فروش 80 میلیونی لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی اخبار

فروش 80 میلیونی لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی

در حال حاضر هواوی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای دستبند و ساعت هوشمند در دنیا است و جدیدترین گزارش‌های منتشرشده هم این موضوع را به خوبی تأیید می‌کند. آن‌طور که پیداست ده‌ها میلیون خریدار از لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی استقبال کرده‌اند و موفقیت بزرگی را برای این غول فناوری رقم‌زده‌اند.

چند روز قبل هواوی یک رویداد بزرگ برگزار کرد و شاهد معرفی محصولات جدید و لوازم پوشیدنی هوشمند هوآوی، چون ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner، هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DoF، کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver و نسخه خاص گوشی تاشوی Mate X2 بودیم.

در همان رویداد هواوی آمار جدیدی از فروش محصولات خود ارائه کرد که نشان می‌دهد وسایل پوشیدنی این برند به‌شدت محبوب هستند. بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی یکی از مدیران ارشد هواوی، این کمپانی تنها طی سال میلادی جاری 80 میلیون وسیله پوشیدنی هوشمند به فروش رسانده که عدد خیره‌کننده است. در حقیقت این آمار به خوبی نشان می‌دهد هواوی برند اول دستبندهای هوشمند است.
هم‌اکنون نزدیک به 320 میلیون نفر از دستبندها و ساعت‌های هوشمند هواوی به‌طور فعال استفاده می‌کنند و نزدیک به 83 میلیون کاربر برای پایش سلامتی و فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود به محصولات هواوی متکی هستند.

لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی

اما علت این محبوبیت و توجه بالای کاربران به دستگاه‌های هوشمند و لوازم پوشیدنی هوشمند Huawei را باید پشتوانه فنی و قابلیت‌های بالای آنها دانست. این شرکت با بیش از 60 موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی درزمینه‌های تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در حین خواب)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر همکاری کرده و درعین‌حال بیش از 5 میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته‌اند.

هواوی در این رویداد تأکید کرد در آینده لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی به پنج گروه مختلف شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال کننده مُد، مراقبت‌های بهداشتی، همه‌جانبه کلاسیک و دستگاه‌های مخصوص کاربران حرفه‌ای تفکیک می‌شوند تا نیاز همه کاربران به‌طور تخصصی برآورده شود.

به‌روشنی هواوی یکی از موفق‌ترین برندهای لوازم پوشیدنی هوشمند در دنیا است و موفقیت‌های این کمپانی ادامه خواهد داشت. خریداران لوازم پوشیدنی هوشمند هواوی به خوبی از ارزش خرید بالا، کارآمدی و بهینه بودن محصولات پوشیدنی هوشمند هواوی آگاه هستند و موفقیت این برند در بازار پررقابت کنونی اتفاقی نیست.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!