زمان رونمایی و قیمت نسخه جدید تلویزیون‌ های اسمارت اسکرین هواوی مشخص شد اخبار

زمان رونمایی و قیمت نسخه جدید تلویزیون‌ های اسمارت اسکرین هواوی مشخص شد

این اواخر هواوی از برنامه خود برای معرفی تلویزیون های اسمارت اسکرین پرده برداشته و قرار است به زودی این غول فناوری چینی از مدل‌های جدید تلویزیون‌های  Smart Screenآن هم در جریان رویداد هارمونی که در 12 خرداد برگزار می‌شود رونمایی کند.

مدتیست هواوی به حوزه‌های مختلف فناوری ورود جدی داشته و در همین راستا سال گذشته میلادی این شرکت اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کرد. اما استراتژی هواوی معرفی محصولاتی است که دارای برتری نسبت به کالاهای رقیب باشند در همین راستا این شرکت قصد دارد نوع جدیدی از تلویزیون‌های خود با نام Smart Screen را تولید و روانه بازار کند. مهم‌ترین مزیت این تلویزیون‌ها گرفتن دستورات از کاربران به صورت هوشمند و اجرای آنها است.

علاوه بر این قدرت نرم‌افزاری تلویزیون های اسمارت اسکرین هواوی با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی چندین برابر شده و می‌توان نرم‌افزارهای اختصاصی و اندرویدی را بر روی این تلویزیون نصب کرد و از آنها استفاده نمود.

ناگفته نماند هواوی مدت‌ها قبل چند مدل از تلویزیون‌های سری  Smart Screenرا معرفی کرده ولی ظاهراً قرار است در جریان رویداد روز 2 ژوئن (12 خرداد ماه) نسخه جدیدی از این سری با مشخصات فنی متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی رونمایی شود.

بر اساس شایعاتی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد، تلویزیون‌های جدید هواوی در ابعاد 55 و 65 اینچ راهی بازار شده و از وضوح تصویر 4K بهره برده و علاوه بر این یک دوربین 13 مگاپیکسلی هم به صورت آهنربایی در بالای این تلویزیون نصب می‌شود که قابلیت جدا شدن را هم دارد.

همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر این تلویزیون برابر 120 هرتز بوده که آن را به گزینه مناسب و ایده‌آل برای گیمرها تبدیل کرده است.

تلویزیون های اسمارت اسکرین هواوی

مضاف بر این بکارگیری فناوری‌ رنگی جدید در تلویزیون‌های سری  Smart Screen SE از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. همچنین فناوری‌های محافظت از چشم در برابر لرزش تصویر و نور آبی هم به قابلیت‌های این سری افزوده شده است. بهبود کیفیت سیستم نوردهی نمایشگر و افزایش کنتراست آن با کاهش میزان روشنایی پیکسل‌ها در کنار ارتقای کیفیت تصاویر را می‌‌توان از جمله قابلیت‌هایی دانست که به این سری از تلویزیون‌های هواوی افزوده شده است.

تاکنون اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی و قیمت تلویزیون های اسمارت اسکرین هواوی منتشر نشده است اما انتظار بر این است تلویزیون‌های جدید هواوی با قیمتی حدود 8000 تا 9000 یوآن (1250 تا 1400 دلار) معرفی و راهی بازارها شود.

قرار است این تلویزیون در جریان رویداد 12 خرداد هواوی رونمایی شده و در مدت زمان کوتاهی راهی بازارهای جهانی از جمله بازار ایران شوند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!