هواوی ساعت هوشمند Watch Fit Elegant Edition را معرفی کرد اخبار

هواوی ساعت هوشمند Watch Fit Elegant Edition را معرفی کرد

دسامبر سال میلادی گذشته هواوی دستبند هوشمند Watch Fit را با طراحی شکیل و طیف کاملی از قابلیت‌های پایش سلامتی و تناسب اندام برای بازار چین معرفی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا هوآوی یک نسخه جدید به نام ساعت هوشمند huawei watch fit elegant edition برای بازارهای جهانی معرفی کرده است. در ادامه به معرفی بیشتری از جزییات هواوی واچ فیت الگانت می پردازیم. همراه ما باشید.

پیش‌تر، دستبند هوشمند Watch Fit هوآوی در چهار رنگ با قیمت 799 یوان چین (معادل 122 دلار) عرضه شده بود. اما اخیراً هواوی یک مدل جدید را به سری Huawei Watch Fit اضافه کرده است که نام دارد و در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این نسخه جدید با تغییراتی در طراحی و دو رنگ جدید همراه است.

مشخصات ساعت هوشمند huawei watch fit elegant edition

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت الگانت از قاب ساخته شده از فولاد ضد زنگ صیقلی و بندهای نرم ساخته‌شده از لاستیک فلوئورولاستومر بهره می‌برد. این بندهای جدید مقاومت بیشتری در برابر گرما، چربی، رطوبت و کشش دارند. همچنین این بندها بادوام‌تر از بندهای سیلیکونی هستند و در عین حال موجب حساسیت و واکنش پوستی نمی‌شوند.

ساعت huawei watch fit elegant edition

مشخصات فنی ساعت huawei watch fit elegant edition مشابه نسخه Watch Fit است و از همان صفحه نمایش 1.64 اینچی مستطیلی AMOLED با اندازه 1.64 اینچ و لبه‌های خمیده 2.5D بهره می‌برد. این صفحه نمایش که 70 درصد سطح بالایی را پوشانده، دارای وضوح تصویر  280×456پیکسل است.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند huawei watch fit elegant edition می‌توان باتری داخلی با ظرفیت 180 میلی آمپر ساعت، چیپست Kirin A1 و وزن 21 گرم را برشمرد.

همچنین Watch Fit Elegant دارای قابلیت پایش 24 ساعته سلامت، اندازه گیری اشباع اکسیژن خون، پایش چرخه قاعدگی بانوان، قابلیت Huawei TruSleep 2.0 برای پایش خواب و قابلیت TruRelax برای سنجش میزان استرس است.

نه تنها ساعت هواوی واچ فیت الگانت طراحی شکیل و جذابی دارد، بلکه می‌تواند به عنوان یک مربی شخصی هم عمل کند و دارای 12 دوره آموزش تناسب اندام، آموزش انجام 44 حرکت استاندارد و پشتیبانی از 96 نوع فعالیت بدنی مختلف از جمله یوگا است.

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت الگانت

همنطور که پیش‌تر گفته شد، دستبند هوشمند Watch Fit هوآوی در چهار رنگ با قیمت 799 یوان چین (معادل 122 دلار) عرضه شده بود. قیمت ساعت هوشمند huawei watch fit elegant edition به عنوان نسخه به روز تر و جدید Watch Fit هوآوی 152 دلار است و در دو رنگ مشکی و سفید از 26 مارس روانه بازارهای جهانی می‌شود.

 

پنج دلیل برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!