معرفی اپلیکیشن MeeTime  هواوی؛ اتصال به همه چیز و همه کس مقاله و آموزش

معرفی اپلیکیشن MeeTime  هواوی؛ اتصال به همه چیز و همه کس

هواوی برای اولین بار همراه با EMUI 10.1 از اپلیکیشن MeeTime رونمایی کرد که قابلیت ایجاد تماس تصویری با رزولوشن HD یا 1080 پیکسل را برای کاربران فراهم می‌آورد. اما این تنها نکته در مورد این اپلیکیشن نیست و هواوی سعی کرده با گنجاندن ویژگی‌های مربوط به استراتژی اکوسیستم یکپارچه خود به آن،MeeTime  را از سایر برنامه‌های مشابه متمایز کند.

MeeTime به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر ارتباط سریع و با کیفیت ویدئویی با دیگر کاربران پلتفرم‌های مختلف هواوی، به راحتی محتوای دلخواه خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و در سریع‌ترین زمان ممکن موارد لازم را با دوستان یا همکاران خود شریک شوید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های MeeTime می‌پردازیم.

تماس تصویری با رزولوشن Full HD

ارتباط تصویری را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از محصولات دیجیتال هوشمند دانست. هواوی نیز برای پاسخ دادن به این نیاز کاربران سعی کرده است اپلیکیشن MeeTime را به گونه‌ای طراحی کند که علاوه بر دسترسی به این ویژگی مهم و با کمک الگوریتم‌های بهینه‌سازی پیشرفته، شما بتوانید حتی در هنگامی که به اینترنت قدرتمند دسترسی ندارید یا سیگنال‌های WiFi  به درستی به گوشی شما نمی‌رسند، از تماس ویدئویی با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار باشید.

به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش

هواوی قابلیتی در نرم‌افزار MeeTime گنجانده است که به کاربران و دارندگان گوشی‌های هوشمند این شرکت اجازه می‌دهد محتوای موجود در نمایشگر گوشی خود را برای یکدیگر به نمایش بگذارند. نیاز به گفتن نیست که این قابیلت قادر است طیف گسترده‌ای از کاربردهای خلاقانه را برای کاربران فراهم کند. با این ویژگی می‌توانید با دوستتان خرید اینترنتی کنید، گالری عکس‌های خود را به او نشان دهید یا حتی طرح‌ها و ایده‌هایتان را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

 

اپلیکیشن MeeTime

استفاده از MeeTime در دستگاه‌های ثالث

اپلیکیشن MeeTime بر اساس توانایی‌های توزیع‌ یافته اکوسیستم هواوی ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد از طریق دستگاه‌های ترد پارتی نیز به برقراری تماس ویدئویی دسترسی داشته. تعداد دستگاه‌های ترد پارتی که ازاپلیکیشن MeeTime هواوی پشتیبانی می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است.

این قابلیت امکان برگزاری ویدئو کنفرانس از طریق سیستم کنفرانس Fisheye برند kandao را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از دوربین‌های ورزشی برای استریم لحظه به لحظه ماجراجویی‌هایتان از طریق MeeTime، استفاده کنید.

اپلیکیشن می تایم

هماهنگی با کیفیت پایین شبکه ارتباطی

در شرایط عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت، اپلیکیشن MeeTime می‌تواند خود را با شرایط و تغییرات پهنای باند منطبق سازد و از دسترسی دائمی شما به تماس ویدئویی شفاف و لذت‌بخش اطمینان حاصل کند. برای دستیابی به این ویژگی کلیدی، هواوی یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های خود به نام Link Turbo را به کار برده است که با استفاده همزمان از داده‌های تلفن همراه و وای فای، به پایداری شبکه و حتی بهبود سرعت دانلود کمک می‌کند.

عملکرد مناسب در نور کم

احتمالاً همه ما در تماس‌های ویدئویی خود نویز ایجاد شده روی صفحه یا تاری چهره‌ها را به دلیل نور پایین محیط مخاطبمان تجربه کرده‌ایم؛ هواوی برای حل این مشکل از یک تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته کمک گرفته است. این فناوری برخورداری از تصاویر واضح و شفاف در هنگام تماس ویدئویی در شرایط کم نور را امکان‌پذیر می‌کند.

اپلیکیشن MeeTime هواوی

استفاده و دسترسی راحت و سریع

در طول این سال‌ها هواوی ارزش زیادی برای ایجاد تجربه‌ای لذت بخش و در عین حال ساده برای کاربران محصولاتش قائل بوده است. در همین راستا، کار با اپلیکیشن MeeTime بسیار آسان است و شما می‌توانید پس از به کار بردن Huawei ID خود برای ورود، به دیگر دستگاه‌های مجهز به این نرم‌افزار متصل شوید. در حال حاضر همه دستگاه‌های هواوی دارای رابط کاربری EMUI 10.1 و بالاتر، از اپلیکیشن MeeTime پشتیبانی می‌کنند.

اپلیکیشن می تایم هواوی

آموزش دسترسی و فعال‌سازی MeeTime

برای استفاده از اپلیکیشن MeeTime نیاز است که کشور یا منطقه زندگی شما توسط هواوی تحت پوشش آن قرار گرفته باشد. برای مشاهده کشور یا منطقه گوشی خود می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. سپس گزینه سیستم و بروزرسانی را انتخاب کنید.
  3. حال نوبت به لمس گزینه زبان و ورودی است.
  4. حال با انتخاب زبان و منطقه می‌توانید از منطقه دستگاه هواوی خود مطمئن شوید.

اکنون در صورت هماهنگی منطقه یا Huawei ID شما با این اپلیکیشن، خواهید توانست آن را به صورت یک تب از پیش نصب شده در نرم‌افزار تلفن یا مخاطبین خود پیدا کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که برای فعالسازی MeeTime در دیگر مناطق، می‌توانید مراحل بالا را تکرار کرده و منطقه خود را به کشوری مانند آفریقای جنوبی تغییر دهید.

بعد از انجام این عملیات، تب MeeTime برای شما ظاهر خواهد شد. با کلیک روی آن و دنبال کردن راهنمای تصویری ارائه شده توسط هواوی، از امکانات متنوع این نرم‌افزار لذت ببرید.

اپلیکیشن می تایم هواوی

نحوه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در MeeTime

همان طور که در بخش‌های قبل خواندید، می‌توانید در هنگام تماس ویدئویی با اپلیکیشن MeeTime، محتوای صفحه نمایش خود را با مخاطبتان به اشتراک بگذارید. برای امتحان کردن این ویژگی به نحوه زیر عمل کنید.

  1. بعد از اطمینان حاصل کردن از اتصال به اینترنت، دکمه شبیه به دوربین فیلم‌برداری را لمس کنید تا تماس ویدئویی HD شما آغاز شود.
  2. سپس گزینه More را انتخاب کنید، به Share screen ضربه بزنید و بعد از صدور اجازه اشتراک نمایشگر برای MeeTime، محتوای مورد نظر خود را به دوستتان نشان دهید.
  3. برای خروج از حالت Share screen باید دکمه قرمز رنگ با علامت خروج را لمس کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!