خلاصه بررسی سایت‌های معتبر فناوری از هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی در رسانه

خلاصه بررسی سایت‌های معتبر فناوری از هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی

استفاده از هدفون‌های دور گردنی به دلیل دردسرهای کمتر در زمینه شارژ و جابجایی در حال رونق است. در این میان هواوی توانسته با تلفیق هنرمندانه فناوری و زیبایی، هدفون دورگردنی بروز شده و جذاب FreeLace Pro را معرفی کند. این محصول توجه بسیاری از رسانه‌های معتبر حوزه فناوری را به خود جلب کرده است. در ادامه سعی شده خلاصه‌ای از بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی توسط چند رسانه معتبر جهانی مرور شود.

بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی از دیدگاه techradar

رسانه techradar در ابتدا به بدنه فلزی این محصول که آلیاژی از فلز تیتانیوم است اشاره کرده و طراحی خلاقانه آن را ستوده است. هواوی با تعبیه درگاه USB-C بر روی هدفون آن را از کابل شارژ جداگانه بی نیاز کرده است. سری‌های این هدفون‌ با داشتن درایوهای دینامیکی 14 میلیمتری صدایی واضح و شفاف را به ایجاد می‌کنند که گستره کاربرد این هدفون‌ها را از محصولاتی کار راه انداز به ابزارهایی بسیار کاربردی و حتی برای گوشی دادن به موسیقی باکیفیت تبدیل می‌کند.

نگارنده بررسی در ادامه به ظرفیت بالای شارژدهی باتری فری لیس پرو نیز اشاره کرده و می‌گوید که باتری این محصول می‌تواند تا 24 ساعت پاسخگوی نیاز کاربران باشد. ایربادهای هدفون دورگردنی فری‌لیس پرو از طریق آهنربا به هم متصل شده تا نگه‌داری آنها برای کاربر راحت‌تر باشد. علاوه بر این جدا کردن مجدد ایربادها باعث اتصال سریع آن‌ها به گوشی شده و بدین‌ ترتیب در مصرف باتری هم صرفه‌جویی می‌شود.

در ادامه نگارنده مطلب به تعبیه یک درگاه مخفی USB-C بر روی بدنه این هدفون پرداخته و آن را نکته خلاقیت هواوی می‌داند که همزمان کاربران را نیز از به همراه داشتن کابل شارژ مجزا بی‌نیاز کرده و امکان شارژ این محصول توسط گوشی‌ را هم فراهم نموده است.

بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی

وزن کم و مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق از دیگر ویژگی‌هایی است که نگارنده برشمرده است. ارگونومی مناسب و زیبایی که حس یک محصول لوکس را منتقل می‌کند از دیگر وجوه تحسین شده این هدفون توسط وبسایت تک رادار است. صدای واضح و شفاف و طبیعی فری لیس پرو نگارنده این مطلب را تحت تاثیر قرار داده است. فناوری حذف نویز فعال یا همان ANC  هم کوچکترین صداهای محیط اطراف را حذف می‌کند. مضاف بر این بهره‌گیری از سه میکروفن صدایی شفاف و بدون نویز را در مکالمات برای کاربر به ارمغان می‌آورد. نکته پایانی که در این بررسی بدان اشاره شده به زمان شارژ بسیار کوتاه باتری 150 میلی‌آمپر ساعتی این هدفون در 15 دقیقه بر می‌گردد.

بررسی هدفون دور گردنی فری لیس پرو هواوی از دیدگاه HeadphoneCheck

این وب سایت در ابتدای کار بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی، این دستگاه را محصولی با ظاهری عالی و قیمت مناسب معرفی کرده که بدنه و جنس آن متناسب با نیازهای ورزشکاران طراحی شده است. مورد بعدی برای هدفون دور گردنی FreeLace Pro که آن را از دیگران متفاوت کرده این است که تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، می‌توان به موسیقی گوش داد. این هدفون حتی در زمان روشن بودن حذف نویز فعال نیز شارژدهی بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طراحی خلاقانه این هدفون با تعبیه درگاه USB-C بر روی بدنه دستگاه همراه شده است. ویژگی بعدی هدفون دورگردنی فری‌لیس پرو به استفاده از فناوری HiPair هواوی در این هدفون‌ها بر می‌گردد که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی این دستگاه را به گوشی هوشمند متصل کرده و در مواقع عدم نیاز به آن نیز با خاموش کردن این هدفون در مصرف باتری صرفه جویی کند.

بررسی هدفون دور گردنی فری لیس پرو هواوی

در ادامه بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی آمده که فری لیس پرو در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و با سیستم‌عامل‌های دیگر نظیر iOS نیز سازگاری دارد. همچنین صدای شفاف و قدرتمند این محصول به لطف درایورهای 14 میلی‌متری و بهره‌گیری از فناوری ANC ممکن شده است. علاوه بر این سناریوهای مختلفی برای حذف نویز در این هدفون در نظر گرفته شده که هر کدام از آنها با بهره‌گیری از الگوریتم‌های خاص راحتی استفاده را در محیط‌های گوناگون برای کاربران فراهم می‌کنند. در انتهای این مطلب گفته شده که هدفون دورگردنی FreeLace Pro یک باتری 150 میلی‌آمپرساعتی دارد که شارژ کردن آن تنها 15 دقیقه وقت می‌گیرد و تنها با 5 دقیقه اتصال آن به شارژر می‌توان حدود 5 ساعت دیگر از این هدفون استفاد کرد.

هدفون FreeLace Pro هواوی از دیدگاه androidauthority

وب سایت  androidauthorityدر ابتدای گزارش خود FreeLace Pro را یک انتخاب عالی برای کسانی دانسته که خواهان راحتی و سهولت استفاده از هدفون‌های بی سیم بوده اما به دنبال محصولی با شارژدهی بالا، قابلیت جابجایی آسان و استحکام بیشتر نسبت به سایر هدفون های بی‌سیم هستند. بدنه سبک و 34 گرمی این هدفون دور گردنی ویژگی مثبت دیگرمورد اشاره نگارنده مطلب است. پس از آن نوبت به کنترل‌های لمسی و کلیدهای فیزیکی این هدفون رسیده تا توجه نویسنده را به خود جلب کند. با استفاده از کنترل های لمسی می‌توان قابلیت ANC را فعال یا غیر فعال کرد و کلیدهای فیزیکی هم امکان جابجایی میان قطعات موسیقی و پخش و توقف موسیقی را فراهم می‌کنند.

بررسی هدفون دور گردنی فری لیس پرو هوآوی

ویژگی مهم دیگر افزوده شدن قابلیت حذف نویز خودکار به این هدفون دور گردنی بوده که تحسین نگارنده را در پی داشته است. به لطف این فناوری صدای محیط پیرامونی حذف شده و کاربر می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را در هنگام گوش دادن به موسیقی تجربه کند. همچنین ایربادهای این هدفون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مجرای گوش را به طور کامل پوشش می‌دهند تا نویز محیط را خنثی کنند.

در کنار موارد فوق کیفیت بالای صدای فری‌لیس پرو نویسنده مطلب را تحت تاثیر قرار داده است. ارائه صدایی بلند و شفاف در فرکانس‌های زیر، میانه و بم صدا از ویژگی‌های این محصول است که در کمتر هدفونی یافت می‌شود. در ادامه این بررسی به شارژدهی عالی 24 ساعته این محصول اشاره شده است. عدم نیاز به کیس شارژ و شارژ شدن این هدفون با هرگونه درگاه USB-C از دیگر مواردی است که به عنوان ویژگی‌های مثبت این محصول بدان اشاره شده است. در انتهای بررسی هدفون دور گردنی FreeLace Pro هواوی هم آمده که این هدست با توجه به گواهی IP55 مقاومت در برابر نفوذ آب و عمر باتری 24 ساعته آن، گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزش‌کاران محسوب می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!