معرفی نکات کلیدی در خرید گوشی Huwei nova Y60 راهنمای خرید

معرفی نکات کلیدی در خرید گوشی Huwei nova Y60

هواوی با هدف رفع نیازهای قشر جوان گوشی‌های سری نوا را با طراحی زیبا، دوربین‌های باکیفیت و قیمت مناسب عرضه کرده و حال یکی از جدیدترین اعضای این سری یعنی نوا Y60، با داشتن تمامی ویژگی‌های مورد اشاره به بازار آمده است. در ادامه با بررسی ویژگی ها و راهنمای خرید هواوی nova Y60 همراه ما باشید.

هواوی در گوشی nova Y60 تمرکز بسیاری روی دوربین گذاشته و سعی کرده یک محصول اقتصادی دارای بهترین و بروزترین فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دوربین را به مشتریان خود عرضه کند. باید گفت قابلیت‌های عکس‌برداری مورد بحث معمولاً در گوشی‌های گران‌قیمت دیده می‌شوند و تجهیز گوشی اقتصادی نوا Y60 به آن‌ها یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه در مقایسه با رقبا به شمار می‌آید.

راهنمای خرید هواوی nova Y60

هواوی نوا Y60 را به یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های تقریباً نازک مجهز کرده که محتوا را در رزولوشن 1600 در 720 پیکسل به کاربران نشان داده و با فناوری IPS LCD ساخته شده است. در پشت دستگاه نیز می‌‌توانید یک ماژول دوربین مربعی شکل  زیبا را مشاهده کنید که از سه لنز و یک فلاش تشکیل شده است.

علاوه بر این موارد هواوی گوشی اقتصادی nova Y60 را به ویژگی‌های قابل توجه زیادی مجهز کرده که در ادامه به مرور آن‌ها و بررسی ویژگی ها و راهنمای خرید هواوی nova Y60 می‌پردازیم.

طراحی شده برای شما

راهنمای خرید هواوی نوا وای 60

در بررسی و راهنمای خرید هواوی nova Y60 همان نگاه اول متوجه می‌شویم که نوا Y60 یک گوشی بسیار زیباست. همان‌طور که اشاره کردیم نمایشگر دستگاه حاشیه‌های زیادی نداشته و کناره و پشت دستگاه از پلاستیک بسیار با کیفیت تولید شده‌اند. این گوشی را می‌توان در دو رنگ مشکی مات و آبی فیروزه‌ای خریداری کرد که ظاهری شیک و گران‌قیمت به این گوشی اقتصادی بخشیده‌اند.

افزون بر ظاهر جذاب در دست گرفتن گوشی nova Y60 احساس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کند و می‌توان به قاطعیت گفت که همه زوایای بدنه آن به­خوبی و با دقت زیاد ساخته‌اند. به همین دلیل اگر از جنس بدنه این گوشی اطلاع نداشته باشید و آن را برای اولین بار لمس کنید، تصور خواهید کرد که با یک گوشی پرچم‌دار فلزی روبرو هستید.

احساس جذاب کار کردن با گوشی نوا Y60، رنگ بندی جذاب و طراحی خوش فرم بدنه، این گوشی را به سوپراستار دنیای اسمارت‌فون‌های اقتصادی تبدیل کرده است.

همیشه آماده

در حال حاضر بیشتر گوشی‌های بازار به حسگر اثر انگشت مجهز هستند اما واضح است که کیفیت و عملکرد این قابلیت در رنج‌های قیمتی مختلف کاملاً متفاوت بوده و گاهی کاربران به دلیل ضعف حسگر اثر انگشت موجود روی گوشی‌های ‌اقتصادی، به خود زحمت استفاده از آن را نمی‌دهند.

هواوی که همواره به ساخت محصولاتی باکیفیت ساخت بالا و دارای بهترین قطعات مشهور بوده، این سنت را در تولید گوشی nova Y60 نیز حفظ کرده و حسگر اثر انگشت این گوشی در کسری از ثانیه و بدون نیاز به فشردن چندباره قفل گوشی شما را باز می‌کند.

حسگر اثر انگشت گوشی نوا Y60 روی دکمه پاور قرار گرفته و به همین دلیل قفل گوشی را خیلی سریع و همزمان با روشن کردن آن باز می‌کند.

یک نمایشگر عالی

راهنمای خرید هوآوی نوا وای 60

در این قسمت از بررسی و راهنمای خرید هواوی nova Y60 لازم است اشاره شود که، نمایشگر گوشی nova Y60 با فناوری IPS LCD تولید شده و محتوا را با رزولوشن HD+ برای کاربران به نمایش می‌گذارد. باید گفت که این صفحه نمایش به طور کلی در مقایسه با دیگر گزینه‌های موجود در بازار شفاف‌تر به نظر می‌رسد و نوردهی بسیار خوب آن استفاده از گوشی زیر تابش مستقیم نور خورشید را نیز ممکن ساخته است. نمایشگر گوشی هواوی نوا Y60 همچنین قادر است از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و دامنه دینامیکی بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اگر می‌خواهید یک گوشی هوشمند اقتصادی با قابلیت پخش محتوای تصویری با رنگ‎‌های عمیق و زنده در اختیار داشته باشید، گوشی nova Y60 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

گوشی HUAWEI nova Y60

  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، دوربین الترا واید 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
  • صفحه نمایش 6.6 اینچی
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژر 5V/2A
  • پردازنده Mediatek MT6765

باتری بزرگ‌تر، سرگرمی بیشتر

یکی از مهمترین نکاتی که باید در این قسمت از راهنمای خرید هواوی نوا وای 60 به آن اشاره کنیم، ظرفیت باتری این گوشی هوشمند است. عمر باتری گوشی نوا Y60 نه تنها در بازار اقتصادی بلکه بین تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار منحصر به فرد است. این غول پر­ظرفیت می‌تواند شما را حتی در حالت استفاده پیوسته و همیشگی از آن، تا بیش از دو روز از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. برای استفاده­های پرمصرف مانند گیمینگ و تماشای ویدئو نیز می‌توانید روی 10 ساعت شارژدهی مداوم حساب باز کنید.

هواوی باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی nova Y60 را به فناوری‌های هوش مصنوعی مجهز کرده تا ظرفیت باتری با توجه به نیازها و نحوه استفاده کاربر به طور بهینه مصرف شود.

دوربین سه‌گانه

راهنمای خرید هوآوی نوا وای 60

یکی از مهمترین ویژگی هایی که نظر افراد را در راهنمای خرید هواوی nova Y60 ممکن است جلب کند کیفیت دوربین این گوشی هوشمند است. همه دنبال کنندگان دنیای فناوری می‌دانند که یکی از مهم‌تری نقاط قوت گوشی‌های هواوی را باید در عملکرد دوربین‌ آن‌ها جستجو کرد. گوشی نوا Y60 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در ماژول دوربین سه‌گانه مربعی شکل خود از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر عمق دو مگاپیکسلی برخوردار است.

دوربین اصلی گوشی نوا Y60 به قابلیت فوکوس سریع مجهز شده و قادر است لحظات زندگی شما را با نوردهی مناسب، تعادل اعجاب‌انگیز رنگ و شفافیت عالی به ثبت برساند. حسگر عمق دستگاه نیز تصاویر پرتره خوبی می‌گیرد و لنز اولتراواید آن با داشن میدان دید 120 درجه‌ای، برای علاقه مندان حرفه‌ای تر عکاسی به کار خواهد آمد. این سه دوربین می‌توانند ویدئوهایی با رزولوشون 1080 پیکسل با نرخ فریم برداری 30 فریم بر ثانیه به ثبت برسانند.

قطعات دوربین این گوشی با دقت بالا و با هدف ثبت بیشترین جزئیات انتخاب شده و حسگرهای nova Y60 می‌توانند نویز تصاویر را کاهش دهند. فناوری‌های هوش مصنوعی این دستگاه نیز برای افزایش دامنه دینامیکی و قابلیت HDR طراحی شده‌اند تا نوا Y60 بتواند در نور کم عکس‌های خوبی بگیرد.

قیمت خرید هوآوی نوا وای 60

برای ثبت تصاویر سلفی نیز هوای از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده که از ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی مانند Huawei Beauty Mode 5.0 برای بهبود رنگ سلفی و چهره برخوردار است.

هوش مصنوعی دوربین سلفی nova Y60 افکت‌های جذابی در اختیار کاربر می‌گذارد و می‌تواند به طور اتوماتیک رنگ لب‌های سوژه را بهبود بخشد.

فضای ذخیره‌سازی گسترده

گوشی نوا Y60 برای ذخیره خاطرات با ارزش شما 64 گیگابایت فضای ذخیر‌‌ه‌سازی داخلی در نظر گرفته که از طریق کارت حافظه MicroSD، تا 512 گیگابایت دیگر قابل افزایش است. وجود حافظه رم 4 گیگابایتی نیز عملکرد روان رابط کاربری گوشی را تضمین کرده و جابه‌جا شدن بین اپ‌ها را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

لذت موسیقی با صدای بلند

به لطف فناوری‌های صوتی Histen 6.1 و بهبود صدای پانارومیک سه بعدی، گوشی nova Y60 می‌تواند بهترین رفیق برای روزهای پر از موسیقی شما باشد. فناوری‌های صوتی این گوشی لذت گیمینگ را نیز دو چندان کرده‌اند و می‌توانید با غرق شدن در گیم‌پلی بازی­ها، صداهای اطراف خود را بهتر شنیده و یک قدم جلوتر از رقیبان خود گام بردارید.

فناوری HUAWEI SuperSound گوشی نوا Y60 می‌تواند صدایی به بلندی 86 دسی‌بل ایجاد کرده و افکت‌های صوتی گوش‌نوازی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

راهنمای خرید هواوی نوا Y60 و بررسی قابلیت‌های نرم‌افزاری جذاب

برای گرفتن سریع اسکرین‌شات کافی است دو بار با انگشت خود روی نمایشگر ضربه بزنید. اگر می‌خواهید تنها بخشی از نمایشگر را داشته باشید نیز باید یک بار ضربه زده و منطقه دلخواه خود را به آسانی انتخاب کنید. برای اسکرین‌شات گرفتن از کل یک صفحه اینترنتی یا یک فایل نیز لازم است بعد از ضربه زدن، یک S روی نمایشگر بکشید. برای عکس گرفتن از صحنه ویدئوها نیز می‌توانید با دو بند انگشت خود نمایشگر را لمس کنید.

گوشی nova Y60 همچنین از قابلیت Smart Gallery هواوی برخوردار شده که تصاویر ثبت شده شما را با بیشتر از 280 تگ مختلف به طور خودکار طبقه‌بندی می‌کند. در وجود این قابلیت تنها کافی است با سرچ کردن موارد دلخواه خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

از اپ‌گالری هواوی نیز می‌توانید برای دانلود بهترین اپلیکیشن‌های روز دنیا استفاده کرده و همچنین از نرم‌افزارهای اختصاصی و پیشنهادهای جذاب بهره‌مند شوید. موتور جستجوی Petal Search هم به شما اجازه می‌دهد در هر جای دنیا سرویس‌ها و محصولات مورد نیاز خود را یافته و از سیستم پیشرفته جستجوی تصویر استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی ها و راهنمای خرید هواوی nova Y60 پرداختیم. گوشی nova Y60 را باید ستاره بازار اقتصادی دانست. این گوشی طراحی زیبایی دارد و در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. در کنار این موضوع باید به خصوصیاتی چون نمایشگر شفاف، دوربین‌های باکیفیت و باتری عالی نیز اشاره کنیم که در رده‌قیمتی نزدیک به 200 دلاری این دستگاه بسیار کمیاب هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!