نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو در بین پنج نمایشگر با کیفیت در دنیا اخبار

نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو در بین پنج نمایشگر با کیفیت در دنیا

نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو در بین پنج نمایشگر با کیفیت در دنیا قرار گرفته است. هواوی پرچمداران امسال گوشی‌های سری P  خود را در سه نسخه P40 ، P40 Pro و P40 Pro Plus معرفی کرد که ویژگی‌های بسیار جذاب آنها موجب شده در بسیاری از بخش‌ها محصولات بی‌رقیب بازار باشند. در جدیدترین بررسی‌ها، وبسایت معتبر DxOMark به بررسی کیفیت خروجی و عملکرد ال سی دی گوشی هوآوی P40 Pro پرداخته که در نهایت امتیاز 85 را در سطح بالا به آن اختصاص داده است. در ادامه به بررسی امتیاز lcd هواوی پی 40 پرو و نکات اعلامی در بررسی این وبسایت خواهیم پرداخت.

هواوی بدون استثنا در همه گوشی‌های پرچمدار سال خود از نمایشگرهای OLED استفاده می‌کند که این قاعده در محصولات سری پی 40 نیز رعایت شده است. نمایشگر گوشی هواوی P40 پرو از یک پنل 6.58 اینچی با رزولوشن 1200 در 2640 پیکسل و تراکم 441 پیکسل بر اینچ مربع، نسبت تصویر 19.8:9، دارای نرخ بروزرسانی 90 هرتز ساخته شده که در نمایش جلوی دستگاه، نسبت نمایشگر به بدنه آن به 91.6 درصد می‌رسد.

نکته جالب توجه در ساخت نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو استفاده از شیشه خمیده در هر چهار سمت فریم گوشی است که این مورد خود به راحت‌تر شدن کار با گوشی و بهبود ارگونومی آن خواهد انجامید و در عین حال ظاهر لوکس و زیباتری را نیز به دستگاه خواهد داد.

کیفیت نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو

عملکرد نمایشگر گوشی هواوی پی 40 از دیدگاه وبسایت DxOMark

اما همانطور که عنوان شد این نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو توسط مهندسان وبسایت DxOMark مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود که در دنیای واقعی چه عملکردی را می‌توان از این نمایشگر دریافت کرد. پیش از هر توضیحی به شما دوستان بگوییم که این وبسایت امتیاز کلی 85 را به P40 Pro اختصاص داده که امتیازی بسیار خوب و ستودنی است.

جالب است بدانید که در همین معیار محصولات متعددی از شرکت‌های مختلف قرار گرفته‌اند که امتیازات متنوع آنها جای تأمل دارد. برای مثال آیفون 11 پرو مکس به امتیاز 84 رسیده، شیائومی می 10 اولترا امتیاز 76 و گوشی ایسوس ROG Phone 3 نیز به امتیاز 75 رسیده است.

خلاصه امتیازات کسب شده توسط lcd هواوی پی 40 پرو به شرح زیر اعلام شده است:

نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو

رندرینگ رنگ‌ها در نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو بسیار دقیق و جذاب است و صفحه نمایش پی 40 پرو، تصاویر با غنای رنگ بالا را با کیفیتی عالی به تصویر می‌کشد. با توجه به استفاده از نرخ بروزرسانی 90 هرتز، به تصویر کشیدن المان‌های متحرک در کادر نمایشگر بسیار دلپذیر بوده و موجب تاری محتوا در حین حرکت المان‌ها نخواهد شد. قابلیت نهایی که در بخش نکات مثبت این نمایشگر باید مورد اشاره قرار بگیرد عدم تأثیرگذاری بالای نور صفحه به هنگام استفاده در شب و مدیریت عالی تابش نور از زمینه نمایشگر است.

در نهایت باید گفت هواوی با توجه به استفاده از نمایشگر OLED با ساختار خاص در ال سی دی گوشی هوآوی P40 Pro توانسته امتیاز بسیار خوبی را برای گوشی P40 Pro رقم بزند که در نوع خود ستودنی است و آن را بین 5 صفحه نمایش برتر دنیا در حوزه گوشی‌های موبایل قرار می‌دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!