چرا GT2e بهترین انتخاب برای ورزشکاران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است مقاله و آموزش

چرا GT2e بهترین انتخاب برای ورزشکاران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است

ساعت های Huawei Watch GT، ساعت مخصوص ورزشکاران و مختص تناسب اندام و ورزش حرفه‌ای هستند اما قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه دارند. در ادامه به شما می‌گوییم چرا ساعت های Huawei Watch GT، بهترین انتخاب ساعت مخصوص ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه‌ای و حفظ تناسب اندام است.

ساعت هوشمند WATCH GT 2e هواوی به عنوان یک رقیب قدر برای محصولات گران قیمت، دارای ظاهر شیک، دوام باتری تا 14 روز و قابلیت‌های حرفه‌ای برای وزرش کردن است که ارزش خرید بسیار بالایی به آن می‌بخشد. در حقیقت WATCH GT 2e، ساعت مخصوص ورزشکاران است که همان قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران می‌گذارد که باید به مراتب بیشتر برای آن هزینه می‌کردند.

ساعت مخصوص ورزشکاران

طراحی شیک و محکم

در واقع ساعت هوشمند برای ورزشکاران، باید در کنار طراحی شکیل و اسپرت، محکم و بادوام نیز باشد. WATCH GT 2e از قاب ساخته شده از استیل ضد زنگ (فولاد) و بندهای لاستیکی نرم بهره می‌برد که استحکام و راحتی بالایی دارند. با وجود قاب فلزی محکم، WATCH GT 2e به هیچ عنوان بزرگ یا زمخت نیست و ضخامت آن زیر 10 میلی متر است که باعث می‌شود ظاهر جذابی بر روی مچ کاربر داشته باشد.

با وجود قاب فلزی محکم، WATCH GT 2e به هیچ عنوان بزرگ یا زمخت نیست

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 454×454 پیکسل برخوردار است. وجود صفحه نمایش AMOLED باعث کاهش مصرف باتری و بی نیاز بودن از روشن کردن صفحه نمایش برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز کاربر است.

دوام باتری ساعت هوشمند WATCH GT 2e هواوی به عنوان ساعت مخصوص ورزشکاران حرفه ای، به 2 هفته می‌رسد. این در حالی است که این محصول از مجموعه کاملی از حسگرها و قابلیت‌های ورزشی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند برای ورزشکاران ارزان قیمت

تناسب اندام به سبک حرفه‌ای‌ها با ساعت هوشمند برای ورزشکاران به سبک هواوی

ساعت هوشمند Huawei Watch GT2e از نظر قابلیت‌ها و امکانات برای تناسب اندام بسیار کامل و تمام عیار است. این ساعت GPS هم دارد تا بتوان به طور دقیق‌تر فعالیت‌های بدنی و تمرینات را ثبت کرد. پشتیبانی از ماهواره GLONASS هم امکان تشخیص سریع مکان کاربر را می‌دهد.

با Watch GT2e به عنوان ساعت مخصوص ورزشکاران حرفه ای می‌توان تمام فعالیت‌های بدنی در طول روز را ثبت و پایش کرد. کافی است برای آگاهی از اطلاعاتی چون تعداد گام‌ها، زمان فعالیت بدنی و نظیر آنها، به راحتی بر روی صفحه، انگشت خود را بکشید تا میان صفحات مختلف سوییچ کنید. در صورتی هم که مدت طولانی بی تحرک بنشینید، Watch GT2e شما را مطلع می‌کند.

عکس ساعت هوشمند برای ورزشکاران

کافی است اپلیکیشن مخصوص هواوی را روی گوشی خود نصب کنید تا به اطلاعات دقیقی چون تعداد گام‌ها، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و ارتفاع بالا رفته دست پیدا کنید. این اپلیکیشن قابلیت‌های پیشرفته بسیار بیشتری دارد.

Watch GT2e به عنوان ساعت مخصوص ورزشکاران تمام عیار برای تناسب اندام و فعالیت ورزشی، از طیف کاملی از حسگرها بهره می‌برد. از جمله این حسگرها می‌توان به سنجش ضربان قلب و حسگر SpO2 برای سنجش اشباع اکسیژن خون اشاره کرد.

 اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون یک الزام برای ساعت مخصوص ورزشکاران

اطلاع از ضربان قلب و میزان اکسیژن خون برای حفظ سلامتی و فعالیت ورزشی حرفه‌ای بسیار ضروری است. Watch GT2e به عنوان ساعت مخصوص ورزشکاران قادر است هر دو این‌ها را به طور دقیق اندازه گیری کند و اطلاعات جامعی در اختیار شما بگذارد. به این منظور کافی است اپلیکیشن روی گوشی خود را اجرا کنید تا به اطلاعات سودمندی چون کمینه و بیشینه ضربان قلب در طول روز، هفته و ماه‌های اخیر دست پیدا کنید.

بدون خواب کافی و مناسب نمی‌توان به تناسب اندام دست پیدا کرد یا بدنی ورزیده و سالم داشت. به همین دلیل ساعت هوشمند Watch GT2e هواوی قادر به پایش دقیق خواب است. این ساعت به خوبی می‌تواند مراحل مختلف خواب را تشخیص بدهد و حقایق جالبی ارائه کند که به بهبود خواب شما کمک می‌کند.

ساعت هوشمند برای ورزشکاران

جالب‌تر اینکه Watch GT2e قادر به ارائه اطلاعات تحلیلی چون کیفیت تنفس حین خواب، طول خواب عمیق و پیوستگی خواب در طول شب است که با کمک کردن به شناخت وضعیتتان، به بهبود خواب کمک می‌کند.

ساعت هوشمند برای ورزشکاران

مدیریت استرس

این ساعت یک قابلیت ویژه برای سنجش و مدیریت استرس به نام TruRelax هم دارد. با این قابلیت می‌توان سطح استرس را اندازه گیری کرد، سپس با عمل به توصیه‌ها و تلاش کردن، سطح استرس را پایین آورد. این قابلیت از تغییرات ناگهانی ضربان قلب برای اندازه گیری هرچه دقیق‌تر استرس در طول روز استفاده می‌کند.

دقت و معیار سنجش استرس با ساعت Watch GT2e هواوی توسط انستیتو روانشناسی و آکادمی علوم چین تأیید شده است. نه تنها Watch GT2e از مجموعه کاملی از حسگرها بهره می‌برد، بلکه اپلیکیشن پرقدرتی هم دارد که قادر به تحلیل داده‌های جمع آوری شده و ارائه حقایق بسیار سودمند است.

پایش ورزش و فعالیت بدنی

ساعت هوشمند Huawei Watch GTe به عنوان ساعت مخصوص ورزشکاران، دارای پروفایل برای بیش از 100 نوع فعالیت ورزشی است و می‌تواند کالری مصرف شده، ضربان قلب و طول فعالیت ورزشی را به طور خودکار تشخیص دهد. برای شنا کردن هم می‌توان اندازه استخر را تعیین کرد تا همه چیز با دقت بالایی ثبت شود.

دویدن یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در سراسر دنیا است و ساعت هوشمند Watch GTe هم قابلیت‌های ویژه‌ای برای دویدن دارد. این ساعت قادر به ارائه برنامه ورزشی نیز هست و با دنبال کردن دستورالعمل‌ها می‌توان به طور حرفه‌ای تری ورزش کرد. این ساعت قادر است با بهره گیری از حسگر ضربان قلب، پیشرفت کاربر در انجام تمرینات را تشخیص بدهد و اگر پیشرفت شما کافی نباشد، به شما توصیه می‌شود که بیشتر تلاش کنید.

ساعت مخصوص ورزشکاران حرفه ای

دقت ساعت هوشمند Watch GTe در ثبت دویدن بسیار بالا است و به خوبی می‌تواند اطلاعات جامعی از وضعیت شما حین دویدن جمع آوری کند. در نهایت اطلاعات جمع آوری شده توسط اپلیکیشن گوشی تحلیل می‌شوند و حقایق بسیار کاربردی نمایش داده می‌شود.

Watch GTe قادر به تشخیص وقفه‌ها در دویدن نیز است و اطلاعات جمع آوری شده بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. شما می‌توانید به اطلاعات کاربردی دیگری چون VO2 max دست پیدا کنید که به شما کمک می‌کند توانایی بدنی خود را از طریق تمرین و ورزش افزایش دهید.

سخن پایانی

Watch GTe هواوی یک ساعت هوشمند زیبا با دوام باتری 2 هفته است که به عنوان گزینه ای ایده آل برای پایش تحرکات روزانه و یک ساعت هوشمند برای ورزشکاران نیمه حرفه ای و حرفه ای محسوب می شود. این ساعت ها به طور ویژه‌ای برای تناسب اندام و ورزش حرفه‌ای طراحی شده است. این ساعت به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای تر تمرین کنید و در عین حال سلامت بدنی خود را بی وقفه پایش کنید.

ساعت هوشمند برای ورزشکاران نیمه حرفه ای

ساعت هوشمند Watch GTe می‌تواند به عنوان یک مربی ورزشی کارکشته هم مورد استفاده قرار بگیرد و به شما در دست یابی به تناسب اندام و سلامتی بیشتر کمک می‌کند. Watch GTe انتخابی ایده آل برای تناسب اندام و ورزش کردن است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!