جعبه‌گشایی هندزفری هوآوی FreeClip، جایی که زیبایی‌شناسی، مُد و صدا را بازتعریف می‌کند در رسانه

جعبه‌گشایی هندزفری هوآوی FreeClip، جایی که زیبایی‌شناسی، مُد و صدا را بازتعریف می‌کند

اولین سری هدفون Open EarBud هوآوی اینجاست! در ادامه قصد داریم دو نسخه مشکی و بنفش از هندزفری جدید هوآوی یعنی هوآوی FreeClip را جعبه‌گشایی کنیم.

 

 

 

در این مقاله در کنار ویدیوی بالا قصد داریم تا  سه جنبه از تجربه کاربری را پوشش خواهیم داد: ظاهر، استفاده و کیفیت صدا.

 

شکل ظاهری

کیس شارژ هندزفری هوآوی FreeClip از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هدفون‌های معمولی است. کیس شارژ هدفون‌های معمولی معمولاً بیضی شکل یا مستطیل گرد هستند، در حالی که کیس شارژ هندزفری هوآوی FreeClip به شکل صدفی است. این طرح به آن درخشندگی مرواریدی و بافت سنگی صافی شکلی می بخشد که زیبایی منحصر به فرد و حس راحتی را به کاربر القا می‌کند.

طراحی گیره گوش نیز منحصر به فرد است. “پل C شکل” با یک بازوی کنسول به یک کروی و یک طرح لوبیایی شکل متصل می‌شود و  با طراحی ساده‌ای که دارد، حس فوق العاده‌ای از پیشرفته بودن روی گوش فراهم می‌کند.

هر دو نسخه بنفش و مشکی ویژگی‌های خاص خود را دارند. به عنوان یک رنگ کلاسیک، نسخه مشکی همه جا کاربرد داشته و بافت خوبی دارد. درحالیکه نسخه بنفش حس سرزندگی و مد را منتقل می‌کند.

استفاده

هنگامی که کاربران از هندزفری‌هایی با سری سلیکونی استفاده می‌کنند، حتی با وجود نوسانات زیادی که ممکن است با آن مواجه شوند، بادزها روی گوش ثابت می‌مانند. این تجربه در هندزفری فری کلیپ هوآوی نیز صدق می‌کند. به لطف وزن سبک (تنها 5.6 ​​گرم برای هر بادز) و مواد سازگار با محیط زیست TPU و طراحی ارگونومیک، هنگام استفاده از HUAWEI FreeClip هیچ ناراحتی یا درد در غضروف گوش احساس نمی‌کنید و این موارد این هندزفری را برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب می‌کند.

کیفیت صدا

هندزفری هوآوی FreeClip به خوبی در مجرای گوش قرار می گیرد و آن را مسدود نمی کند و به کاربران امکان می‌دهد تا صداهای محیط را هنگام گوش دادن به موسیقی درک کنند. این کار نه تنها گوش دادن سالم‌تر را به دنبال دارد، بلکه ایمنی استفاده از هدفون را در هنگام رفت و آمد یا ورزش نیز افزایش می‌دهد. حالت صدای بالا تضمین می‌کند که حتی در محیط های پر سر و صدا، صدای واضحی را بشنوید.

با توجه به مشکلات پخش یا نشت صدا که برخی از افراد به دلیل طراحی Open Ear هدفون، نگران آن هستند، سیستم صدای معکوس به HUAWEI FreeClip انتقال صدای با کیفیت بالا و تجربه گوش دادن خصوصی تری می دهد و مشکل نشتی را ضعیف می‌کند. هنگام استفاده آن، افراد نزدیک به شما به سختی می توانند صدایی که از گیره گوش می آید را بشنوند.

ترفندهای استفاده

هندزفری فری کلیپ، نیازی به تمایز بین گوش چپ و راست ندارد. سه کلیک روی بخش کروی بادز، می‌تواند آهنگ‌ها را تغییر دهد، دوبار کلیک می‌تواند آهنگ‌ها را پخش یا متوقف کند. هر نقطه‌ای روی هدفون HUAWEI FreeClip می‌تواند ژست‌های کنترلی را فعال کند. هر یک از این ژست‌ها نیز قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید تنظیمات ژست‌ها را با توجه به نیازها و سبک زندگی خود تغییر دهید.

به طور کلی، این هدفون جدید به سبک earclip طراحی مدرنی دارد که فناوری صوتی نوآورانه را با راحتی و تجربه شنیداری عالی ترکیب می‌کند و آن را به یک شگفتی خیره‌کننده برای همه تبدیل می‌کند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!