چکیده‌ای از بررسی تبلت T10 هواوی توسط رسانه دیجیاتو در رسانه

چکیده‌ای از بررسی تبلت T10 هواوی توسط رسانه دیجیاتو

رسانه دیجیاتو به بررسی تبلت T10 هوآوی پرداخته است. کارشناسان دیجیاتو در پایان بررسی تبلت هواوی matepad t10 می‌گویند قیمت اقتصادی با امکان نصب سیم کارت این تبلت می‌تواند برای دانش آموزان و دانشجوهای با بودجه محدود وسوسه کننده باشد. در ادامه این مطلب به طور مختصر به مجموعه نتایج وبسایت دیجیاتو از بررسی تبلت تی 10 می پردازیم. همراه ما باشید.

این رسانه با اشاره به کیفیت ساخت تبلت میت پد T10 می‌گوید درست است با سخت افزارهای اقتصادی روبرو هستیم اما این تبلت کیفیت ساخت قابل قبولی دارد. صفحه نمایش این تبلت توسط یک لایه محافظ شیشه‌ای پوشانده شده است. دیجیاتو می‌نویسد بخش عمده قاب پشتی دستگاه از جنس آلومینیوم است که حس بسیار خوب و کیفیت بالا را به کاربر منتقل می‌کند.

بر روی میت پد T10 یک نشانگر LED یافت می‌شود که از طریق رنگ‌های مختلف قادر به نشان دادن وضعیت شارژ باتری یا شارژ شدن آن است. همچنین میت‌پد تی 10 دارای بلندگو استریو، درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

این رسانه با تاکید بر کیفیت ساخت بالا میت پد T10 هواوی می‌گوید با یک تبلت باکیفیت روبرو هستیم و مکان مناسب دوربین و اسپیکرها هم باعث بهبود تجربه کاربر می‌شود. نکته دیگر توزیع مناسب وزن دستگاه است که در دست گرفتن آن در حالت افقی را آسان‌تر می‌کند.

تبلت T10 هواوی

بررسی تبلت T10 هواوی آن را مناسب استفاده دانش آموزی نشان داد

میت پد تی 10 از یک صفحه نمایش بزرگ 9.7 اینچی بهره می‌برد که گزینه مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان است. صفحه نمایش این تبلت از نظر کیفیت در بین محصولات اقتصادی مناسب ارزیابی شده است. این رسانه در بررسی میت پد تی 10، به وجود گزینه‌های متنوع برای تنظیم صفحه نمایش نیز اشاره کرده و می‌گوید حالت Eye Comfort باعث افزایش راحتی چشم‌ها و حالت eBook mode باعث بهبود خوانایی صفحه می‌شود. گزینه Smart Resolution هم وضوح تصویر را بر اساس محتوا تنظیم می‌کند.

بررسی تبلت هواوی T10

دیجیاتو در بررسی مشخصات تبلت هواوی t10، در خصوص قابلیت‌ها و توانایی‌های سخت افزاری تبلت میت پد T10 هواوی بر روی پشتیبانی از شبکه‌های موبایل نسل چهارمی، امکان نصب کارت حافظه تا 512 گیگابایت، پشتیبانی از OTG و داشتن GPS و FM دست گذاشته است.

به نوشته این رسانه وجود بلندگوی دوتایی باعث شده بازی کردن هیجان بیشتری داشته باشد و افکت‌های صوتی نیز متنوع و زیبا هستند.

دیجیاتو در بررسی تبلت هواوی matepad t10، در خصوص دوام باتری 5100 میلی آمپر ساعت میت پد T10 هواوی می‌گوید با ثبت بیش از 12 ساعت دوام در تست باتری پی سی مارک و زیر فشار سنگین، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. این رسانه به وجود قابلیت Smart Charge هم اشاره کرده است که با یادگیری الگوی استفاده و شارژ، از استهلاک باتری می‌کاهد و موجب افزایش طول عمر آن می‌شود.

بررسی تبلت هوآوی T10

در پایان بررسی تبلت هوآوی T10 رسانه دیجیاتو می‌نویسد این تبلت، یک تبلت اقتصادی و با ارزش برای دانش آموزان و دانشجوها است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!