هواوی واگذاری برند گوشی‌های سری P و Mate را تکذیب کرد اخبار

هواوی واگذاری برند گوشی‌های سری P و Mate را تکذیب کرد

اخیراً خبرگزاری رویترز بدون ذکر منبع خود در یک گزارش اختصاصی مدعی شده بود هواوی به دنبال فروش و واگذاری بخش گوشی‌های پرچم‌دار سری P و Mate خود است. اما تکذیب واگذاری گوشی های سری P و Mate از طرف این کمپانی به طور قطع اعلام شد.

گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei P و Mate هواوی جزء برترین محصولات این کمپانی و یکی از بهترین‌های بازار هستند. برای نمونه بررسی‌های تخصصی و رده بندی DXOMARK نشان می‌دهد +Huawei Mate 40 Pro بهترین دوربین را در بین تمام گوشی‌های دنیا دارد. گوشی Huawei Mate 40 Pro هم رتبه دوم بهترین دوربین دنیای گوشی‌های موبایل را به خود اختصاص داده است.

همچنین Huawei Mate 40 Pro به انتخاب DXOMARK بهترین گوشی دنیا برای عکاسی سلفی است. طبق اعلام همین وب سایت Huawei P40 Pro دومین دوربین سلفی برتر دنیا را دارد.

داشتن بهترین دوربین‌ها باعث شده گوشی‌های پرچم‌دار هواوی انتخاب اول آنهایی باشند که با گوشی به عکاسی می‌پردازند. این گوشی‌ها در کنار بهترین دوربین‌های دنیا، از چیپست های اختصاصی Kirin هواوی با توانایی‌های پیشرفته بهره می‌برند که باعث شده از بسیاری جهات حرف اول را بزنند.

هوآوی در گوشی‌های سری Huawei Mate 40 از چیپست اختصاصی Kirin 9000 5G با فناوری ساخت 5 نانومتری استفاده کرده است. این چیپست با دارا بودن هسته‌های پردازشی پرقدرت Cortex-A77، پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24، پردازنده شبکه عصبی نسل جدید و توانایی‌های پیشرفته در پردازش تصاویر، توانسته به یکی از برترین و  سریع‌ترین چیپست های تاریخ گوشی‌های موبایل تبدیل شود.

همچنین گوشی‌های پرچم‌دار هواوی از طراحی بسیار مُدرن، رابط کاربری غنی، حافظه داخلی پرسرعت، برخی از سریع‌ترین شارژرهای دنیا و صدای باکیفیت بهره می‌برند که هرکسی را وسوسه می‌کند.

تکذیب واگذاری گوشی های سری P و Mate

به وضوح برای علاقه‌مندان گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei P و Mate هواوی بسیار ارزشمند هستند و گزارش رویترز می‌تواند باعث نگرانی آنها شده باشد.

خبر خوب اینکه هواوی به طور رسمی گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری رویترز را تکذیب کرده است و می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای واگذاری گوشی‌های تمام عیار سری Huawei P و Mate ندارند. بنابراین خبر تکذیب واگذاری گوشی های سری P و Mate از طرف کمپانی هواوی به طور رسمی اعلام شد. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند امیدوار باشند نوآوری‌های هواوی متوقف نخواهد شد و با نسل‌های بعدی باز هم شاهد ارائه برخی از بهترین گوشی‌های دنیا خواهند بود.

هواوی در پاسخ به رسانه‌ها تاکید کرده آنها برنامه‌ای برای واگذاری سری Huawei P و Mate ندارند و به ارائه گوشی‌های رده بالا ادامه می‌دهند. بنابراین تکذیب واگذاری گوشی های سری P و Mate از طرف هواوی اعلام شد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!