آنچه کارشناسان فناوری درباره مانیتور هواوی میت ویو می‌گویند در رسانه

آنچه کارشناسان فناوری درباره مانیتور هواوی میت ویو می‌گویند

هواوی با معرفی مانیتور MateView  یک محصول بسیار شیک و حرفه‌ای را در اختیار کاربران خانگی و کارمندان قرار داده است. این محصول نیز همانند سایر تولیدات این شرکت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این ویژگی‌ها تحسین رسانه‌های معتبر فناوری را در پی داشته و در ادامه سعی شده خلاصه‌ای از آنها گردآوری شود.

مانیتور هواوی MateView از دیدگاه سایت MonitorNerds

رسانه MonitorNerds در ابتدا به ظاهر مانیتور میت ویو پرداخته و گفته که این مانیتور از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد که حس لوکس بودن را به کاربر القا می‌کند. همچنین رنگ بدنه این مانیتور بسیار هوشمندانه انتخاب شده و نسبت 94 درصدی نمایشگر به بدنه موجب شده تا تقریباً هیچ حاشیه‌ای اطراف نمایشگر باقی نماند.

علاوه بر این، اندازه منحصر به فرد نمایشگر میت ویو توجه نویسنده را به خود جلب کرده و وزن بسیار سبک این مانتیور تحسین برانگیز عنوان شده است. کیفیت ساخت و بدنه مستحکم میت ویو هم از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول ذکر شده است. در ادامه هم به نوار لمسی تعبیه شده در زیر نمایشگر این مانیتور پرداخته و گفته شده که فقط با کشیدن انگشت خود روی لبه زیرین مانیتور می‌توان تنظیمات آن را تغییر داد که این یک روش خلاقانه برای کنترل صدای اسپیکرهای این مانیتور محسوب می‌شود. همچنین درگاه‌های ورودی و خروجی این محصول به طرز هنرمندانه‌ای بر روی پایه این مانیتور تعبیه شده است.

با این مانیتور، کاربران قادرند با استفاده از یک درگاه USB-C علاوه بر اتصال مانیتور به رایانه، به شارژ گوشی یا تبلت و حتی لپ تاپ خود بپردازند. میت ویو به یک آداپتور 65 واتی مجهز شده که می‌توان با آن هر دستگاهی را هم شارژ کرد. کیفیت صدای عالی میت ویو هم ویژگی مثبت این مانیتور برشمرده شده که مدیون دو اسپیکر 5 واتی بوده و کاربر را از خرید بلندگوهای جانبی بی نیاز می‌کند.

کیفیت نمایشگر مانیتور هم مورد دیگری است که زیر ذره‌بین قرار گرفته است. پنل IPS LCD با وضوح 4K+ و کنتراست 1 به 1200 و پشتیبانی 93 درصدی از فضای رنگ DCI-P3 و محتوای HDR نوید نمایش رنگ‌های زنده و واقعی را به کاربران می‌دهد. ویژگی‌های تعاملی مانیتور میت ویو هم از دید هیچ رسانه‌ای پنهان نمانده است. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهد نمایشگرلپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را با میت ویو به اشتراک بگذارند.

مانیتور هواوی MateView از دیدگاه سایت TrustedReviews

این وب سایت در ابتدای کار بررسی مانیتور هواوی MateView، این دستگاه را محصولی با ظاهری عالی و قیمت بسیار مناسب معرفی کرده است. ظاهر زیبا و مدرن این محصول همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده و نسبت ابعاد 2 به 3 نمایشگر موجب شده مانیتور میت ویو به گزینه مناسبی برای امورات اداری و خانگی تبدیل کرده است.

نمایشگر IPS این محصول با عمق رنگ 10 بیتی هم توان نمایش طیف عظیمی از رنگ‌ها را دارد. از دید نگارنده نمایشگر هواوی میت ویو درخشان به نظر رسیده و دارای یک پایه فلزی براق بوده که توری بلندگوهای آن جلب توجه می‌کند. این نمایشگر در هر خانه یا دفتر شیکی به نظر می رسد و کیفیت ساخت آن چشمگیر است. نوار لمسی هوشمند زیر نمایشگر میت ویو توجه هر رسانه‌ای را به خود جلب می‌کند و کافی است کاربر اشاره‌ای بدان داشته باشد تا بتواند به تنظیمات این مانیتور دسترسی پیدا کند.

پشتیبانی از فضاهای رنگی DCI-P3 و sRGB به نمایش واقعی رنگ‌ها در مانیتور میت ویو منجر شده و این ویژگی از دید نگارنده مطلب پنهان نمانده است. ارتباطات بیسیم وای فای و بلوتوث در این محصول موجب شده تا بتوان تصاویر سایر دستگاه‌های دیجیتال مانند لپ تاپ و گوشی و تبلت را با این مانیتور به اشتراک گذاشت.

مورد بعدی که در این بررسی بدان پرداخته شده مربوط به درگاه‌های ورودی و خروجی مانیتور مورد اشاره است که شامل درگاه‌های HDMI و پورت Display در کنار درگاه همه‌کاره USB-C بوده که می‌توان هر وسیله‌ای مانند گوشی هوشمند را توسط آن شارژ کرده و اطلاعات را میان آنها جابجا نمود. در انتهای این بررسی گفته شده که مانیتور MateView توانسته گواهی VESA DisplayHDR 400 را کسب کند. این استاندارد تنها به نمایشگرهای با شدت روشنایی 400 نیت به بالا داده شده و نمایشگر میت‌ ویو هم می‌تواند به روشنایی 500 نیت با کنتراست 1 به 1200 دست پیدا کند.

مانیتور هواوی میت ویو از دیدگاه سایت TechAdvisor

این وب سایت در ابتدای کار بررسی مانیتور هواوی MateView آن را یکی از مانیتورهای تاثیرگذار با ظاهری خاص دانسته که تاکنون معرفی شده‌اند. نگارنده این مطلب، همانند سایرین ابتدا به طراحی ظاهری این محصول پرداخته و پس از آن به اندازه 28 اینچی و وضوح 3840 در 2560 پیکسلی این محصول اشاره کرده است. نسبت ابعاد تصویر 3 به 2 هم موجب شده تا کاربر میدان دید مناسبی داشته و بتواند محیط بزرگی را تحت نظر داشته باشد. بعد از آن نگارنده مطلب کیفیت نمایشگر را به زیر ذره‌بین برده و گفته که پنل این مانیتور با عمق رنگ 10 بیتی و پشتیبانی از محتوای HDR و فضاهای رنگی DCI-P3 و sRGB تصاویری با رنگ‌های واقعی را ارائه می‌کند.

ویژگی بعدی که توجه نویسنده را به خود جلب کرده کیفیت صدای اسپیکرهای این مانیتور بوده و صدای دو بلندگوی 5 واتی آن به قدری بلند است که کاربر را از خرید اسپیکر و هدست بی‌نیاز می‌کند. پس از آن به درگاه‌های ورودی و خروجی این محصول پرداخته شده است. بر روی پایه مانیتور MateView انواع و اقسام درگاه‌ها از جمله درگاه USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه‌های دیگر، درگاه‌های HDMI و DisplayPort در نظر گرفته شده است.

در انتها هم نویسنده به قابلیت‌های بیسیم این مانیتور پرداخته است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد نمایشگر لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را با میت ویو به اشتراک بگذارند. برای همین منظور هواوی یک جایگاه NFC روی پایه این مانیتور تعبیه کرده که با قرار دادن گوشی هوشمند بر روی آن می‌توان تصویر نمایشگر اسمارت فون را بر روی مانیتور هواوی مشاهده کرد. همچنین این مانیتور از Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال بی سیم پشتیبانی می‌کند.

جمع بندی

محصولات سری Mate از برند هواوی همواره با برترین فناوری‌ها همراه بوده‌اند و هواوی با معرفی MateView  جای پای خود را در بازار نمایشگرها محکم کرده و محصول این شرکت با نوآوری‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی مانند صفحه نمایش باکیفیت، نوار لمسی کنترلی و طراحی شیک و زیبا توانسته نظر کاربران خانگی و اداری را به خود جلب کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!