوامبر 2022 معرفی شد. HUAWEI WATCH GT 3 SE به عنوان یک ساعت ورزشی هوشمند جدید و قابلیت استفاده آسان، با ارائه ویژگی‌های سطح بالا سلامتی و تناسب اندام، طراحی فوق‌العاده سبک، تعاملات هوشمند، عملکرد عالی و عمر باتری بالا، براساس میراث سری HUAWEI WATCH GT طراحی و ساخته شده است.

طراحی حفره ساعت با الهام از پنجره ورودی هواوی خودروهای فوق هوشمند

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE با همان توجه به جزئیات به عنوان یک اثر هنری طراحی شده است. نمایشگر 1.43 اینچی Corning Gorilla Glass و معماری پلیمری تقویت‌شده و طراحی توخالی قاب که از قسمت جلویی خودروهای سوپراسپرت الهام گرفته شده است، طراحی این ساعت را مدرن و منحصر به فرد کرده است. این ساعت تنها 35.6 گرم و 11 میلی متر ضخامت دارد و بند های راحت و ظریف، استفاده از آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. این ساعت در دو رنگ مشکی گرافیتی و سبز عرضه شده است.

برای انتخاب واچ‌فیس، گزینه‌های زیادی وجود دارد. کاربران به راحتی قادر هستند تا واچ‌فیس‌های دلخواه خود را سفارشی کرده و متناسب با استایل روزانه خود آنها را تغییر دهند.

یک مربی شخصی سبک روی مچ‌دست

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE از بیش از 100 حالت تمرینی با 18 تمرین سطح حرفه ای مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا، ورزش‌های سه‌گانه و کوهنوردی پشتیبانی می‌کند. حتی اگر فعالیت جدیدی مدنظر کاربران باشد، به راحتی در این ساعت قابل برنامه‌ریزی است. علاوه بر این، بند ساعت حفره‌دار، ناحیه تماس با هوا را هنگام دویدن افزایش می‌دهد، به طوری که در برابر تعریق مقاوم بوده و قابل تنفس است، که منجر به تجربه استفاده راحت‌تر در حین ورزش می‌شود.

 

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE به یک برنامه داینامیک تنظیم هوشمند مجهز است که حول محور (شاخص توانایی دویدن) RAI و بار آموزشی متمرکز شده است. علاوه بر این، داده‌های حرفه‌ای مانند سطح خستگی، شاخص تمرین، فشار تمرین هوازی/بی‌هوازی نیز برای کمک به کاربران در تجزیه و تحلیل وضعیت خود و انجام تنظیمات معقول برنامه برای بهبود نتایج نشان داده می‌شود. حتی می توانید از ساعت برای ایجاد برنامه های تمرینی شخصی بر اساس اهداف و رژیم تناسب اندام خود استفاده کنید.

نظارت علمی بر سلامتی

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 3 SE به لطف فناوری هشت کاناله HUAWEI TruSeenTM 5.0+ و بدنه کارآمد و سبک، فارغ از اینکه در حال دویدن، شنا یا طناب زدن هستید، ضربان قلب کاربر را با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری می‌کند.

فناوری جدید و بهبود یافته TruSleep™ 3.0 خواب را با دقت قابل توجهی ردیابی می‌کند، از جمله تشخیص حرکت سریع چشم (REM) و حرکت غیر سریع چشم (NREM)، نظارت بر چرخه خواب، و محاسبات درصد مرحله خواب. این کار ارزیابی کیفیت خواب را برای کاربر آسان کرده و او را از طیف وسیعی از توصیه‌ها برای بهبود کیفیت خواب، بهره‌مند می‌سازد. اپلیکیشن Huawei Health حتی می‌تواند با کمک میکروفون تلفن کاربر، خروپف و صحبت کردن در خواب را کنترل کند تا نظارت واقعاً همه‌جانبه‌ای بر خواب داشته باشد. مهمتر از همه، HUAWEI WATCH GT 3 SE سبک وزن می تواند تجربه پوشیدن بدون احساس بار اضافی را ارائه دهد که برای بهبود راحتی کاربر در طول ردیابی خواب بسیار مهم است.

 

HUAWEI WATCH GT 3 SE یک ساعت هوشمند قدرتمند است که عملکرد مورد نیاز کاربر و بسیاری موارد دیگر را در یک پکیج شیک و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!