نگاهی به مانیتور HUAWEI MateView GT ؛ فراتر از حرفه‌ای! مقاله و آموزش

نگاهی به مانیتور HUAWEI MateView GT ؛ فراتر از حرفه‌ای!

هواوی با مانیتور HUAWEI MateView GT بار دیگر توانایی خود در عرضه محصولات دیجیتال قدرتمند برای کاربران مختلف را ثابت کرده و توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. در ادامه به معرفی قابلیت‌ها و مزیت‌های رقابتی مانیتور گیمینگ MateView GT می‌پردازیم.

طراحی بی بدیل

هواوی برای طراحی MateView GT از زبان طراحی آشنا و زیبای محصولات سری Mate خود بهره برده و توانسته است محصولی ارائه کند که علاوه بر سادگی، به خوبی نمایانگر دستگاهی لوکس با قابلیت‌های پیشرفته باشد. هواوی در طراحی قسمت پشتی این مانیتور نیز از پیچیدگی‌ها و طراحی شلوغ خودداری کرده که این امر نقش زیادی در زیبایی MateView GT بازی کرده است.

همان‌طور که گفتیم، نقش زبان طراحی برند Mate در مانیتور HUAWEI MateView GT بسیار مشهود است و این دستگاه نیز مانند سایر محصولات این سری، از طراحی متقارن بهره برده است. با نگاهی به پشت دستگاه متوجه حضور یک حلقه زیر نام هواوی می‌شویم که حسی از آینده و شبیه فیلم‌های فضایی به کاربران منتقل می‌کند.

پایه این مانیتور هم به صورت کاملاً نوین طراحی شده و امکان چرخش، تنظیم ارتفاع، گردش و حتی نصب روی دیوار را برای MateView GT به ارمغان می‌آورد.

 

مانیتور هواوی میت ویو GT

ساندبار حرفه‌ای داخلی در مانیتور HUAWEI MateView GT

پایه زیبای HUAWEI MateView GT اما کاربرد دیگری نیز دارد، هواوی درون این پایه یک ساندبار حرفه‌ای با دو بلندگوی 5 واتی تعبیه کرده است و توانسته با تیون کردن آن‌ها توسط فناوری‌ها و الگوریتم‌های اختصاصی خود، یک تجربه صوتی دلنشین و واقع‌گرایانه برای گیمرها به وجود بیاورد.

این ساندبار همچنین دارای یک نوار لمسی است که ضمن ارائه قابیلت کنترل بلندی صدا به وسیله لمس کردن و جابجایی آن، امکان نمایش جلوه‌های نوری مختلف در هنگام بازی یا گوش دادن به موسیقی را نیز فراهم می‌آورد. می‌توان گفت که هواوی با طراحی خلاقانه خود، یک ساندبار بی‌نظیر، یک پایه کارا و یک نوار RGB به این مانیتور گیمینگ اضافه کرده است.

هواوی در بخش صوتی این دستگاه به ساندبار بسنده نکرده و با به کارگیری محفظه‌های بلندگو و آمپلی‌فایرهای پرقدرت، توانسته است به صدایی بسیار قوی دست پیدا کند. شدت صدای این بلندگوها به 80 دسی‌بل می‌رسد که در کمتر دستگاه مشابهی قابل مشاهده است.

مانیتور  MateView GT به یک میکروفون دوتایی نیز مجهز شده که قادر است صدای کاربران را از فاصله 4 متری نیز دریافت کند. این موضوع می‌تواند شما را افزون بر بلندگو، از پرداخت هزینه اضافی برای میکروفون نیز بی‌نیاز سازد.

گیمینگ بر روی لبه فناوری 

نرخ بروزرسانی را می‌توان یکی از مهم‌ترین معیارهای کاربران در خرید مانیتورهای گیمینگ دانست. هواوی هم با درک درست این موضوع، نمایشگر مانیتور خود را به پنلی با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 165 هرتزی مجهز کرده که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن بسیار بالای WQHD به نمایش بگذارد.

گیمرها از این نکته مطلع هستند که بهترین کارت‌های گرافیک بازار نیز همیشه قادر نخواهند بود تا نرخ فریم  ثابتی ارائه کنند، برای همین مانیتور هواوی MateView GT دارای فناوری AMD FreeSync Premium است تا مشکلات ناشی از این موضوع برای کاربران به حداقل برسد و با دسترسی به نرخ فریم ثابت، گیمرها بتواند از تجربه بازی روان‌تری بهره‌مند شوند.

مانیتور هواوی میت ویو GT همچنین نیاز شما به برتری استراتژیک در هنگام بازی را نیز از قلم نینداخته و یک قابلیت انحصاری به نام Dark Field Control ارائه کرده است. این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا با روشن کردن نقاط تاریک بدون پرنور کردن بیش از حد محیط بازی، دشمان پنهان شده در آن نقاط را تشخیص داده و به آن‌ها شلیک کنید. Crosshairهای داخلی هم به افزایش دقت تیراندازی در بازی‌ها و برتری گیمرها بدون چیت زدن کمک می‌کنند.

مانیتور هوآوی MateView GT

مانیتور بزرگ با میدان دید گسترده و خمیدگی زیاد

مانیتور HUAWEI MateView GT از نمایشگر خمیده 34 اینچی با لبه‌های بسیار نازک تشکیل شده است که با ارائه نسبت ابعاد 21:9، قادر خواهد بود برخلاف سایز مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار، تصاویری بدون اعوجاج روی پنل خمیده خود به نمایش بگذارد. نمایشگر خمیده MateView GT دارای خمیدگی 1500R است که با داشتن همخوانی بالا با میدان دید انسان، باعث مشاهده تصاویری کاملاً واقعی می‌شود.

در عین حال نسبت ابعاد 21:9 به معنای فضای مفید بیشتر است و کاربر می‌تواند پنجره‌های متعددی را در کنار هم اجرا کند تا نهایت استفاده را از داشتن یک مانیتور بزرگ ببرد.

کیفیت تصویر سینمایی مانیتور HUAWEI MateView GT

مانیتور MateView GT می‌تواند از 90 درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کند. این فضای رنگی که به طور گسترده در صنعت سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ‌های دقیق‌تری از فضای رنگی sRGB دارد که همین موضوع، باکیفیت و طبیعی‌ بودن تصاویر در مانیتورهای جذاب هواوی را تضمین می‌کند. از دیگر خصوصیات مانیتور هواوی میت ویو جی تی می‌توان به پشتیبانی از محتوای HDR10، حداکثر نوردهی 350 نیتی صفحه نمایش و کنتراست 1:4000 اشاره کرد.

همچنین مانیتور HUAWEI MateView GT قادر است محتوای مورد نظر شما را با کیفیت عالی و وضوح تصویر 1440 در 3440 پیکسل به تصویر بکشد و با توجه به داشتن عمق تصویر 10 بیتی، تصاویر را با روشنایی بیشتری به شما نشان دهد.

میکروفن داخلی دوتایی

همان‌طور که تاکنون متوجه شدیم، هواوی توجه خاصی به نیازهای صوتی کاربران نشان داده و سعی کرده با تجهیز HUAWEI MateView GT به یک جفت میکروفون قوی با فناوری حذف نویز، علاوه بر بی‌نیاز کردن گیمرها از هدست‌های کابلی، صدایی شفاف و بدون نویز برای گیمینگ تیمی و آنلاین فراهم کند. دیگر توانایی‌های میکروفون این دستگاه را می‌توان در قابلیت حذف صدای زمینه، نظیر صدای فن کارت گرافیک و کیبورد خلاصه کرد.

قیمت مانیتور HUAWEI MateView GT

مانیتور HUAWEI MateView GT به عنوان اولین مانیتور هواوی، با نوآوری‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد متعددی چون ساندبار داخلی، طراحی شکیل و میکروفن دوتایی هوشمند، گیمرها و کاربرانی را هدف می‌گیرد که خواهان یک تجربه هیجان انگیزتر از تنها گیمینگ هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!