رویداد معرفی محصولات نوآورانه و جدید هوآوی در دبی برگزار شد رویدادها

رویداد معرفی محصولات نوآورانه و جدید هوآوی در دبی برگزار شد

در تاریخ 7 May، در رویداد معرفی محصولات نوآورانه هوآوی در دبی، این شرکت اعلام کرد که محصولات جدید مهمی در زمینه ساعت هوشمند، صوتی و دفترکار هوشمند به بازار عرضه خواهند شد، از جمله ساعت هوشمند جدید  HUAWEI WATCH FIT 3، نسخه به‌روز شده و ارتقاء‌یافته‌ی HUAWEI MateBook X Pro و اولین تبلت هوآوی با نمایشگر نسل جدید PaperMatte Display به نام HUAWEI MatePad 11.5″S، به‌علاوه سایر محصولات.

این رویداد معرفی محصولات برای هوآوی نیز اهمیت زیادی داشت، زیرا برای اولین بار در سال‌های اخیر، یک رویداد بین‌المللی در این ابعاد با عرضه‌ی همزمان محصولات در بازارهای مختلف جهانی برگزار شد که به مصرف‌کنندگان نه‌تنها سخت‌افزارهای نوآورانه‌ای را ارائه می‌داد، بلکه راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود را نیز معرفی می‌کرد، از جمله اپلیکیشن GoPaint. طبق معرفی، هوآوی به ارزش‌هایی که HUAWEI XMAGE از طریق نوآوری‌های فناوری در عکاسی ایجاد کرده و منجر به بهبود محصولات و تقویت فرهنگ عکاسی موبایل شده است، توجه خواهد کرد. به‌طور مستقیم پس از این رویداد معرفی محصولات، یک رویداد دیگر در دبی با عنوان ‘یک جهان دلنشین – 12 سال عکاسی هوآوی’ برگزار خواهد شد.

HUAWEI WATCH FIT 3: تلفیق کامل مد، ورزش و فناوری

شعار “فشن فوروارد” هویت هوآوی در زمینه لوازم جانبی را به زیبایی ترکیب کرده و به دنبال جایگاه برجسته‌ای در بازار برتر می‌گردد. مدل جدید HUAWEI WATCH FIT 3 از طراحی مربع کلاسیک مدل‌های قبلی FIT بهره می‌برد، در حالی که مواد و فرآیندهای تولید، طراحی تعاملی و انتخاب گسترده‌تر رنگ بند‌ها، نشان دهنده پیشرفت جامعی است. تمامی نوآوری‌های عناصر طراحی، به تحققی سازگار از مفهوم “فشن اسکوئر” هواوی منجر می‌شود. صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا و بزرگ به ابعاد 1.82 اینچ یک تجربه دیداری گسترده‌تر و سه‌بعدی‌تر را فراهم می‌کند. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای بافتی مقاوم است. با ضخامت 9.9 میلی‌متر و وزن 26 گرم، بدنه ساعت سنگین‌تر از یک توت فرنگی نیست و به نازک‌ترین و سبک‌ترین عضو در سری ساعت‌های هوشمند FIT تبدیل شده است. با مجموعه گسترده‌ای از گزینه‌های رنگ و رابط کاربری پویا که چرخش دلچسب پیچ چرخان را یکپارچه می‌کند، WATCH FIT 3 نه تنها آسان برای استفاده است بلکه قطعه جذابی از یک پوشیدنی مچی است.

در زمینه تناسب اندام، ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 تلاش می‌کند تا به عنوان یک مربی شخصی در مچ دست کاربر عمل کند. برنامه Stay Fit به طور کامل ارتقا یافته است. پایگاه داده آن بهبود یافته و برای پوشش بهتر 50 کشور و منطقه مختلف، توسعه یافته و ویژگی تحلیل تغذیه جدیدی به آن اضافه شده که به کاربران کمک می‌کند تا تعادلی میان رژیم غذایی و ورزش برقرار و از علم برای رسیدن به کاهش وزن بهتر استفاده کنند. ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 همچنین ویژگی Smart Sports suggestion را معرفی می‌کند که به کاربران پیشنهاد می‌دهد که در مدت‌های معینی انواع خاصی از ورزش را انجام دهند، براساس عادات کاربر، شرایط آب و هوا و وضعیت حلقه‌های فعالیت، به منظور تشویق کاربران به توسعه عادات سالم کمک می‌کند.

در زمینه نظارت بر سلامتی، WATCH FIT 3 مجهز به فناوری HUAWEI TruSleep™4.0 است که به طور جامع نسخه‌های قبلی را بهبود داده است. TruSleep™4.0 یک رده بندی کامل‌تر از شاخص‌های فیزیولوژیکی را پوشش می‌دهد، سیستم امتیازدهی خواب، بهبود یافته است و تفسیر الگوی خواب و مشاوره شخصی را ارائه می‌کند. به علاوه، ویژگی جدید Sleep Breathing Awareness به کاربران امکان می‌دهد که با آرامش بیشتری به خواب بروند. WATCH FIT 3 دارای HUAWEI TruSeen™ 5.5 برای نظارت بر شاخص‌های سلامتی است، با 30٪ نظارت پایدارتر بر ضربان قلب. رابط SpO2 نیز بازبینی شده و کاربر می‌تواند SpO2 فعلی خود را در حدود 25 ثانیه بررسی کند.

هوآوی MateBook X pro جدید و MatePad 11.5”S: ابزارهایی برای خلق شادی

سال گذشته، در تاریخ 12 دسامبر، هوآوی یک رویداد معرفی محصول در دبی برگزار کرد که بر مفهوم “ایجاد زیبایی” متمرکز بود. این امر نشان می‌دهد که مفهوم محصولات هوآوی از دفتر هوشمند به ایجاد زیبایی منتقل شده است و محصولاتی با هدف کمک به کاربران برای تولید آثار منحصر به فرد و زیبا و تقویت خلاقیت در هر کاربر را در بر می‌گیرد.

آخرین نسخه از مدل جدید MateBook X Pro از نوآوری‌های فناورانه، طراحی زیبا و تجربه هوشمندی که عمیقاً در DNA کامپیوترهای هوآوی رمزگذاری شده است، الهام می‌گیرد. دستاوردهای فنی به هوآوی امکان ساخت یک لپ‌تاپ سبک و قدرتمند را می‌دهد. کل دستگاه تنها 980 گرم و ضخامت آن فقط 13.5 میلی‌متر است. این تنها دیگر یک لپ‌تاپ با پردازنده بسیار بازده اینتل Core™ Ultra 9 است که کمتر از 1 کیلوگرم وزن دارد.

هوآوی از نوآوری محصول سیستماتیک در مدل MateBook X Pro استفاده کرده است، از عناصر سطح پایین مانند معماری ابری HUAWEI Cloud Falcon و سیستم تخلیه حرارت *** Fin تا فناوری عملکرد سریع سوپر توربو، که منجر به عملکرد قدرتمندی می‌شود که کاربران را در تلاش‌های خلاقانه‌شان بهتر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این که اجازه می‌دهد تا هوآوی لپ‌تاپ MateBook X Pro را سبک‌تر کند، معماری ابری HUAWEI Cloud Falcon همچنین به تنظیم متراکم‌تر اجزای داخلی لپ‌تاپ منجر می‌شود، با مزایای قابل لمس برای عمر باتری، تخلیه حرارت و تولید صدا. سیستم تخلیه حرارت *** Fin نیز به طور جامع ارتقا یافته است، به طوری که حتی در سناریوهای بارگذاری سنگین مانند رندرینگ ویدیوی 4K یا کامپایل کد، نرم‌افزار به همان روانی اجرا می‌شود. آخرین نسخه از فناوری سوپر توربو که به طور هوشمند منابع سیستم را تخصیص می‌دهد، اجازه می‌دهد تا کاربران با سرعت‌های بی‌سابقه فایل‌های بزرگ را راه‌اندازی و باز کنند و بین وظایف در میلی‌ثانیه‌ها جابجا شوند.

در مراسم دیگری که در دسامبر گذشته در دبی برگزار شد، مفهوم “ایجاد زیبایی” که معرفی شده بود، به نوعی به اوج خود رسید، با معرفی تبلتHUAWEI MatePad 11.5″S، اولین تبلتی که از نمایشگر HUAWEI PaperMatte جدید استفاده می‌کند. هوآوی مشخصات تاثیرگذار تبلت HUAWEI MatePad 11.5″S را اعلام کرد: نسبت تصویر 3:2 (بسیار نزدیک به “نسبت طلایی” معروف)، نرخ به روز رسانی 144 هرتز و رزولوشن 2.8K.

طراحی نوآورانه نمایشگر PaperMatte سطح بازتاب را به زیر 2٪ کاهش می‌دهد و 99٪از تداخل نور را حذف می‌کند، به طوری که در محیط‌های داخلی با نوردهی بالا یا حتی در محیط‌های بیرونی زیر نور خورشید، کاربران می‌توانند به راحتی متن را بخوانند یا ویدیوها را تماشا کنند.

تبلت همچنین دارای برنامه یادداشت‌ها است که از پیش بارگیری شده است. کاربران سابق برنامه یادداشت‌ها، تغییرات جدید و خوش‌آمدی را مشاهده خواهند کرد، مانند قابلیت Note Replay که امکان می‌دهد در حین ضبط یک جلسه، یادداشت‌های ساده‌ای بردارید. پس از آن، می‌توانند به آسانی یک یادداشت را لمس کرده و به نقطه زمانی متناظر در ضبط صوتی بازگردند که بازیابی اطلاعات را آسان‌تر و کارآمد‌تر از همیشه می‌کند.

اپلیکیشن نقاشی خودگردان هوآوی: ابزار خلاق برای همه

برای به اشتراک گذاشتن شادی نقاشی با تمام مصرف‌کنندگان، هوآوی اپلیکیشن GoPaint خود را منتشر کرد.

این اپلیکیشن به همکاری گروه‌های تحقیق و توسعه هوآوی 2012 و دیگر تیم‌های تحقیق و توسعه از هشت زمینه، از جمله مواد، نورشناسی فیزیکی و رندرینگ گرافیکی، ایجاد شد. هوآوی همچنین با تیم هنرهای زیبا برتر همکاری کرد تا اپلیکیشنی با اثرات نوشتن و نقاشی واقع‌گرایانه و واقعی ایجاد کند. این اپلیکیشن بیش از 100 قلم مختلف مجازی و بافت‌های واقع‌گرایانه را داراست که کاربران را قادر می‌سازد بر روی کانواهای واقع‌گرایانه و طبیعی نقاشی کنند. با توجه به موتور نقاشی FangTian، GoPaint پشتیبانی از تعداد زیادی لایه، کمترین تاخیر و نرخ فریم بالا برای پاسخ فوری به حرکات مداد کاربر فراهم می‌کند. با ترکیب عملکرد قدرتمند تبلت‌های هوآوی، GoPaint یک اپلیکیشن نقاشی واقع‌گرایانه، حرفه‌ای، هوشمند و آسان به کاربران ارائه می‌دهد که هم برای افراد علاقه‌مند به هنر نقاشی و هم حرفه‌ای‌ها جذاب است.

هوآوی سه سال را صرف تحقیق و توسعه GoPaint کرده است. در حالی که منابع مخصوص این پروژه کافی بود که یک تبلت جدید توسعه دهد، به جای آن هدف ارائه یک اپلیکیشن نقاشی به کاربران تبلت در سراسر جهان بود که قابل دانلود رایگان باشد، با امید اینکه همه بتوانند آثار زیبایی را ایجاد کنند.

هوآوی اعلام کرده است که GoPaint شامل مجموعه کاملی از آموزش‌ها برای کمک به کاربران درک بهتر از هر ابزار در اپلیکیشن است. کاربران می‌توانند با شروع از مفاهیم ساده، به تدریج اطلاعات خود را درباره عملکردهای سطح بالاتر افزایش دهند.

علاوه بر این، در رویداد Innovative Product Launch، معرفی FreeBuds 6i با قابلیت حذف نویز بهبود یافته انجام شد. این رویداد در دبی نیز مروری بر نسل جدید لپ‌تاپ MateBook 14 از هوآوی، لپ تاپی با نمایشگر OLED حرفه‌ای 2.8K، WATCH GT 4 از هوآوی، که اکنون در رنگ سبز در دسترس است، و ساعت هوشمند WATCH 4 Pro Space Edition، که دارای زیبایی کیهانی جدید است، انجام شد. در روزهای پس از رویداد معرفی محصول، از 8 تا 10 May، هوآوی یک نمایشگاه به نام “یک دنیای دلگرم کننده – 12 سال عکاسی هوآوی” را در Concrete در خیابان السرکال در دبی برگزار کرد. این رویداد بزرگترین نمایشگاه عکاسی است که هوآوی تاکنون برگزار کرده است. آثار عکاسی شگفت‌انگیزی که در دبی به نمایش گذاشته شدند، از طریق رسانه‌های اجتماعی رسمی هوآوی به صورت آنلاین نیر قابل مشاهده هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!