چگونه با تبلت جدید هواوی حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم مقاله و آموزش

چگونه با تبلت جدید هواوی حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم

در این مطلب قصد داریم به بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو و ویژگی‌های کارآمد تبلت پرچمدار جدید هواوی یعنی MatePad Pro 12.6 را به طور خلاصه توضیح دهیم؛ تبلتی که با در اختیار داشتن طیفی کامل از مشخصات و ویژگی‌ها، می‌تواند نیازهای عمومی و اختصاصی شما را مرتفع کند.

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا که بسیاری از شاغلین مجبور به قرنطینه‌ی خانگی شده‌اند، تکنولوژی بار دیگر اهمیت خود را در کمک‌رسانی به کاربران نشان می‌دهد. در این بین هواوی نیز تلاش کرده است تا با ارائه‌ محصولات باکیفیت و کارآمد، نقش مهمی در تسهیل فعالیت‌های کاری و روزمره‌ کاربران خود داشته باشد.

بازتعریف تجربه‌ بصری

در بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو باید گفت که، این تبلت دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی OLED با رزولوشن 2560 در  1600 پیکسل بوده که در بدنه‌ای بسیار باریک و خوش دست جای گرفته است. میت‌پد پرو هواوی همچنین با نسبت 90.1 درصدی نمایشگر به بدنه‌ی رویی، یکی از بالاترین مقادیر این کمیت در میان رقبای هم‌رده خود را در اختیار دارد. این تبلت زیبا در کنار حاشیه‌های بسیار باریک 5.6 میلی‌متری، نمایشگری متقارن و FullView را در نظر گرفته که جلوه ظاهری خاصی به آن می‌بخشد.

بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو

بدنه‌ی سبک و با دوام 609 گرمی این محصول به عنوان یک تبلت پرچمدار رده‌بالا، می‌تواند تا مدت‌ها کار با دستگاه بدون خستگی را به ارمغان آورد.

لذت تماشای محتوا

در بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو از نظر صفحه نمایشگر می توان گفت که، نمایشگر میت‌پد پرو با پوشش کامل فضای رنگی DCI-P3 می‌تواند صحنه‌ها را بسیار واقعی‌تر نمایش دهد. کما اینکه بهره‌گیری از فناوری اختصاصی HUAWEI ClariVu Display Enhancement نیز باعث شده تا بازپخش محتوای و تجربه‌ گیمینگ با این تبلت هواوی به شکل بهینه‌تری در کنار حالت راحتی چشم (Eye comfort) صورت پذیرد.

افزایش بهره وری تبلت هواوی میت پد پرو

همچنین در بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو دریافتیم که 8 اسپیکر Harman/Kardon در کنار چهار میکروفون نیز در این دستگاه تعبیه شده که می‌تواند در تولید محتوا یا بازپخش محتوای صوتی، کیفیت و کارایی مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد طوری که با گوش دادن صدا از اسپیکرهای این تبلت، سینمای خانگی را در دستان خود جای دهید.

افزایش بهره وری تبلت هواوی میت پد پرو

عملکرد چندگانه‌ی بی‌نظیر

نمایشگر بسیار بزرگ این تبلت شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از قابلیت Multi-Window، به طور همزمان اقدام به نمایش تا چهار صفحه‌ مجزا بر روی نمایشگر تبلت خود نموده و به سادگی چندین کار را به طور همزمان انجام دهید.

علاوه بر آن در بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو از نظر قابلیتی تحت عنوان App-Multiplier نیز باید گفت که این امکان شرایطی را برای شما فراهم می‌سازد تا دو کار مختلف را به طور همزمان در یک برنامه انجام دهید.

بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو

به عنوان مثال، هنگام استفاده از یک برنامه‌ خرید، می‌توانید برای هر محصول پنجره‌ای باز کرده و آنها را با هم مقایسه نمایید. استفاده از این قابلیت تنها به نرم‌افزارهای خرید محدود نمی‌شود.

مدیریت برنامه‌های پیام‌رسانی و ایمیل نیز از دیگر ویژگی‌های تقسیم نمایشگر روی این تبلت است. برای مثال می‌توانید با دست چپ خود روی نمایشگر یک ایمیل بنویسید و پیام‌های فوری خود را با دست راست، در بخش دیگر آن پاسخ دهید و بدین شکل بهره‌وری کار خود را بهبود دهید.

خرید تبلت هوآوی میت پد پرو

بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو نشان داد که با استفاده از حالت Extend Mode می‌توانید یک پروژه‌ی در حال انجام را به راحتی کشیدن انگشت روی نمایشگر، از لپ‌تاپ به تبلت خود انتقال داده و میت‌پد پرو را به یک مانیتور تبدیل کنید. حالت دیگری تحت عنوان Mirror Mode نیز در این محصول در نظر گرفته شده است که می‌تواند تبلت شما را به لوح لمسی و حساس برای لپ‌تاپ تبدیل کند.

در این حالت، هر آنچه روی تبلت خود می‌کشید یا می‌نویسید بلادرنگ همگام‌سازی شده و بر روی لپ‌تاپ شما نیز همزمان ترسیم می‌شود.

در آخر نیز قابلیتی با نام Collaborate Mode در میت‌پد پرو هواوی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید صفحه کلید و ماوس لپ‌تاپ خود را با تبلت نیز به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارید و همچنین فایل‌ها را از یک پلتفرم به دیگری با Drag کردن انتقال دهید.

کشف خلاقیت با M-Pencil

در بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو دریافتیم که هواوی با تکامل ابزار تحریر، از مدادها تا قلم هوشمند، اهمیت نوشتن را نشان می‌دهد. تبلت MatePad Pro هواوی نیز از قلم هوشمند M-Pencil پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا کشفیات ذهن خلاق خود یا اطلاعات مهمتان را به راحتی و سرعت، روی تبلت بنویسید.

نسل دوم قلم HUAWEI M-Pencil بروزرسانی‌هایی را نیز تجربه کرده و اکنون دارای تأخیری تقریباً نامحسوس تا 9 میلی‌ثانیه با حساسیت فشار 4096 سطح و قابلیت حساسیت شیب (Tilt sensitivity) است که به طراحان در ترسیم سایه‌ها مانند مداد واقعی، کمک شایانی می‌کند.

قلم هوشمند میت‌پد پرو هواوی همچنین از ابزار Double Tap to Switch پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های کاربردی دیگری مانند Instant Shape  و Instant Table را نیز ارائه می‌دهد. از این رو تنها لازم است با آن شروع به طراحی کنید، مکث کنید و بگذارید تا قلم به طور خودکار شکل مورد نظر شما را تحویل دهد.

بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو از نظر سخت‌افزار 

به لطف تراشه قدرتمند Kirin 9000E، تبلت هواوی میت‌پد پرو  هر آنچه از قابلیت‌های چندرسانه‌ای و کاربردی بخواهید را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد. خصوصاً اینکه با حداکثرحافظه‌ رم 8 گیگابایت، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی، عملکردی روان و قابل اطمینان را برای Multitasking به ارمغان می‌آورد.

در این مطلب به بررسی تبلت هوآوی میت پد پرو پرداختیم. علاوه بر ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمند، با داشتن میت‌پد پروی هواوی وارد دنیای جدید سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS می‌شوید؛ جایی که قابلیت‌ها و برنامه‌های فراوانی در انتظار ارائه‌ی امکانات مورد نیاز کاربران هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!