چکیده‌ای از بررسی بررسی گوشی هواوی y7a توسط رسانه شهر سخت افزار در رسانه

چکیده‌ای از بررسی بررسی گوشی هواوی y7a توسط رسانه شهر سخت افزار

رسانه شهرسخت افزار اقدام به بررسی گوشی هواوی y7a نموده و از آن تمجید کرده است. به گفته این رسانه Huawei Y7a یک گوشی هوشمند ارزان و جوان‌پسند برای استفاده روزمره است و در کاربردهای مختلف می‌توان به آن تکیه کرد.

این رسانه درباره بررسی گوشی هواوی y7a از نظر طراحی، می‌گوید این گوشی از طراحی خلاقانه‌ای بهره می‌برد و با وجود معرفی در سال 2020، به گوشی‌های مدرن سال 2021 نزدیک است. همچنین شهرسخت افزار درباره طراحی وای 7 ای می‌گوید مکان المان‌ها بسیار هوشمندانه انتخاب شده است تا دسترسی به آنها و حس در دست گرفتن گوشی، ایده آل باشد.

بررسی گوشی هواوی y7a

رسانه مزبور درباره بررسی گوشی هواوی y7a از نظر صفحه نمایش می‌گوید برای یک پنل IPS شاهد کیفیت و غنای رنگ مطلوب و البته زاویه دید گسترده هستیم که آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند. به گفته کارشناسان شهرسخت افزار شدت روشنایی صفحه نمایش Y7a بسیار مناسب بوده و خوانایی آن در تاریکی شب یا روشنایی روز مطلوب است.

هوآوی در این گوشی از چیپست Kirin 710A استفاده کرده است که به گفته کارشناسان رسانه شهرسخت افزار در بررسی هواوی وای 7 ای دریافتند که این گوشی از ترکیب هسته‌های پردازشی نزدیک به تراشه‌های پرچم‌دار Kirin 960 و Kirin 970 بهره می‌برد. این رسانه می‌نویسد در بازی آسفالت شاهد عملکرد بسیار خوب گوشی Y7a هوآوی بوده‌اند که عمدتاً ناشی از به‌کارگیری فناوری انحصاری  GPU Turbo است. آنها عملکرد  GPU Turbo را بسیار کارآمد ارزیابی کرده‌اند.

بررسی هواوی وای 7 ای

شهرسخت افزار درباره دوربین Huawei Y7a می‌گوید در وجود بهینه سازی های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، شاهد ثبت تصاویر خوش رنگ و لعاب در حالت AI بوده‌اند. قابلیت یادشده قادر به تشخیص بیش از 200 صحنه و شئ مختلف بوده و با اعمال تنظیمات بهینه برای هر صحنه، تصاویر زیبایی به ثبت می‌رساند که موجب برتری دوربین Y7a نسبت به بسیاری از گوشی‌های هم‌رده می‌شود.

همچنین این رسانه می‌گوید حالت HDR به خوبی کار می‌کند و به ثبت جزئیات بیشتر کمک می‌کند. شهرسخت افزار می‌گوید تجربه فیلم برداری با گوشی Y7a در روشنایی روز بسیار رضایت بخش است و رنگ‌هایی غنی و زنده ثبت می‌شوند. فعال کردن حالت HDR هم موجب افزایش محسوس گستره دینامیکی تصویر می‌شود.

به گفته این رسانه در بررسی هواوی وای 7 ای،  قابلیت Night Mode قادر است با اعمال بهینه‌سازی‌های بسیار مؤثر، عکاسی در شب را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و استفاده از آن نتیجه خوبی دارد. این قابلیت امکان ثبت جزئیات بیشتر در شب را می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در بررسی گوشی هواوی y7a مورد توجه این رسانه قرار گرفته، مکان بسیار مناسب حسگر اثر انگشت است که باعث می‌شود به بهترین شکل ممکن انگشت شست کاربر روی آن قرار بگیرد و قفل گوشی خیلی سریع باز شود. این طراحی دقیق باعث شده دیگر نیاز نباشد کاربر برای باز کردن قفل گوشی به جابجا کردن انگشت خود به منظور پیدا کردن حسگر نیاز پیدا کند. همچنین این گوشی دارای قابلیت تشخیص چهره یا Face Unlock نیز بوده که احراز هویت را تسهیل می‌بخشد.

کارشناسان شهرسخت افزار در بررسی گوشی huawei y7a می‌گویند یکی از نقاط قوت برجسته گوشی Huawei Y7a باتری بزرگ آن است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که در این رده قیمتی کم نظیر است. این رسانه می‌گوید رابط کاربری به شدت بهینه موجب شده مصرف باتری گوشی Y7a بسیار ایده آل باشد. همراه با گوشی Huawei Y7a یک شارژر شارژ سریع 22.5 واتی ارائه می‌شود که قادر به شارژ کردن کامل باتری آن ظرف 118 دقیقه بوده است.

در انتها شهرسخت افزار در بررسی گوشی هواوی y7a می‌گوید، این محصول یک گوشی میان رده ارزشمند با دوربین چهارگانه، باتری پرظرفیت، شارژر سریع و طراحی به‌روز است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!