نمونه عکس‌های ثبت شده با دوربین گوشی P60 Pro هوآوی تجربه کاربران

نمونه عکس‌های ثبت شده با دوربین گوشی P60 Pro هوآوی

گوشی‌های پرچم‌دار سری P هوآوی با داشتن دوربین حرفه‌ای همواره نماد اولین حرف از کلمه Photography یا عکاسی بوده‌اند. آخرین سری معرفی شده یعنی گوشی P60 Pro هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تکنولوژی خاص و فوق پیشرفته‌ای که در طراحی ماژول‌های دوربین این سری استفاده شده است، به ثبت خیره‌کننده‌ترین عکس‌ها با در نظر گرفتن کوچکترین جزئیات منجر شده است.

ویدیوی جعبه‌گشایی از این محصول و بررسی تخصصی آن در مقالات قبلی منتشر شده است.

گوشی P60 Pro هوآوی با به کارگیری چشم نور، دوربین اصلی مورد استفاده را در مرکز ماژول قرار می‌دهد. لنزهای تله فوتو و زاویه فوق عریض در اطراف محل قرارگیری لنز اصلی و  مستقل از آن قرار گرفته‌اند و یک آرایه دوربین کلاسیک را ارائه می‌کند.
ماژول دوربین طراحی هندسی منظمی ارائه می‌دهد که ظاهری باریک‌تر از بدنه کلی دستگاه ایجاد می‌کند. گوشی P60 Pro هوآوی به نسل جدیدی از صفحه نمایش با نرخ به روز رسانی تطبیقی ​​LTPO مجهز شده است که از نرخ به روز رسانی تطبیقی ​​1 تا 120 هرتز پشتیبانی می کند و تجربه بصری واضح و یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد.
نمایشگر سری HUAWEI P60 همچنین از طریق مدیریت طیف رنگی کامل و تطابق متامریک در کالیبراسیون رنگ، رنگ‌های دقیقی را به دست می‌آورد و از نمایش رنگ دقیق بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به صفحه نمایش داده شده روی تلفن همراه و نمایشگر اجازه می‌دهد به طور مؤثر و دقیق هماهنگ شوند. با مجموعه ای قوی از ویژگی های صفحه نمایش، سری HUAWEI P60 به اولین تلفن همراه در جهان تبدیل شد که دارای گواهینامه دوگانه دقت رنگ TÜV Rheinland (دقت رنگ و نمایش رنگ دقیق) شده است.

گوشی P60 Pro هوآوی با تغییر در ساختار سیستم اپتیکال دوربین اصلی به دوربین XMAGE Ultra Lighting، شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Ultra Lighting و همچنین دوربین تله فوتو Ultra Lighting با 48 مگاپیکسل مجهز شده است. حساسیت فوق العاده به نور و توانایی بازیابی جزئیات در تصاویر تاریک، کمک می‌کند تا عکس هایی با وضوح بالا با دامنه دینامیکی فوق العاده زیاد ثبت شود.

در ادامه به عکس‌های ثبت شده با دوربین این گوشی نگاهی می‌اندازیم:

 

Telephoto Macro Shot

Telephoto Macro Shot

Telephoto Macro Shot

 

Telephoto Macro Shot

 

ثبت دقیق رنگ‌ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telephoto Portrait

 

Portrait

 

 

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!