سه فناوری اختصاصی ساعت‌های هوشمند هواوی برای پایش وضعیت سلامتی، خواب و استرس مقاله و آموزش

سه فناوری اختصاصی ساعت‌های هوشمند هواوی برای پایش وضعیت سلامتی، خواب و استرس

هوآوی به عنوان یکی از برترین سازندگان ساعت‌های هوشنمد در جهان، برای بهبود عملکرد محصولات خود در برابر رقبا، از فناوری‌های اختصاصی جالب توجهی نظیر TruRelax ،TruSleep و TruSeen بهره می‌برد. در ادامه با فناوری های ساعت هوشمند هواوی آشنا خواهیم شد.

فناوری TruSeen برای بهترین پایش ضربان قلب

فناوری HUAWEI TruSeen از جمله ویژگی‌های برجسته و فناوری های ساعت هوشمند هواوی است که، در ساعت و دستبندهای هوشمند کمپانی این برند است. جالب است بدانید که توسعه این فناوری از سال 2012 آغاز شده و امروزه شاهد آخرین ورژن از آن (نسخه 4.0) با نهایت تکامل هستیم. بدون شک می‌دانید که بسیاری از کاربران، از عملکرد سنسورهای سنجش و پایش ضربان قلب در ساعت و مچ بندهای هوشمند ناراضی هستند.

TruSeen یک فناوری در زمینه مانیتورینگ، پایش و هشدارهای مبتنی بر ضربان قلب است.

برای این منظور، هوآوی با هدف افزایش دقت و ارائه بهترین عملکرد، TruSeen را معرفی کرده است. TruSeen یک فناوری در زمینه مانیتورینگ، پایش و هشدارهای مبتنی بر ضربان قلب است. در چهارمین نسخه از این فناوری، شاهد استفاده از چند سنسور به صورت همزمان، با تکنولوژی AI و شبکه‌های عصبی هستیم. HUAWEI TruSeen به نسبت فناوری‌های مشابه از دقت بالاتری برخوردار است. TruSeen افزون بر تشخیص فعالیت‌های فیزیکی، ضربان قلب کاربر را تحت نظر می‌گیرد.

فناوری های ساعت هوشمند هواوی

این فناوری با تکیه بر هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، قادر به کنترل و اندازه گیری ضربان قلب شما در حالت‌های گوناگون، از جمله خواب یا ورزش است. کاربران می‌توانند با تعریف مقدار مشخصی از ضربان، با دریافت اعلان‌ و هشدار متوجه خارج شدن از محدوده مورد نظر شوند. افزون بر تمام این موارد، TruSeen با کنترل دائم ضربان قلب کاربر، قادر به تشخیص مشکلاتی از جمله نارسایی و مشکلات تپش قلب نیز خواهد بود.

جدیدترین فناوری ساعت هوشمند هواوی برای آنالیز و پایش خواب

HUAWEI TruSleep نیز در دستبند و ساعت‌های هوشمند این شرکت به کار می‌رود. TruSleep از دیگر فناوری های ساعت هوشمند هواوی است که، وظیفه پایش و آنالیز الگوی خواب کاربران را بر عهده دارد. TruSleep پس از آنالیز الگوی خواب کاربران، اطلاعاتی دقیق و کامل را ارائه خواهد کرد. سنسورهای TruSleep با پایش ضربان قلب و سیستم تنفس، امتیازهایی را برای خواب‌های شما در نظر خواهند گرفت.

فناوری ساعت هوشمند هواوی

TruSleep وظیفه پایش و آنالیز الگوی خواب کاربران را بر عهده دارد.

به لطف هوش مصنوعی، TruSleep به عنوان یکی از کاربردی ترین فناوری های ساعت هوشمند هواوی،، می‌تواند شش مشکل رایج در حین خواب را شناسایی کرده و برای رفع آنها، بهترین راه حل‌ها را ارائه دهد. TruSleep برای افزایش دقت عملکرد و همچنین ارائه بهترین نتایج، خواب شما را در چند قسمت متفاوت تقسیم و آنالیز می‌کند؛ این مراحل شامل خواب سبک (Light Sleep)، خواب سنگین (Deep Sleep)، حرکات سریع چشم یا رؤیا (REM) و بیداری‌های مقطعی (Wakefulness) می‌شوند.

فناوری TruRelax برای کنترل استرس

امروزه بسیاری از ما در زندگی روزمره خود با انواع و اقسام اضطراب و استرس‌ها روبرو هستیم؛ برای این منظور، هوآوی در بخش سلامتی گجت‌های هوشمند از جمله ساعت‌های خود، یک فناوری اختصاصی موسوم به TruRelax را ارائه می‌دهد. TruRelax یکی دیگر از فناوری های ساعت هوشمند هواوی اسن که، با هدف سنجش میزان استرس کاربر، به صورت لحظه‌ای طراحی شده است. TruRelax قادر به اندازه گیری میزان استرس بوده و امکان گزارش آن به کاربران را دارا خواهد بود.

TruRelax دارای یک کتابخانه بزرگ از الگوهای متفاوت است؛ TruRelax به وسیله پایش ضربان قلب و مقایسه آن با میزان فعالیت فیزیکی کاربر، به یک تحلیل و جمع بندی دست یافته و با توجه به تغییرات لحظه‌ای آنها، قادر به شناسایی وضعیت استرس کاربر خواهد بود.

افزون بر قابلیت امکان اعلان استرس توسط فناوری HUAWEI TruRelax، این فناوری راهکارهایی را با هدف کاهش استرس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. راه حل‌های فوق با تغییر الگوهای رفتاری کاربران، منجر به کنترل و کاهش میزان استرس خواهند شد.

فناوری های ساعت هوشمند هوآوی

در پایان باید گفت فناوری های ساعت هوشمند هوآوی، نه تنها می‌توانند وضعیت سلامتی خود را پایش کنند، بلکه چرخه خواب و وضعیت استرس خود را نیز بهبود دهند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!