نگاهی به خلاصه بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch GT2e از دیدگاه سایت معتبر GSMArena در رسانه

نگاهی به خلاصه بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch GT2e از دیدگاه سایت معتبر GSMArena

وبسایت GSMArena دست به بررسی Huawei watch gt 2e زده است که در کنار گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei P40 معرفی شده بود. این ساعت نسخه مقرون به صرفه‌تر و ورزش پسندتر Huawei Watch GT 2 است که توانسته نظر کارشناسان GSMArena را به خود جلب کند. در ادامه به گزارشی از بررسی ساعت هوشمند هواوی gt2e توسط وبسایت GSMArena می پردازیم.

این رسانه در بررسی هواوی Watch GT2e می تونیسد این ساعت، تنها در اندازه 46 میلی متری عرضه می‌شود که با وجود بزرگ بودن آن بر روی مچ، احساس راحتی بی نظیری را به ارمغان می‌آورد. همچنین انحناهای فلزی در بالا و پایین ساعت در ترکیب با بندهای لاستیکی، ظاهر جذاب و زیبایی به Watch GT2e بخشیده‌اند. این ساعت به جای دکمه‌های چرخشی مرسوم در کناره‌ها، دارای دکمه‌هایی در بالای دستگاه است.

ساعت هوشمند Watch GT 2e هوآوی در رنگ‌های سفید، سبز و سرخ نیز ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان آزادی انتخاب بیشتری داشته باشند.

یکی از این دکمه‌ها منو را باز می‌کند و دکمه دیگر قابل برنامه ریزی است. GSMArena در بررسی هواوی Watch GT2e می‌گوید بندهای 22 میلی متری استاندارد این ساعت به آسانی قابل تعویض هستند و رنگ مشکی آن ظاهر بی نظیری به بدنه مشکی متالیک ساعت می‌بخشد. ساعت هوشمند Watch GT 2e هوآوی در رنگ‌های سفید، سبز و سرخ نیز ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان آزادی انتخاب بیشتری داشته باشند.

بررسی هواوی Watch GT2e

در بررسی هواوی Watch GT2e یافتیم که این ساعت با دارا بودن ابعاد 53×46.8×10.8 میلی متر، بدون بندها تنها 43 گرم وزن دارد. این ساعت منطبق بر استاندارد 5ATM ضد آب بوده و تا عمق 50 متری آب را تحمل می‌کند. بنابراین در روزهای بارانی و پرتکاپو یا حتی حین شنا و دوش گرفتن هم می‌توانید از ساعت هوشمند Watch GT2e هوآوی بدون دغدغه استفاده کنید.

GSMArena در بررسی هواوی واچ جی تی 2 ای با اشاره به به‌کارگیری چیپست Kirin A1 که مخصوص لوازم پوشیدنی طراحی شده، بر روی مصرف باتری پایین آن به عنوان یک نقطه قوت برای Watch GT2e دست گذاشته است. این رسانه می‌گوید به‌کارگیری چیپست بهینه باعث شده با وجود ارائه تمامی کارکردهای مورد انتظار از یک ساعت هوشمند اسپرت، باتری Watch GT2e با تنها یک‌بار شارژ به مدت دو هفته متوالی دوام بیاورد.

همچنین این رسانه در بررسی هواوی Watch GT2e می‌گوید در آزمایش‌های آنها 30 ساعت دوندگی با وجود GPS فعال، تنها نزدیک به 50 درصد باتری مصرف کرده که خارق‌العاده است. GSMArena می‌افزاید دقت GPS داخلی Watch GT2e بالاست و تفاوتی با GPS گوشی‌ها ندارد.

ساعت هوشمند واچ جی تی 2 ای دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی است که 2.2 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. می‌توان از این فضا برای ذخیره کردن موسیقی نیز استفاده کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT2e دارای همه قابلیت‌های مرسوم چون صفحه نمایش Always-On، حسگر سنجش ضربان قلب، قابلیت Huawei TruSleep برای پایش خواب، سنجش میزان استرس کاربر، حسگر سنجش اکسیژن خون، قابلیت اندازه گیری VO2Max و نظیر آنهاست. معیار VO2Max بیانگر ظرفیت بالاتر ریه‌ها است، بنابراین با اندازه گیری منظم آن می‌توانید به استقامت بیشتری در ورزش کردن دست پیدا کنید و توانایی بدنی خود را بالا ببرید. همچنین این ساعت دارای قابلیت GPS برای رهگیری دقیق فعالیت‌های بدنی است.

در بررسی هواوی Watch GT2e خواهیم دید این ساعت از یک صفحه نمایش گرد بزرگ 1.39 اینچی OLED با وضوح تصویر 454×454 پیکسل و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. این ساعت دارای یک باتری با ظرفیت 455 میلی آمپر ساعت است که از طریق یک مکانیزم مغناطیسی با سرعت 5 وات شارژ می‌شود.

بررسی ساعت هوشمند هواوی gt2e

قابلیت‌های ارتباطی ساعت هوشمند Watch GT 2e هواوی متشکل از بلوتوث 5.0 با BLE برای مصرف کمتر انرژی، GPS و GLONASS است. نسخه چین این ساعت قابلیت NFC هم دارد.

به نقل از جی اس ام آرنا در بررسی ساعت هواوی gt2e، ساعت هوشمند Watch GT 2e از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت کاربر وصل می‌شود و می‌توان از همین قابلیت برای گوش کردن به موسیقی‌های ذخیره شده بر روی ساعت از طریق هدفون‌های بیسیم نیز استفاده کرد.

این ساعت از رابط کاربری اختصاصی Huawei Lite OS بهره می‌برد که به گفته GSMArena هر آنچه از یک ساعت هوشمند ورزشی انتظار می‌رود را در خود جای داده است.

بررسی هوآوی واچ جی تی 2 ای

هواوی برای مدیریت ساعت‌های هوشمند خود اپلیکیشن غنی Huawei Health را ارائه کرده است. این اپلیکیشن موبایل کلیه اطلاعات ثبت شده توسط حسگرها، قابلیت‌ها، تنظیمات و امکانات ساعت هوشمند را به راحتی در اختیار کاربر می‌گذارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

بررسی هواوی gt2e

در پایان بررسی هواوی Watch GT2e رسانه GSMArena اشاره کرده است که مطمئناً Watch GT2e یک ساعت هوشمند عالی است و خرید آن را توصیه می‌کند. این رسانه می‌گوید بررسی Huawei watch gt 2e نشان داد که این ساعت انتخابی عالی برای استفاده در کنار گوشی‌های هواوی است و از ظاهر جذابی هم بهره می‌برد.

بررسی  ساعت هوشمند هواوی gt2e

GSMArena در بررسی Huawei watch gt 2e، می‌گوید تنها با گذشت دو روز از خرید ساعت هوشمند Watch GT 2e، دیگر محال است از انتخابتان پشیمان شوید. داشتن GPS، باتری بادوام و حافظه داخلی برای گوش کردن به موسیقی باعث می‌شود حین ورزش کردن دیگر به گوشی موبایل خود نیاز نداشته باشید. این امر مزایایی چون راحتی بیشتر و پیشگیری از بروز اتفاق‌هایی چون افتادن یا سرقت گوشی دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!