گوشی نوا 8 یک انتخاب روزآمد برای جوانان اخبار

گوشی نوا 8 یک انتخاب روزآمد برای جوانان

گوشی‌های سری nova هوآوی با داشتن طراحی روزآمد و جوان پسند در کنار ویژگی‌هایی چون سخت افزار پرقدرت، دوربین باکیفیت و شارژر بسیار سریع؛ به شدت محبوب بوده و انتخاب بسیاری از جوانان در سراسر دنیا هستند. هواوی nova 8 یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری پرفروش است که ویژگی‌های ممتازی دارد و یک میان رده تمام عیار برای سال 2021 میلادی است.

طراحی روزآمد و جوان پسند

زیبایی برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل هواوی در طراحی و ساخت گوشی نوا 8 2021 کم نگذاشته است. هواوی nova 8 با داشتن طراحی رنگین با قاب پشتی شیشه‌ای ضد انعکاس نور، طراحی مدور دوربین پشتی و ضخامت 7.64 میلی متر؛ فقط 169 گرم وزن دارد و یک انتخاب بی نقص برای جوانان پر جنب و جوش است.

هواوی nova 8

گوشی nova 8 نه تنها بسیار سبک و باریک است و در دست گرفتن آن حس خوبی دارد؛ بلکه زیبا و چشم نواز است و دوستانتان مجذوب زیبایی آن خواهند شد.

صفحه نمایش خمیده برای زیبایی بیشتر

برخلاف گوشی‌های هم رده که همه آنها صفحه نمایش تخت دارند، هواوی nova 8 از صفحه نمایش خمیده با حاشیه‌های بسیار نازک بهره می‌برد که موجب زیبایی و زاویه دید بهتر شده است. هواوی در ساخت این صفحه نمایش از فناوری نوین COP استفاده کرده که حاصل آن صفحه نمایش بدون مرز با بدنه است. این فناوری تنها در گوشی‌های رده بالا برخی برندها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هوآوی آن را به نوا 8 آورده است.

گوشی nova 8

صفحه نمایش 6.57 اینچی هوآوی نوا 8 یک تجربه تقریباً بدون حاشیه و  بدون مرز را ارائه می‌کند که در وجود پنل باکیفیت OLED با وضوح تصویر +FHD؛ یک انتخاب هوشمندانه برای سال 2021 است. این صفحه نمایش باکیفیت از نوع 10 بیتی است و می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ مختلف را تولید کند. به لطف به‌کارگیری پنل پیشرفته OLED، این گوشی از حسگر اثر انگشت دقیق و سریع تعبیه شده در زیر صفحه نمایش هم بهره می‌برد و از هر نظر روزآمد است.

صفحه نمایش nova 8 از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد و در کنار توانایی نمایش محتواهای HDR برای مهمانی چشم‌ها، یک انتخاب ایده آل برای گیمینگ است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و نرخ نمونه برداری تاچ 240 هرتز برای ارائه یک تجربه روان و بی نقص از گیمینگ موبایل بهره می‌برد.

دوربین تمام عیار برای جوانان

گوشی هواوی نوا 8 برای عاشقان سلفی، دورهمی و گردش یک انتخاب تمام عیار است و از مجموعه کاملی از دوربین‌های باکیفیت بهره می‌برد. این گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و تصاویر گرفته شده با آن هر بیننده‌ای را انگشت به دهان می‌کند.

گوشی هواوی نوا 8

فناوری‌های نرم افزاری پیشرفته هواوی چون Super Night Selfie 2.0 قادر به تشخیص شرایط محیط و پردازش هوشمند تصاویر برای خلق تصاویر زیباتر هستند تا همیشه بدرخشید. با نوا 8 می‌توانید همانند ستاره‌ها سلفی بگیرید و هیچ مهم نیست که شب یا روز باشد.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با توانایی‌های برگرفته از فناوری هوش مصنوعی، دوربین التراواید با میدان دید 120 درجه، دوربین ماکرو و حسگر سنجش عمق؛ یک تجربه کامل و بی نظیر را برای هر سوژه و مکانی در اختیار شما قرار می‌دهد و در هر ساعت شبانه روز می‌توانید لحظات خود را با بهترین کیفیت ممکن ماندگار کنید.

مشخصات گوشی nova 8 از نظر سخت افزار

گوشی نوا 8 هواوی در کنار طراحی وسوسه کننده، دوربین تمام عیار و صفحه نمایش 10 بیتی، از قدرت پردازشی مطلوبی هم برخوردار است و از گیمینگ گرفته تا ویرایش تصاویر و اجرای برنامه‌های کاربردی به خوبی نیاز شما را برآورده می‌کند.

گوشی Huawei Nova 8

هواوی نوا 8 به چیپست روزآمد Kirin 820E با فناوری ساخت پیشرفت 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای Mali-G57 مجهز است که یک تجربه روان و بی نقص را تضمین می‌کند. همچنین این چیپست از موتور پردازش تصویر Kirin ISP 5.0 برای گرفتن تصاویری با جزئیات بالاتر، نویز کمتر و کیفیت بهتر بهره می‌برد که به شدت توانایی‌های دوربین نوا 8 را به سطح تازه‌ای ارتقا داده است.

حتی اگر ساعت‌های متمادی با گوشی خود به گیمینگ می‌پردازید، جای نگرانی وجود ندارد. در هواوی nova 8 از فناوری دفع گرما گرافنی 3D استفاده کرده است که به خوبی گرما را دفع می‌کند و خبری از افزایش آزار دهنده دما نخواهد بود.

گوشی نوا 8 هواوی از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که نیاز هر کاربری را بدون هزینه اضافی برآورده می‌کند.

شارژ سریع 66 واتی برای صرفه جویی در زمان

چند ساعت منتظر ماندن برای شارژ شدن باتری را فراموش کنید، نوا 8 هواوی با شارژر بسیار سریع 66 واتی SuperCharge عرضه می‌شود که ظرف تنها 15 دقیقه باتری آن را از 0 تا 60 درصد شارژ می‌کند. برای شارژ کامل باتری هم تنها به 35 دقیقه زمان نیاز دارید که به وضوح نمی‌توان وسوسه نشد.

در وجود چنین سرعت شارژ بالایی می‌توانید بدون دغدغه از گوشی خود استفاده کنید و دیگر لازم نیست در مصرف باتری صرفه جویی کنید یا سراغ گوشی‌های ضخیم و سنگین با باتری بزرگ بروید.

گوشی نوا 8 هواوی با حداقل هزینه ممکن بهترین صفحه نمایش، دوربین و البته طراحی چشم نواز را برای جوانان ممکن کرده است تا بدون هزینه زیاد هم بتوان از ویژگی‌های موجود در گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمت بهره‌مند شد. گوشی Huawei Nova 8 یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای جوانان است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!