چگونه از ساعت هوشمند هواوی برای کنترل پخش موزیک و دوربین گوشی استفاده کنیم مقاله و آموزش

چگونه از ساعت هوشمند هواوی برای کنترل پخش موزیک و دوربین گوشی استفاده کنیم

کنترل پخش موزیک با ساعت هوشمند هواوی تنها بخشی از قابلیت هایی است که با در دست داشتن این گجت هوشمند در اختیار شما قرار می گیرد. در ادامه به معرفی قابلیت های دیگر ساعت های هوشمند هواوی نیز می پردازیم.

هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی طیف وسیعی از گجت‌های پوشیدنی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در همین زمینه ساعت‌های هوشمند نسل جدید این کمپانی به کارآمدترین قابلیت‌ها از جمله قابلیت کنترل پخش موزیک با ساعت هوشمند هوآوی مجهز شده‌اند.

اسمارت‌واچ‌های Huawei Watch GT 2 ،Watch GT 2e ،Watch GT 2 Pro ،Watch Fit و بسیاری دیگر از ساعت‌های هوشمند هواوی امکانات درخور توجهی نظیر صفحه‌نمایش لمسی بزرگ، فضای ذخیره‌سازی داخلی مناسب، موقعیت‌یاب (GPS)، قابلیت ضد آب، اتصال بلوتوث، شارژدهی با دوام و بسیاری قابلیت‌های دیگر در اختیار دارند.

هواوی همچنین از حیث نظارت بر سلامت کاربر، ساعت‌های هوشمند خود را به سیستم پایش خواب، کنترل سطح اکسیژن خون و استرس هم مجهز کرده است.

اما جدای از این‌ها شاید یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های مشاهده شده در اسمارت‌واچ‌های GT 2 و نسخه‌های بروز شده‌ی آن یعنی ساعت‌های هوشمند GT 2e و GT 2 Pro هواوی، استفاده از آن‌ها به عنوان کنترل از راه دور برای گوشی باشد.

کنترل پخش آهنگ با ساعت هوشمند هوآوی

ویژگی جذاب ساعت‌های هوشمند هواوی این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به حضور گوشی در دست، با استفاده از ساعت مچی خود با دوربین گوشی عکاسی کنید یا از طریق کنترل از راه دور، موسیقی در حال پخش را تغییر دهید.

کنترل دوربین گوشی با استفاده از ساعت هوشمند هواوی

هنگامی که دوربین گوشی خود را باز می‌کنید ساعت هوشمند هواوی به طور خودکار صفحه‌ی عکس‌برداری را به نمایش می‌گذارد؛ همچنین می‌توان با ورود به بخش Remote shutter در منوی ساعت، دوربین گوشی را باز کرد.

کنترل پخش موزیک با ساعت هوشمند هوآوی

بدین شکل شما قادر خواهید بود از طریق نمایشگر ساعت هواوی خود تنها با لمس آیکون دوربین، تصویربرداری کرده یا حتی برای ثبت عکس، تایمر تنظیم کنید.

نحوه اجرا و کنترل پخش موزیک با ساعت های هوشمند هوآوی

علاوه بر قابلیت ذخیره‌سازی آهنگ‌های گوشی روی ساعت هوشمند و استفاده از آن به عنوان سیستم صوتی مجزا، هواوی این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته تا از طریق اتصال گوشی به اسمارت ‌واچ بتوان آهنگ در حال پخش را تغییر داد یا پخش آن را متوقف و دوباره اجرا کرد.

برای فعالسازی قابلیت کنترل پخش موزیک با ساعت هوشمند هواوی کافی است از طریق برنامه‌ی Huawei Health app مسیر زیر را دنبال کرده و در انتها گزینه‌ی On-Wrist Control را فعال نمایید.

  • Device tab > انتخاب دستگاه مورد نظر > Music تنظیمات > Manage music > بخش On-wrist control

لازم به ذکر است قابلیت ریموت کنترل ساعت‌های هواوی تنها در گوشی‌های هوشمند هواوی یا آنر که رابط کاربری نسخه‌ی EMUI 8.1 به بعد را در اختیار دارند قابل استفاده خواهد بود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!