پاداش 30,000 یورویی هواوی برای توسعه‌دهندگان مستقل بازی در اپ گالری اخبار

پاداش 30,000 یورویی هواوی برای توسعه‌دهندگان مستقل بازی در اپ گالری

وعده پاداش 30,000 یورویی هواوی به توسعه دهندگان بازی در AppGallery، امکان موقعیت مالی فوق العاده ای برای سازندگان بازی های با کیفیت فراهم می کند. در ادامه به طور مفصل تر به خبر پاداش هواوی به توسعه دهندگان اپ گالری آن خواهیم پرداخت.

هواوی در حمایت از توسعه دهندگان نوپا که قصد انتشار بازی‌های را خود بر روی فروشگاه AppGallery دارند، 30,000 یورو جایزه در نظر گرفته است. انتظار می‌رود این برنامه بتواند به توسعه دهندگان مستقل بازی کمک کند.

پاداش 30000 یورویی هواوی در همکاری با کمپانی Unity اجرا می‌شود که در برگیرنده مزایایی چون تسهیم درآمد، دریافت پشتیبانی VIP، پاداش و نظیر آنها است. هدف اصلی این برنامه جذب توسعه دهندگان بازی مستقل است.

با این کار هواوی و Unity می‌خواهند از توسعه دهندگان مستقلی حمایت کنند که به اندازه کمپانی‌های دیگر منابع مالی یا انسانی در اختیار ندارند اما هنوز قادر به ساخت بازی‌های باکیفیت هستند.

به گفته هواوی، این کمپانی به خوبی آگاه است یکی از مشکلاتی که توسعه دهندگان مستقل بازی با آن روبرو هستند، در اختیار نداشتن منابع مالی برای عملی کردن ایده‌ها و طرح‌ها است. از این رو این کمپانی یک برنامه حمایت مالی ویژه برای توسعه دهندگان بازی برای فروشگاه AppGallery ایجاد کرده است. توسعه دهندگانی که در بازه 19 نوامبر تا 14 دسامبر بازی‌های خود را بر روی فروشگاه AppGallery منتشر کنند، به واسطه (UDP (Unity Distribution Portal مشوق‌هایی دریافت خواهند کرد. UDP به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بازی‌های خود را به آسانی بر روی فروشگاه‌های مختلف عرضه کنند.

این برنامه حمایتی جدید مزایای متعددی برای توسعه دهندگان بازی مستقل دارد که با ارزش‌ترین آنها جمعاً 30,000 یورو پاداش برای 30 بازی منتخب است.

از مزایای انتشار بازی‌ها بر روی فروشگاه Huawei AppGallery می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • دریافت 85 درصد درآمد حاصل از خریدهای درون برنامه‌ای طی دو سال اول
  • دریافت پشتیبانی فنی VIP
  • نمایش توسعه دهندگان برتر در بخش Indie Game فروشگاه AppGallery
  • اهدای اعتبار Huawei Ad Platform به ارزش 1,000 یورو به توسعه دهندگان منتخب

پاداش 30000 یورویی هواوی تنها یکی از برنامه‌های این کمپانب برای جذب توسعه دهندگان به فروشگاه AppGallery است. فروشگاه AppGallery در بیش از 170 کشور و منطقه در دسترس است و با داشتند 700 میلیون کاربر در سراسر دنیا، ماهانه نزدیک به 400 میلیون کاربر فعال دارد. هم اکنون AppGallery پس از گوگل و اپل، سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ دنیاست و روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است.

AppGallery یک سکوی بی نظر برای معرفی توسعه دهندگان بازی به میلیون‌ها کاربر است تا ضمن درآمد مالی بتوانند از پشتیبانی و امکانات فنی هواوی نیز بهره ببرند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!