چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه گجت نیوز در رسانه

چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه گجت نیوز

رسانه گجت نیوز اخیراً به بررسی گوشی هواوی Y9a پرداخته و یافته های جالبی از Huawei Y9a ارائه کرده است. این رسانه می‌گوید می‌توان Huawei Y9a را نسخه‌ای از میت 40 لایت دانست که به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده و با داشتن طراحی زیبا و خاص، سخت افزار قوی و قیمت مقرون صرفه، یک انتخاب مُدرن و خوش قیمت است.

گجت نیوز بر موضوع بررسی گوشی هواوی Y9a به عنوان، یک گوشی با سخت افزارها و فناوری‌های نیمه دوم سال 2020 میلادی چون باتری پرظرفیت، شارژر بسیار سریع و دوربین چهارتایی همه منظوره است.

رسانه گجت نیوز با اشاره به طراحی شکیل و مُدرن Y9a هواوی، آن را گوشی جوان پسند خوانده که می‌تواند در بازار داغ کنونی نگاه‌ها را به سمت خود بکشد.

بررسی هوآوی Y9a

رضایت کامل گجت نیوز در بررسی گوشی Huawei Y9a به عنوان یک میان رده

رسانه مزبور درباره صفحه نمایش Y9a هواوی می‌نویسد این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن  بدون حاشیه است که آن را به گزینه‌ای ایده آل برای تماشای ویدئو، فیلم و بازی کردن تبدیل کرده است. گجت نیوز تاکید دارد کاربر با یک رابط کاربری روان و جذاب روبرو می‌شود که تغییرات بزرگی به خود دیده و بسیار بی نقص است.

به گفته این رسانه بررسی گوشی هواوی Y9a نشان داد که، از ترکیب دوربین پشتی کاملی بهره می‌برد که از دوربین الترا واید گرفته تا ماکرو را شامل می‌شود و تجربه‌ای همه منظوره را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گجت نیز به وجود باتری پرظرفیت 4200 میلی آمپر، آن هم با شارژر بسیار پرسرعت 40 واتی اشاره کرده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و جزء ویژگی‌های متمایز کننده Huawei Y9a است.

گوشی Huawei Y9a از حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور بهره می‌برد که به راحتی می‌توان به آن دست پیدا کرد. گجت نیوز با ابراز رضایت از عملکرد اسکنر اثر انگشت گوشی Y9a، آن را از نظر دقت و سرعت بسیار مناسب ارزیابی کرده است. به گفته این رسانه دقت و سرعت پایین حسگرهای زیر نمایشگر باعث می‌شود حسگر اثر انگشت Huawei Y9a یک مزیت برای آن به شمار برود.

کارشناسان گجت نیوز نتوانسته‌اند رضایت خود را از طراحی بخش پشتی گوشی Y9a پنهان کنند و زیبایی آن را ستوده‌اند. در بررسی گوشی هواوی Y9a مشخص شد که، هواوی در پشت گوشی Y9a از طراحی نوآورانه Halo Design استفاده کرده که بسیار خاص و زیبا است. رسانه مزبور می‌گوید رنگ‌های صورتی و نقره‌ای گوشی Y9a بسیار وسوسه کننده هستند.

بررسی هواوی Y9a

بررسی گوشی هواوی Y9a از نظر مشخصات فنی

قاب پشتی پلاستیکی گوشی Y9a که ظاهری شبیه به شیشه دارد، توانسته نظر کارشناس‌های گجت نیوز را به خود جلب کند و آنها می‌گویند به نظر می‌رسد مقاومت بسیار خوبی هم داشته باشد. گجت نیوز تاکید دارد Y9a یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های با قاب پلاستیکی است و با داشتن رنگ‌های براق، ظاهری بی نظیر و حس فوق‌العاده‌ای را پدید می‌آورد.

این رسانه در بررسی گوشی هواوی Y9a، با تمجید از حاشیه‌های بسیار نازک صفحه نمایش، آن را به اندازه کافی بزرگ و باکیفیت خوانده که به دشواری بتوان پیکسل‌ها را با چشم غیر مسلح مشاهده کرد. گجت نیوز می‌گوید صفحه نمایش این گوشی رنگ‌هایی زنده دارد و حتی در زیر نور آفتاب هم کاربر را راضی نگاه می‌دارد.

نقاط قوت گوشی هواوی Y9a در بررسی گجت نیوز

گجت نیوز در بررسی هواوی Y9a،یکی دیگر از نقاط قوت گوشی وای 9 ای هواوی را بهره‌مندی از چیپست گیمینگ Helio G80 خوانده که با دارا بودن هسته‌های پردازشی پرقدرت Cortex-A75 و پردازنده گرافیکی Mali G52 در ترکیب با 8 گیگابایت حافظه رم، عملکرد نزدیک به گوشی‌های گران قیمت‌تر را ارائه می‌کند. این رسانه می‌گوید گوشی Y9a در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها هم کم نمی‌آورد و آنها را با نرخ فریم دهی مناسب و به دور از هرگونه لگ زدن اجرا می‌کند.

این رسانه در بررسی هوآوی Y9a، با اشاره به کسب امتیاز 178.5 هزار در بنچمارک انتوتو 8.4.3، عملکرد گوشی Y9a را ستوده و آن را نزدیک به گوشی‌های بسیار گران‌تر خوانده است. این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت UFS 2.1 عرضه می‌شود.

گجت نیوز تاکید دارد عملکرد و سرعت گوشی Y9a هواوی به حدی خوب است که گوشی‌های با دو برابر قیمت بیشتر را به چالش می‌کشد. همچنین گجت نیوز به مزیت استفاده از فناوری هوش مصنوعی در گوشی‌های هواوی اشاره کرده است.

گجت نیوز به بخش نرم افزاری گوشی Y9a هواوی هم پرداخته است و می‌گوید با وجود سرویس‌های موبایلی هواوی یا همان HMS، کاربران هیچ مشکلی بابت نداشتن سرویس‌های گوگلی نخواهند داشت و می‌توانند هر آنچه که نیاز دارند را به راحتی نصب و اجرا کنند.

بررسی گوشی هواوی Y9a

این رسانه از باتری پرظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت با شارژر سریع 40 واتی به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت گوشی  Y9a هواوی اشاره کرده است. شارژر Huawei SuperCharge این گوشی قادر است ظرف تنها نیم ساعت باتری آن را 70 درصد شارژ کند و شارژ کردن کامل باتری هم تنها 45 دقیقه زمان می‌برد. این رسانه عملکرد دوربین گوشی Y9a را هم بسیار مناسب ارزیابی کرده است.

نتیجه گیزی

در پایان گجت نیوز در بررسی huawei Y9a، از وای 9 ای هواوی به عنوان یک گوشی میان رده بسیار با ارزش و زیبا اسم برده که عملکرد خوبی دارد و می‌تواند نیازهای اغلب کاربران را هزینه معقول برآورده‌اند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!