آموزش و معرفی قابلیت‌های نرم‌افزار PC Manager لپ‌تاپ‌های هواوی مقاله و آموزش

آموزش و معرفی قابلیت‌های نرم‌افزار PC Manager لپ‌تاپ‌های هواوی

نرم افزار PC Manager هواوی یک برنامه مدیریت رایانه تولید شده توسط شرکت هواوی است که قابلیت‌های مختلفی مانند مدیریت درایورها، حل مشکلات سیستم و خدمات مخصوص مشتریان را برای کاربران کامپیوترهای هواوی فراهم می‌آورد. همچنین این برنامه ویژگی‌های کاربردی بسیاری همچون اتصال گوشی به لپ‌تاپ و بهینه‌سازی تنظیمات سخت‌افزاری را ارائه می کند.

با نصب نرم افزار PC Manager هوآوی روی کامپیوتر هواوی خود خواهید توانست تا سیستم تان را همواره در بهترین وضعیت نگه دارید و با تصویر کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند روی کامپیوتر، فایل‌ها و نرم‌افزارهای مخصوص گوشی را روی لپ‌تاپ مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که آخرین نسخه PC Manager روی تمامی لپ‌تاپ‌ های هواوی که از فروردین 1397 به بعد به بازار آمده‌اند (به جز Huawei MateBook E 2019) قابل اجرا است. اگر لپ‌تاپ شما از آخرین آپدیت پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید با مراجعه به این لینک، نسخه مناسب برای سیستم خود را دانلود کنید.

در ادامه با معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار PC Manager هواوی، همراه ما باشید.

قابلیت Multi-Screen Collaboration

این ویژگی لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و تبلت شما را به یک دستگاه واحد بسیار کارآمد و کاربردی تبدیل می‌کند. به کمک این قابلیت می‌توانید ماوس و کیبورد لپ‌تاپ خود را برای کنترل گوشی یا تبلت خود به کار بگیرید و با کشیدن و رها کردن فایل‌ها از و به دستگاه‌های مختلفی که در اختیار دارید، اسناد خود را به راحتی جابه‌جا کنید. در ادامه با برخی از کاربردهای Multi-Screen Collaboration آشنا خواهیم شد.

پاسخ دادن به تماس‌های صوتی و تصویری روی لپ‌تاپ

پس از نمایش صفحه نمایش گوشی شما روی کامپیوتر، می‌توانید تماس‌های برقرار شده با گوشی را از طریق لپ‌تاپ دریافت کرده و از قابلیت‌های قدرتمندتر صوتی یا تصویری کامپیوتر خود بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که استفاده از این امکان تنها برای گوشی‌های دارای EMUI 10.1  به بعد ممکن است.

بازکردن فایل‌های گوشی روی لپ‌تاپ

از دیگر قابلیت های نرم افزار PC Manager هواوی این است که در حالت Screen Collaboration می‌توانید روی فایل‌های موجود در گوشی خود مانند عکس‌ها، فایل‌های صوتی و ویدئویی و فشرده کلیک کنید و به ویرایش مستقیم آن‌ها روی لپ‌تاپ خود بپردازید. همچنین امکان بازکردن آدرس‌های اینترنتی روی مرورگر لپ‌تاپ، با کلیک بر روی لینک‌ آن‌ها روی صفحه تصویر شده از گوشی فراهم شده است.

بازکردن سه اپلیکیشن مجزای گوشی روی لپ‌تاپ

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا سه برنامه متفاوت از گوشی خود را به روی نمایشگر لپ‌تاپ مشاهده کرده و مولتی ‌تسکینگ واقعی را تجربه کنند. برای بازکردن اپ‌های اضافه، روی علامت به علاوه در بالا و راست پنجره مربوط به گوشی کلیک کنید. این پنجره‌ها به صورت مجزا از یکدیگر کار خواهند کرد.

نرم افزار pc manager هواوی

جستجوی پیشرفته با هوش مصنوعی

AI Search یکی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار PC Manager هواوی است که می‌تواند با ارائه محیطی ساده و قابل فهم، امکان جستجو در میان فایل‌های گوشی و لپ‌تاپ را به صورت همزمان فراهم آورد. این قابلیت همچنین قادر است در صورت خواست کاربر، محتوای آنلاین را نیر مورد جستجو قرار دهد.

ابزار بهینه‌سازی عملکرد لپ‌تاپ

نرم افزار PC Manager هواوی ابزاری دارد که با بررسی دقیق سخت‌افزار سیستم شما، اختلالات در عملکرد را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را به آسان‌ترین روش ممکن برطرف می‌کند. از این طریق می‌توان علاوه بر سخت‌افزار، مصرف باتری و درایورها را نیز مدیریت کرد.

دسترسی سریع کاربران به خدمات هواوی

برنامه مدیریت کامپیوتر هواوی خدمات و تخفیف‌های ویژه ای برای کاربران فراهم می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا از طریق این پلتفرم، لپ‌تاپ خود را برای تعمیرات ثبت‌نام کنند یا به نزدیک‌ترین نمایندگی هواوی بفرستند.

آموزش ترفندها و راهنمایی

نرم افزار PC Manager هواوی ویژگی‌های قابل توجهی دارد که برای کاربران امکان استفاده بهینه از لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های دیجیتال را به خوبی فراهم می‌آوند. به همین دلیل در محیط این نرم‌افزار قابلیتی گنجانده شده که به کمک آن شما خواهید توانست تا نحوه استفاده از این قابلیت‌ها را به طور دقیق آموزش ببینید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!