هوآوی پرینتر هوشمند مجهز به هارمونی عرضه می‌کند اخبار

هوآوی پرینتر هوشمند مجهز به هارمونی عرضه می‌کند

هوآوی از سال‌ها قبل بر روی توسعه و تولید محصولات هوشمند سرمایه گذاری کرده است و امروز شاهد طیف وسیعی از محصولات هوشمند هوآوی با فناوری‌های نوآورانه هستیم. در تازه‌ترین آنها مشخص شده چاپگر هوشمند هواوی مجهز به سیستم عامل HarmonyOS عرضه می‌کند که می‌تواند تحول تازه‌ای در بازار لوازم هوشمند باشد.

اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن AI Life نشان می‌دهد هوآوی به زودی چاپگر هوشمند هواوی را هم به سبد محصولات پر تعداد خود اضافه می‌کند که اولین آنها می‌تواند ماه میلادی جاری از را برسد. طبق اطلاعات موجود این پرینتر هوشمند دارای طراحی با رنگ سفید است و کارکردهایی چون کپی کردن و اسکن کردن ارائه می‌کند. چاپگر هوشمند هوآوی از ارتباط WiFi و چاپ بی سیم از طریق اپلیکیشن مخصوص نیز پشتیبانی می‌کند.

چاپگر هوشمند هواوی

افزون بر قابلیت‌های معمول مورد انتظار از چنین دستگاهی، چاپگر هوشمند هوآوی از سیستم عامل HarmonyOS برای ارائه برخی قابلیت‌های نوآورانه بهره می‌برد. هرچند هوآوی تاکنون به طور رسمی زمان رونمایی از چاپگر هوشمند خود را اعلام نکرده است، اما احتمالاً در ماه سپتامبر شاهد آن خواهیم بود.

انتظار می‌رود پرینتر هوشمند هواوی مجهز به سیستم عامل نوین HarmonyOS، از محصولات بیشتری چون گوشی‌های سری Huawei Nova 9 و کامپیوتر All-in-one هم رونمایی کند. همه این محصولات جدید ماه میلادی جاری معرفی خواهند شد.

HarmonyOS سیستم عامل بی بدیل هوآوی است که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. هارمونی او اس تنها برای استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند طراحی نشده است و از تبلت گرفته تا تلویزیون و چاپگر هوشمند هواوی از این سیستم عامل انقلابی بهره خواهند برد.

HarmonyOS بر روی طیف وسیعی از وسایل مختلف قابل اجرا است که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. این سیستم عامل برای عصر وسایل هوشمند از صفر طراحی شده است و امکان متصل کردن وسایل هوشمند مختلف برای خلق یک «ابر دستگاه» (Super Device) را می‌دهد که از گوشی هوشمند گرفته تا تلویزیون و ساعت هوشمند شامل آن می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!