اعضای تازه‌وارد سری nova 10، فراتر از قهرمان‌های عکاسی سلفی اخبار

اعضای تازه‌وارد سری nova 10، فراتر از قهرمان‌های عکاسی سلفی

پس از عرضه در چین در اوایل ماه ژوئن امسال، گوشی‌های جدید سری 10 HUAWEI nova راه خود را به بازارهای جهانی باز کردند. در ماه‌های اخیر، سری 10 HUAWEI nova اولین نمایش خود را در اروپا داشت، جایی که همراه با سایر محصولات جدید هوآوی از طریق ایونت‌های رونمایی در چندین شهر اروپایی به صورت رسمی معرفی شد. این بار علاوه بر هوآوی nova 10  استاندارد، nova 10 Pro نیز در دسترس کاربران جهانی قرار خواهد گرفت، بنابراین بیایید مرور کنیم که این دو دستگاه میان رده قدرتمند، چه چیزی می‌توانند ارائه دهند.

 

ما به این موضوع عادت داریم که هوآوی در  هر سری ،nova دستگاه‌هایی با ظاهری زیبا، مشخصات عالی و فناوری‌های نوآورانه ارائه می‌کند که به گوشی‌های میان‌رده، عملکرد دستگاه‌های پرچم‌دار را اهدا می‌کند. سری‌های nova 10 با طراحی منحصربه‌فرد، سیستم دوربین پیشرفته با دوربین جلویی پیشرو در صنعت، و فناوری جدید سوپرشارژ توربو که شارژ سریع‌تر را ممکن می‌کند، ارائه می‌شوند.

هوآوی  nova 10 و هوآوی nova 10 Pro بسیار شبیه به هم هستند. پشت هر دو گوشی از شیشه مات ساخته شده است، بنابراین اثر انگشت، درخشش و انکسار نور را در قاب پشتی از بین نخواهد برد. عنصری که بیش از همه در قاب پشت گوشی خودنمایی می‌کند، ماژول دوربین عقب با حلقه‌های طلایی/نقره‌ای در لبه‌ها است که جلوه‌ای از زرق و برق را به طراحی نوا می‌افزاید. هوآوی nova 10 Pro در رنگ‌های نقره‌ای ستاره‌ای و مشکی ستاره‌ای موجود است، در حالی که هوآوی  nova 10 در رنگ بنفش یاسی نیز عرضه شده است.

 

هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش OLED خمیده FHD+ با حاشیه های باریک، 1.07 میلیارد رنگ و نرخ به روزرسانی صفحه نمایش 120 هرتز هستند. مدل استاندارد دارای یک دوربین جلو با حفره و تراز مرکزی است، در حالی که دوربین جلوی دوگانه مدل Pro در یک بریدگی بیضی شکل در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. هر دو دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

هوآوی  nova 10 و nova 10 Pro دستگاه های جمع و جوری هستند که به خوبی در دست قرار می گیرند. nova 10 تنها با 168 گرم وزن و 6.88 میلی‌متر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است، در حالی که nova Pro، 191 گرم وزن دارد و تنها 1 میلی متر ضخیم تر از مدل استاندارد است.

هر دو گوشی دارای دوربین سه‌گانه پشتی تقریبا یکسان هستند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Ultra-Vison به فناوری هوآوی RYYB Color Filter Array مجهز شده است که 40 درصد نور بیشتری نسبت به لنزهای سنتی دریافت می‌کند. دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 112 درجه عکس‌هایی را از فاصله 2 سانتی‌متری از جسم ممکن می‌کند، در حالی که دوربین عمق پرتره وظیفه عکس‌هایی با جلوه بوکه را بر عهده دارد. این راه‌اندازی دوربین، عکس‌هایی با جزئیات، شارپ و با نور مناسب را در حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم‌برداری، از جمله حالت‌های پرتره متعدد، امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین جلو چیزی است که هوآوی  nova 10 را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می‌کند. هر دو مدل با دوربین جلو 60 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند که برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند است. علاوه بر این، دوربین با زاویه فوق عریض 100 درجه که از فوکوس خودکار در هوآوی  nova 10 Pro نیز پشتیبانی می‌کند، مدل پرو به یک دوربین نزدیک پرتره 8 مگاپیکسلی اضافی مجهز شده است که از زوم اپتیکال 2 برابر، زوم دیجیتال 5 برابر و فوکوس خودکار پشتیبانی می‌نماید. این ویژگی برای اولین بار در بازار عرضه شده است. علاوه بر ویدیوهای جلویی فوق عریض 4K و سلفی های فوق عریض با رزولوشن بالا که می‌توانید با هر دو مدل nova 10 بگیرید، دوربین جلوی فوکوس خودکار دوگانه هوآوی  nova 10 Pro ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تغییر فوکوس خودکار، 0.7X~ را امکان پذیر می‌کند. فیلم‌ها و سلفی‌ها با زوم 5 برابر و ویدیوی جلویی با دید دوگانه صورت می‌گیرد.

هوآوی  nova 10 و HUAWEI nova 10 Pro بر روی پلتفرم Qualcomm Snapdragon™ 778G 4G با پردازنده هشت هسته ای و گرافیک Adreno™ 642L اجرا می شوند و با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند. هر دو مدل دارای سیستم دو بلندگوی استریو هستند که مخصوصاً گیمرها و کاربرانی را که از چند رسانه ای لذت می برند خوشحال می کند. هوآوی  nova 10 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از سوپر شارژ هوآوی تا 66 وات پشتیبانی می‌کند، در حالی که هوآوی  nova 10 Pro دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از سوپرشارژ تا 100 وات پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کامل باتری در 20 دقیقه یا شارژ از 20٪ به 80٪ فقط در 10 دقیقه انجام می‌شود.. گوشی‌های سری nova 10 با سیستم عامل EMUI 12 عرضه می‌شوند و از ویژگی سوپردیوایس پشتیبانی می‌کنند که امکان اتصال و همکاری آسان با سایر دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کند.

در حالی که واضح است که گوشی‌های جدید سری nova 10 مخصوصاً برای ولاگرها و کاربران دوربین جلویی جذاب خواهند بود، اما آنها بسیار بیشتر از قهرمانان سلفی هستند – گوشی‌های هوشمند با طراحی های عالی که بدون شک ذهنیت ها را تغییر می‌دهند و تجربه کاربری برتر را در طیف وسیعی ارائه می‌کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!