آغاز فروش تبلت اقتصادی هوآوی MediaPad T5 همزمان با فصل مدارس

آغاز فروش تبلت اقتصادی هوآوی MediaPad T5 همزمان با فصل مدارس

پاندمی ویروس کرونا در دنیا، معادلات بسیاری را در همه حوزه‌ها بر هم زده است. از تغییر رابطه‌های انسانی تا نغییر در مناسبات روزمره مانند تحصیل و کار، تقریبا تمامی جنبه‌های زندگی ما درگیر این پدیده شده است. در شرایط کنونی پس از همه‌گیری کرونا، یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای هر دانش‌آموز یک گجت دیجیتالی است که بتواند با آن به خوبی از آموزش آنلاین استفاده کند. یکی از انتخاب‌های خوب در این زمینه تبلت اقتصادی هوآوی Mediapad T5 است.

در این شرایط معرفی و آغاز فروش تبلت جدید هوآوی یعنی Huawei Media pad T5، قطعا رابطه‌ای مستقیم به احساس نیاز بازار به یک گجت اقتصادی و کارا دارد که می‌تواند ابزاری مناسب برای دانش‌آموزان در فصل تحصیل باشد. در ادامه با مشخصات این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

Huawei Mediapad T5 مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ 10٫1 اینچی است که کیفیت 1920 در 1080 (FullHD+) را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش بزرگ مناسب کارهای تحقیقی، فیلم‌های آموزشی و تحصیل است. علاوه بر آن، این تبلت از پردازنده هشت‌هسته‌ای Kirin 659 استفاده می‌کند که در ایران با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. البته در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر امکان ارتقای آن به کمک حافظه جانبی تا 256 گیگابایت دیگر نیز مهیا است.

تبلت اقتصادی هوآوی Mediapad T5

باتری پرظرفیت این تبلت نیز امکان کار بی‌وقفه برای مدت طولانی را فراهم می‌کند. این درحالی است که باتری پرظرفیت باعث سنگینی بیش از حد این تبلت نشده به شکلی که وزن آن حدود 460 گرم بوده و برای جابجایی به ویژه توسط افراد کم سن و سال تر مناسب است. به کمک تبلت اقتصلدی Huawei Mediapad T5 مدرسه همیشه همراه دانش‌آموز شما خواهد بود.

برای این تبلت 2 دوربین، یکی در جلو و دیگری در بخش پشتی در نظر گرفته شده که عملکرده خوبی داشته و امکان ارتباط تصویری کاربر با دیگران، به خصوص با معلمین را به خوبی مهیا می‌کند. البته رابط‌کاربری EMUi 9 دستگاه هم در هرچه راحت‌تر شدن این ارتباط و در کل کار با دستگاه کمک شایانی کرده است.

این تبلت برای اوقات فراغت فرزندان شما هم برنامه‌های زیادی دارد. پردازنده اصلی قدرتمند این تبلت توانایی اجرای بازی های روز را به شما داده و البته نرم‌افزار ویژه هوآوی به نام Kid’s corner نیز در این دستگاه وجود دارد که به شما امکان مدیریت زمانی و محتوایی فرزندتان در استفاده از تبلت را می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین محتوای آموزشی و تفریحی بسیاری را نیز در اختیار کودکان قرار می‌دهد. محتوایی که مستقیما با کمترین تاثیر منفی بر روی کودکان طراحی شده است.

تبلت اقتصادی هوآوی Mediapad T5 یک گزینه خوش‌قیمت در بازار گجت‌های آموزشی حال حاضر کشور که نسبت به قیمت امکانات مناسبی را به کاربران ارائه کرده و ارزش خرید خوبی دارد.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!