مرکز جدید تحقیق و توسعه (R&D) هوآوی با 2.3 بیلیون دلار سرمایه گذاری، در سال 2023 رونمایی خواهد شد. اخبار

مرکز جدید تحقیق و توسعه (R&D) هوآوی با 2.3 بیلیون دلار سرمایه گذاری، در سال 2023 رونمایی خواهد شد.

هواوی با سرعت زیاد در حال کار بر روی یک مرکز جدید تحقیق و توسعه است و آن را تا پایان سال 2023 راه اندازی خواهد کرد. این بیانیه مستقیماً از اولین کنفرانس نمایشی Zone Full Link  Demonstration که امروز به طور رسمی در جیاشان برگزار شد، آمده است.

طبق آخرین اطلاعات، این یکی از پروژه­های کلیدی شهرداری شانگهای است. علاوه بر این، هواوی با این مرکز جدید در تلاش است تا بزرگترین پایگاه نوآوری در جهان را پایه­گذاری کند. هدف اصلی این پروژه تبدیل شدن به مکانی عالی برای انجام امور نقل و انتقالات دیجیتالی است.

مرکز تحقیق و توسعه هوآوی: پایگاه نوآوری برجسته

 

همچنین، سازنده چینی این مرکز تلاش می­کند تا فضای جدیدی را برای کارکنان خود ایجاد کند که هم در خشکی و هم در آب قابل پشتیبانی باشد. این شرکت تاکنون در مجموع 2.3 میلیارد دلار برای ساخت و شکل­گیری این مرکز تحقیق و توسعه سرمایه­گذاری کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این پروژه در شهر جینزه، منطقه کویگپو، ستون­های خود را پایه­ریزی و بنا می­کند.

مرکز تحقیق و توسعه هواوی که انتظار می­رود در حدود سال 2023 راه­اندازی شود، عمدتاً بر روی مفاهیم علم و فناوری کار خواهد کرد. این مرکز در منطقه نمایشی دلتای رودخانه یانگ تسه قرار دارد و به عنوان یکی از پروژه­های شاخص طبقه­بندی می­شود.

در سپتامبر 2020، اداره قوانین شهرداری شانگهای و هواوی قراردادی را برای پروژه تحقیق و توسعه کینگو امضا کردند. طبق این قرارداد، هر دو شریک تجاری برای یک همکاری کارآمد و بهینه توافق کردند. همچنین، آنها چنین اصولی را برای بهتر کردن تحقیق، توسعه، کاربری­های نمایشی و سایر خدمات ایجاد کردند.

از سوی دیگر، بنیان­گذار هواوی، رن ژنگفی، نگاهی اجمالی به چارچوب این پایگاه جدید ارائه کرد. او در مصاحبه­ای اظهار داشت که مایل است برای طراحی این مرکز از طراحی مجتمع کنار دریاچه شیکاگو الهام بگیرد. بعلاوه، نوآوری از چنین چیدمان و طرحی استفاده می کند تا نظر دانشمندان خارجی را برای همکاری در این پروژه جذب کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!