خلاصه بررسی وب سایت‌های معتبر از تبلت هواوی میت پد پرو 12.6 در رسانه

خلاصه بررسی وب سایت‌های معتبر از تبلت هواوی میت پد پرو 12.6

هواوی چندی قبل تبلت MatePad Pro 12.6 را معرفی کرد. این تبلت که اولین دستگاه مجهز به Harmony OS 2.0 به شمار می‌آید، مورد توجه رسانه‌های مختلف حوزه فناوری جهان نیز قرار گرفته است. در ادامه خلاصه‌ای از بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6 توسط سه رسانه معتبر را مرور می‌کنیم.

بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6  از دیدگاه وب سایت GSMArena

رسانه مشهور و معتبر GSMArena ورود یک تبلت با ویژگی‌های رده‌بالا به عرصه رقابت با دستگاه‌های مشابه اندرویدی و آیپدها را فرصتی مناسب برای ایجاد تنوع بیشتر در این بازار می‌داند و از MatePad Pro 12.6 به عنوان پیشرفتی خارق‌العاده در ارائه یک رابط کاربری کارآمد یاد می‌کند.

نگارنده مطلب در ادامه بررسی خود به امکان نصب و استفاده از بیشتر اپلیکیشن‌های اندرویدی اشاره و تاکید می‌کند که کاربران به لطف اپ گالری هواوی و فروشگاه‌های نرم‌افزار ثالث، مشکلی برای تهیه سرویس‌های مورد نظر خود نخواهند داشت.

به عقیده این رسانه هواوی در بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6، این تبلت به زبان طراحی مینیمال همیشگی محصولات خود وفادار مانده و یک تبلت رده‌بالای نازک تولید کرده است که از همان ابتدا، حس لوکس بودن و تفاوت را به دستان کاربران هدیه می‌دهد. از ویژگی‌های طراحی این دستگاه باید به حاشیه‌های‌ نازک، قاب آلومینیومی و چیدمان عمودی ماژول دوربین سه‌ گانه در پشت دستگاه اشاره کرد.

مشتریان تبلت‌های رده بالا معمولاً قصد دارند از آن‌ها به عنوان جایگزین لپ‌تاپ برای انجام کارهای خود روی یک دستگاه سبک‌تر استفاده کنند. GSMArena تبلت MatePad Pro 12.6 را به دلیل پشتیبانی از لوازم جانبی متعدد مانند قلم استایلوس و کیبورد مغناطیسی، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای این دسته از مصرف‌کنندگان می‌داند.

تبلت میت پد پرو 12.6 از دیدگاه وب سایت andriodcentral

این وب سایت در ابتدای کار بررسی تبلت هواوی Matepad Pro 12.6، این دستگاه را محصولی زیبا و دارای کیفیت ساخت بالا معرفی می‌کند و عملکرد سخت‌افزاری بسیار قدرتمند را هم یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این تبلت می‌داند. هواوی برای قدرت بخشیدن به پرچم‌دار غول‌پیکر خود ازتراشه Kirin 9000E بهره برده تا اجرای بدون مشکل هر برنامه و بازی با بالاترین تنظیمات را تضمین کند.

رسانه فوق سپس با تحسین قابلیت‌های Harmony OS 2.0، به برتری عملکرد مولتی‌تسکینگ MatePad Pro 12.6 نسبت به تبلت‌های اندرویدی هم‌رده اشاره دارد. این تبلت قادر است با فراهم کردن ویژگی‌هایی مانند کار کردن همزمان با دو اپلیکیشن از طریق تقسیم نمایشگر به دو قسمت و ژست‌های حرکتی متنوع، تجربه کاربری متفاوتی را برای شما رقم بزند.

androidcentral ادامه بررسی خود را به باتری غول پیکر این دستگاه اختصاص داده است. نویسنده این وب سایت می‌گوید حتی در صورت استفاده مرتب از میت پد پرو 12.6 برای خواندن مطلب، جستجوی وب و تماشای ویدئوهای یوتیوب؛ بازهم قادر نخواهید بود باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی آن را در کمتر از 2 روز خالی کنید.

MatePad Pro 12.6 در زمینه پشتیبانی از فناوری‌های شارژ بی‌سیم نیز یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. هواوی برای این دستگاه شارژ سیمی 40 واتی را در نظر گرفته و شارژ بی‌سیم 27 واتی نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

از طریق ویژگی شارژ معکوس میت پد پرو 12.6، می‌توانید گجت‌هایی مانند ساعت‌های هوشمند یا ایربادهای مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم Qi را نیز با توان 5 وات شارژ کنید.

تبلت میت پد پرو 12.6 از دیدگاه وب سایت TechRadar

وب سایت TechRadar در ابتدای گزارش خود از بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6، وزن پایین و در عین حال طراحی بهتر زاویه لبه‌های MatePad Pro 12.6 نسبت به هم‌رده‌هایی همچون تبلت گلکسی تب S7 سامسونگ را موجب شکل گرفتن یک دستگاه بسیار بهتر از نظر طراحی می‌داند و نحوه قرارگیری دوربین سلفی در حاشیه نمایشگر را نشانه‌ای از درک هواوی از خواسته‌های کاربران عنوان می‌کند.

تبلت میت پد پرو 12.6 را باید به عنوان یکی از تنها تبلت‌های سایز بزرگ بازار با نمایشگر OLED معرفی کرد. این نمایشگر می‌تواند محتوای مورد نظر شما را با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل به نمایش بگذارد و با دارا بودن نسبت تراکم پیکسلی 240 پیکسل بر اینچ، دستگاهی بسیار مناسب برای تولید محتوای گرافیکی به شمار آید.

از دیگر خصوصیات صفحه نمایش این تبلت می‌توان به پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3، نسبت کنتراست 1,000,000:1 و Delta E کمتر از 0.8 درصد اشاره کرد.

وبسایت TechRadar می‌گوید در مدت زمان محدود کار با تبلت  MatePad Pro 12.6به دلیل وجود رنگ‌های شفاف، روشنایی خیره‌کننده و بهره‌گیری از نرخ بروزرسانی 60 هرتزی، به این جمع بندی رسیده اند که تبلت پرچم‌دار هواوی از لحاظ کیفیت نمایشگر بین دیگر دستگاه‌های هم‌رده موجود در بازار، دست بالاتر را دارد.

هواوی همواره به ارائه گوشی‌های با دوربین‌های استثنایی مشهور بوده و تبلت میت پد پرو 12.6 نیز با دارا بودن ترکیب سه‌گانه دوربین، از معدود تبلت‌های جهان با چنین ویژگی به شمار می‌آید. تبلت پرچم‌دار هواوی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ و سنسور تشخیص عمق برخوردار است.

رسانه TechRadar همچون دیگر رسانه‌های بررسی کننده تبلت MatePad Pro 12.6، اذعان کرده است علی‌رغم تازه وارد بودن سیستم عامل هارمونی 2.0، هیچ‌گونه توقف ناگهانی اپ‌ها یا ناهماهنگی در رابط کاربری جدید وجود ندارد و هواوی موفق شده با تلفیق تجربه هارمونی و سخت‌افزار قدرتمند، تبلتی برای کاربردهای معمولی تا حرفه‌ای کاربران ارائه کند.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی تبلت هواوی میت پد پرو 12.6 از دیدگاه وبسایت های معتبر جتبا توجه به موارد اشاره شده، رسانه‌های فعال در حوزه تکنولوژی قابلیت‌های چون صفحه نمایش با کیفیت، سخت‌افزار قدرتمند، طراحی زیبا و در عین حال کاربردی را مهم‌ترین موارد در انتخاب یک تبلت پرچم‌دار می‌دانند و اذعان دارند که میت پد پرو 12.6 با اتکا به رابط کاربری روان و استفاده بهینه از سخت‌افزار، به یکی از بهترین تبلت‌های سال جاری میلادی تبدیل شده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!