خواستنی‌ترین گوشی برای نسل جوان؛ درباره nova 8i هوآوی چه می دانیم اخبار

خواستنی‌ترین گوشی برای نسل جوان؛ درباره nova 8i هوآوی چه می دانیم

به زودی هوآوی گوشی جدید HUAWEI nova 8i را معرفی خواهد کرد که از همین حالا کاربران جوان برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند. تیرزرهای رسمی منتشر شده از گوشی نوآ 8i هوآوی نوید طراحی به شدت جوان پسند را با دوربین پرقدرت و شارژر بسیار سریع می‌دهد.

نسل جوان با گوشی‌های سری نوآ هواوی غریبه نیستند و تجربه نشان داده است با صرف کمترین هزینه می‌توانند بیشترین قابلیت‌ها و امکانات ممکن را به دست بیاورند. اما این بار با مدل جدید nova 8i، هوآوی توجه ویژه‌ای به طراحی و زیبایی ظاهری هم داشته و nova 8i نیامده دل از خیلی‌ها برده است.

تیزرهای منتشر شده خبر از عرضه گوشی nova 8i در سه رنگ بسیار جذاب و منحصر به فرد می‌دهد که به ویژه رنگ نقره‌ای آن حسابی دلبری می‌کند.

همچنین گوشی نوا 8i هوآوی دارای صفحه نمایش زیبا با حاشیه‌های بسیار نازک است که موجب زیبایی هرچه بیشتر آن شده است. در این نسل هوآوی از صفحه نمایش موسوم به HUAWEI Edgeless Display با طراحی تقریباً بدون حاشیه استفاده کرده است که تماشای ویدئو، بازی کردن و حتی وب گردی را لذت بخش تر می‌کند. نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی این گوشی نزدیک به 95 درصد گزارش شده که فوق‌العاده است.

گوشی نوآ 8 آی هواوی در بخش دوربین نیز تحول بزرگی به خود دیده است و در حالی که گوشی‌های هم رده از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار هستند، برای نوآ 8i وجود دوربین 64 مگاپیکسلی مورد انتظار است. این گوشی سه دوربین پشتی دیگر هم دارد تا برای هر کاری از یک دوربین تخصصی استفاده کرد.

نسل جوان به واسطه استفاده زیاد از گوشی هوشمند، خواهان سرعت شارژ بالا است و به همین دلیل نمی‌توانند HUAWEI nova 8i را نادیده بگیرند. در حالی که گوشی‌های هم رده نهایتاً شارژر 25 یا 30 واتی دارند، برای گوشی nova 8i هوآوی شارژر بسیار سریع 66 واتی مورد انتظار است.

با چنین سرعت شارژ سرسام آوری باتری nova 8i ظرف مدت کوتاه‌تری شارژ می‌شود و کاربران جوان می‌توانند مدت بیشتری از گوشی خود استفاده کنند.

بدیهی است گوشی nova 8i دارای ویژگی‌های برجسته دیگری چون سخت افزارهای پرسرعت، رابط کاربری به شدت غنی EMUI و توانایی‌های پیشرفته مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی نیز خواهد بود. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دوربین گوشی‌های هوآوی همواره مورد توجه کاربران و افراد حرفه‌ای قرار داشته است و انتظار می‌رود با nova 8i به سطح تازه‌ای برسند.

آن‌طور که پیداست، nova 8i یکی از ارزشمندترین و البته زیباترین گوشی‌های نیمه دوم سال 2021 خواهد بود و انتظار می‌رود با استقبال خریداران جوان روبرو شود. در نسل‌های پیشین نیز گوشی‌های nova همواره جزء با ارزش‌ترین ها و پرفروش‌ترین های بازار بوده‌اند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!