خودروهای مرسدس بنز کلاس S به سرویس‌های نرم‌افزاری HMS هواوی مجهز می‌شوند اخبار

خودروهای مرسدس بنز کلاس S به سرویس‌های نرم‌افزاری HMS هواوی مجهز می‌شوند

مدیرعامل کسب و کار محصولات رده مصرف کننده هواوی، Yu Chengdong، اعلام کرد از این پس شاهد اضافه شدن سرویس های هواوی در خودروهای مرسدس بنز کلاس S خواهیم بود تا به کاربران این خودروها تجربه‌ای نو از یک خودرو هوشمند را ارائه کنند. در ادامه به جرییات بیشتر خبر اضافه شدن hms در مرسدس بنز کلاس S خواهیم پرداخت.

با اضافه شدن سرویس های هواوی در خودروهای مرسدس بنز کلاس S، کاربران می‌توانند طیف وسیعی از اپلیکیشن‌های ثالث را بر روی صفحه نمایش بزرگ سیستم‌های داخلی خودرو تجربه کنند و از سرگرمی‌های متنوعی چون خواندن اخبار، گوش دادن به داستان، تماشای ویدئو و بازی کردن لذت ببرند.

پکیج HMS for Car هواوی، یک راهکار بی نظیر است که توسط تیم خدمات کلاد هواوی برای اتومبیل‌ها طراحی شده است و قابلیت‌هایی چون مارکت مخصوص خودرو و دستیار هوشمند هواوی را ارائه می‌دهد.

سرویس های هواوی در خودروهای مرسدس بنز کلاس S

قابلیت جدید اپلیکیشن‌های سریع ارائه شده همراه با اضافه شدم سرویس hms در مرسدس بنز کلاس S به کاربران این امکان را می‌دهد تا انواع اپلیکیشن را بدون نیاز به نصب و تنها با یک کلیک بر روی سیستم‌های داخلی خودرو اجرا کنند. در پوستر منتشر شده آیکون اپلیکیشن‌هایی چون SF Express ،Lychee و Bilibili برای اجرای سریع بر روی صفحه نمایش خودرو به چشم می‌خورد.

به گفته مدیر عامل کسب و کار رده مصرف کننده هواوی، این سرویس‌های هواوی به عنوان یک سرویس تحت کلاد و طراحی‌شده برای خودروهای هوشمند، از اکوسیستم اپلیکیشن غنی Huawei Cloud برای ارائه تجربه‌ای باکیفیت از سفر به همگان بهره می‌گیرد.

طبق اطلاعات منتشر شده Mercedes Benz S Class سال 2021 در سه مدل S400L ،S450L و S500L عرضه می‌شود. سیستم کنترل مرکزی این خودرو به یک صفحه نمایش لمسی 12.8 اینچی OLED  با وضوح تصویر 1888×1728 پیکسل مجهز است. همچنین این خودرو دارای دستیار صوتی و امکان ارتقای از راه دور نرم افزار است.

 

هرآنچه که باید درباره سرویس‌های موبایل هوآوی (HMS) بدانیم

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!