پایش حرفه ای تندرستی با ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی اخبار

پایش حرفه ای تندرستی با ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی

در حالی که ورزشکاران معمولاً دستبندهای هوشمند را ترجیح می‌دهند، اما سری واچ 3 از ساعت‌های هوشمند هواوی توانسته است با داشتن مجموعه کاملی از حسگرهای دقیق در کنار الگوریتم‌های هوشمند، به شدت مورد توجه ورزشکاران و آنهایی قرار بگیرند که به تندرستی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

در ادامه به شما می گوییم چرا سری واچ 3 هوآوی تا این اندازه برای پایش سلامتی و ورزش حرفه‌ای مناسب است.

اندازه گیری دقیق دمای بدن
ساعت های هوشمند هوآوی سری واچ 3 با دارا بودن حسگر تشخیص دمای پوست که به دقت توسط متخصصان پزشکی کالیبره شده است، دمای بدن شما را اندازه گیری می‌کند و به راحتی از افزایش دمای بدن یا تب مطلع می‌شود تا به بهترین نحو ممکن مراقب تندرستی‌تان باشید.

ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی

در وجود این حسگر همواره می‌توانید به اطلاعات جمع آوری شده از دمای بدنتان دسترسی داشته باشید و  سریعاً متوجه هرگونه افزایش غیر معمول دمای بدنتان شوید. این قابلیت در ورزش حرفه‌ای نیز بسیار سودمند است.

اندازه گیری دقیق میزان اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب
ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی دارای حسگر سنجش میزان اکسیژن خون است و با بهره گیری از فناوری نوری پیشرفته، در هر شرایطی می‌تواند میزان اکسیژن خون شما را با دقت بالا اندازه گیری کند.

این حسگر پیشرفته با تکیه بر فناوری +TruSeen 4.5 هواوی، حتی در دمای پایین و ارتفاع بالا نیز می‌تواند میزان اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند. با فناوری +TruSeen 4.5 همواره میزان اکسیژن خون شما تحت نظر گرفته می‌شود.

ساعت های هوشمند سری واچ 3 هواوی

برای آنهایی که به پایش سلامت قلب و اندازه گیری دقیق ضربان قلب نیاز دارند، ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی از حسگر پیشرفته و قاب پشتی از جنس شیشه سافایر بهره می‌برد که موجب دقت بالای آن در اندازه گیری ضربان قلب شده است.

ساعت های هوشمند هوآوی سری واچ 3

این حسگر اپتیکال پیشرفته که بخشی از فناوری TruSeen 4.5 هوآوی است، با داشتن الگوریتم‌های پیشرفته توسعه یافت زیر نظر متخصصان پزشکی، قادر به اندازه گیری دقیق ضربان قلب است.

تشخیص سقوط از ارتفاع و زمین خوردن
ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی قادر به تشخیص هرگونه سقوط از ارتفاع و زمین خوردن هستند و به طور خودکار سریعاً با مخاطب از قبل تعیین شده شما تماس می‌گیرند. با داشتن WATCH 3 همواره تندرستی و ایمنی شما در اولویت خواهد بود.

خرید ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی

پایش خواب
ساعت های هوشمند هوآوی سری واچ 3 قادر به پایش کیفیت و طول خواب کاربران هستند و فرقی نمی‌کند که چرت کوتاه روزانه یا خواب شبانه باشد. اطلاعات جمع آوری شده توسط الگوریتم‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی هواوی پردازش می‌شود و نکات کاربردی برای بهبود کیفیت خواب شما نمایش داده می‌شود.

قیمت ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی

اندازه گیری و کمک به کاهش میزان استرس
اگر بتوانید میزان استرس خود را در طول روز اندازه گیری کنید، قادر به کاهش آن نیز خواهید بود. ساعت های هوشمند سری واچ 3 هواوی قادر به اندازه گیری میزان استرس شما در طول تمام روز و ارائه توصیه‌هایی برای کاهش میزان استرس هستند.

با انجام توصیه‌های ارائه شده، شما می‌توانید میزان استرس خود را پایین بیاورید و آرامش بیشتری برای تمرکز بر روی کارهایتان به دست بیاورید.

بررسی ساعت های هوشمند سری واچ 3 هوآوی

ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 هواوی با داشتن مجموعه کاملی از دقیق‌ترین حسگرهای موجود، در کنار اندازه گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون؛ قادر به شمارش تعداد گام‌های پیموده شده، کالری مصرفی، مدت فعالیت بدنی، کیفیت خواب، میزان استرس و بسیار بیشتر هستند. با WATCH 3 همواره تندرستی شما پایش می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!