آخرین اطلاعات از رونمایی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 با سیستم عامل اختصاصی هارمونی اخبار

آخرین اطلاعات از رونمایی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 با سیستم عامل اختصاصی هارمونی

شاید بتوان گجت‌های پوشیدنی هواوی را جز محبوب‌ترین محصولات میان کاربران به حساب آورد. به عنوان مثال گجت‌هایی مانند ساعت هوشمند Watch Fit  و Watch GT2 از جمله این محصولات هستند. در همین راستا هواوی به تازگی اعلام کرده در جریان رویداد هارمونی، ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را با سیستم عامل اختصاصی هارمونی معرفی می‌کند.

هواوی پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و اعلام کرده ساعت هوشمند Watch 3 در جریان رویداد هارمونی در دوم ژوئن (12 خرداد) معرفی می‌شود. این ساعت به سیستم عامل  HarmonyOS مجهز بوده و ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بزرگی نسبت به مدل Watch GT2 Pro را تجربه می‌کند.

ناگفته نماند اولین ساعت هوشمند هواوی که به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS  مجهز می‌شود ساعت هوشمند واچ 3 است. سیستم عامل جدید از یک رابط کاربری بهبود یافته با قابلیت تعامل آسان با ساعت‌های هوشمند بهره برده و تعداد برنامه‌هایی که بر روی این ساعت هوشمند قابل نصب هستند نیز افزایش یافته است.

همچنین شایعات حاکی است که ساعت Watch 3 در دو نسخه استاندارد و Pro تولید و راهی بازارها می‌شود. تفاوت این دو نسخه به اندازه و برخی از قابلیت‌های فنی آن برمی‌گردد. پشتیبانی از قابلیت eSIM یا همان سیم‌کارت مجتمع الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های هوآوی واچ 3 بوده که امکان برقراری تماس تلفنی بدون احتیاج به گوشی موبایل را فراهم می‌کند.

قابلیت‌هایی نظیر اندازه‌گیری دما بدن، کنترل ریتم تنفس و پایش بهتر سلامتی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این ساعت محسوب می‌شود.

دوام باتری ساعت هوشمند Watch 3 نیز بسیار بالا بوده و حالت مدیریت هوشمند، مصرف باتری در زمان‌هایی که از قابلیت  eSIM  استفاده نمی‌شود را مدیریت خواهد کرد.

با توجه به قابلیت‌های مذکور انتظار می‌رود هواوی واچ 3 یک ساعت هوشمند مدرن با ویژگی‌های جدید باشد. لذا برای آشنایی بیشتر با این قابلیت‌ها باید منتظر ماند و دید تا در جریان رویداد 12 خرداد ماه هواوی چه اطلاعات دیگری در مورد آن منتشر می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!