روش خلاقانه و جالب هواوی برای ترمیم خراش‌های نمایشگر و قاب گوشی اخبار

روش خلاقانه و جالب هواوی برای ترمیم خراش‌های نمایشگر و قاب گوشی

هواوی یک روش جدید را به ثبت رسانده که می‌تواند ترمیم خراش‌ های ال سی دی گوشی را ممکن کند. این نوآوری به شما کمک می‌کند ترمیم خراش‌های نمایشگر گوشی خود را به راحتی انجام دهید. جزئیات این ایده نوآورانه هواوی را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

هواوی در پتنتی که خواستار به رسمیت شناخته شدن و ثبت آن از سوی اداره مالکیت معنوی ملی چین شده است، روشی را برای ترمیم خراش‌های روی صفحه نمایش و قاب پشتی گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است.

هواوی برای تشخیص خراش‌های روی صفحه نمایش یا قاب پشتی گوشی‌ها یک دستگاه نیز طراحی کرده است. در صورتی که خراش بر روی صفحه جلویی گوشی باشد، ابتدا آن قسمت باید با استفاده از الکل تمیز شود. اما اگر خراش بر روی قاب پشتی گوشی قرار داشته باشد، از یک پاک‌کننده اولترا سونیک استفاده می‌شود.

پس از تمیز کردن سطح، یک ترکیب شیمیایی ویژه آماده می‌شود که حاوی 35 تا 45 درصد آکریلات، 50 تا 60 درصد رزین اپوکسی، 2 تا 3 درصد آغازگر واکنش و تعدادی مواد افزودنی دیگر است.

پس از آماده شدن، این ترکیب جادویی بر روی یک نوار شفاف پخش می‌شود و بر روی گوشی چسبانده می‌شود. در مرحله بعد اشعه ماورای بنفش با طول موج 320 تا 420 نانومتر به منظور ترمیم خراش‌ها به آن تابانده می‌شود. در نهایت نوار شفاف از صفحه نمایش جدا می‌شود و خواهید دید که ترمیم خراش‌های ال سی دی گوشی به طور معجزه آسایی انجام می شود.

ترمیم خراش‌های ال سی دی گوشی

روش ترمیم خراش‌های ال سی دی گوشی باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد

حتماً شما هم موافق هستید که این یک ایده بسیار جالب و نوآورانه برای ترمیم خراش‌های ال سی دی گوشی و قاب پشتی گوشی‌هاست. این خراش‌ها از آن جایی حائز اهمیت هستند که موجب کاهش خوانایی نمایشگر گوشی‌های موبایل و البته کاهش زیبایی آنها می‌شوند.

در صورتی که بتوان بدون تعویض صفحه نمایش یا پنل جلویی اقدام به ترمیم خراش‌های نمایشگر گوشی نمود، مطمئناً چنین روشی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربر خواهد شد. حالا باید منتظر ارائه عملی این نوآوری هواوی به بازار ماند.

هواوی از نظر نوآوری یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا و پیشتاز سرمایه‌گذاری بر روی تحقیق و توسعه است. هواوی از نظر تعداد پتنت‌های به ثبت رسیده نیز جزء برترین‌ها در دنیاست و توانسته برخی از بزرگ‌ترین رقبای آمریکایی را نیز پشت سر بگذارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!