شش دلیل برای انتخاب و خرید گوشی هواوی Y7a

شش دلیل برای انتخاب و خرید گوشی هواوی Y7a

خرید گوشی هواوی Y7a می‌تواند هر آنچه یک کاربر از گوشی خود بخواهد را با کیفیتی مناسب ارائه کند. تولید گوشی‌های میان‌رده خوش قیمت با امکانات کاربردی و قابل توجه یکی از هنرهایی است که تنها شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای قادر به انجامش خواهند بود. یکی از جدیدترین گوشی‌هایی که در این حوزه و برای بازار میان‌رده تولید شده Huawei Y7a است. در ادامه به معرفی ویژگی های هواوی وای 7 ای خواهیم پرداخت.

سری Y گوشی‌های هواوی را باید بهترین محصول برای افرادی دانست که می‌خواهند بیشترین بهره‌وری و ارزش خرید را با کمترین هزینه دریافت کنند. در همین زمینه هواوی با تولید گوشی‌های مختلف در بازه‌های قیمتی مختلف، برای هر کاربری، انتخاب متناسب آن را پیشنهاد می‌دهد.

گوشی هواوی وای 7 ای را نیز باید نمونه بارز محصولی با ویژگی‌های فوق دانست. گوشی که به صورت هنرمندانه‌ای هر آنچه برای رفع نیازهای کاربران مد نظر و نیاز است را با کیفیت مناسبی ارائه می‌کند.

استفاده از یک ظاهر مینیمال و یک دست با نمایشگری مدرن و دوربین‌های جدید، وجوهی است که در نگاه اول شما را به گوشی Y7a جذب می‌کند. با این حال داشتن باتری قدرتمند و سیستم هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که کارایی سخت‌افزار و ویژگی های هواوی وای 7 ای را دوچندان می‌کند نیز از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در فهرست نکات مثبت این گوشی درج شود. در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد که چرا گوشی هواوی Y7a یک گوشی همه فن حریف است و می‌تواند آن را به طرفداران محصولات میان‌رده به عنوان اولین پیشنهاد، معرفی کرد.

طراحی مینیمال و رنگ‌های جذاب و کم‌نظیر

برای اینکه یک گوشی جذاب و زیبا تولید شود همواره نیاز به استفاده از المان‌های خاص در طراحی نیست. در واقع رعایت اصل سادگی در طراحی و استفاده از حداقل‌ها در این زمینه (طراحی مینیمال) می‌تواند منجر به خلق محصولی شود که چه بسا می‌تواند زیبایی و جذابیت بیشتری از یک محصول شلوغ و پر سر و صدا داشته باشد.

با توجه به همین اصل، هواوی یک طراحی ساده، یک دست و زیبا را برای گوشی Y7a در نظر گرفته که در جلو با داشتن حاشیه‌های اندک برای نمایشگر و دوربین سلفی درون حفره همراه شده و در پشت نیز چینش عمودی در یک راستا را برای سنسورهای دوربین پیاده نموده است.

رنگ‌های بدنه جذاب شامل سبز یشمی، طلایی با ته مایه سرخ و مشکی نیمه شب که حالت براق و جذابی نیز به آنها افزوده شده و یکی از خاص‌ترین ترکیب‌های رنگی در گوشی‌های میان‌رده است که می توانید با خرید گوشی هواوی Y7a در اختیار داشته باشید.

خرید گوشی هواوی Y7a

جدای از مسائل فوق ارگونومی دستگاه و ابعاد آن با توجه به حاشیه اندک نمایشگر در حد بسیار خوبی برای یک گوشی با نمایشگر بزرگ طراحی شده و به کاربر کمک می‌کند که بتواند با یک دست به راحتی گوشی را کنترل کرده و از آن استفاده کند. در این مسیر یکی دیگر از ویژگی های هواوی وای 7 ای، حاشیه‌های منحنی بدنه در پشت دستگاه است که بیش از پیش به حس بهتر از در دست گرفتن گوشی افزوده است.

هواوی وای 7 ای گوشی است که در یک نگاه نظر هر کاربری را به خود جذب می‌کند. سه رنگ پویا و متغیر بدنه که در کنار طراحی ساده دستگاه، ترکیبی جذاب را شکل می‌دهند نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی زیباست که از دید طراحی و کیفیت ساخت هیچ نکته منفی در آن دیده نمی‌شود.

با خرید گوشی هواوی Y7a باتری قدرتمند و شارژ در یک چشم به هم زدن را تجربه کنید

هواوی در دل این گوشی جذاب باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را جای داده که می‌تواند یکی از بهترین دلایل برای خرید گوشی هواوی Y7a باشد. این باتری با ظرفیت فراوان خود در کنار بهینه‌سازی‌های عالی که در بخش نرم‌افزار دستگاه صورت گرفته قادر است تا بیشتر از یک روز کامل برای استفاده از دستگاهی در شرایط عادی، کاربر را همراه کند. این امکان وجود دارد که حتی بتوان با یک الگوی مصرف دستگاه ساده، حتی تا دو روز کامل نیز بدون نیاز به شارژر، از Y7a استفاده کنید.

برای شارژ باتری گوشی هواوی Y7a از یک شارژر 22.5 وات همراه دستگاه استفاده می‌شود که قادر است طی مدت 10 دقیقه شارژ، برای 2 ساعت تمام امکان تماشای فیلم برای کاربر را میسر کند.

همچنین شارژر هواوی وای 7 ای می‌تواند ظرف مدت زمان تنها نیم ساعت، به میزان 46 درصد از ظرفیت باتری دستگاه را پر کند. این بدان معناست که اگر در شرایط خاصی قرار گرفته باشید که زمان کمی برای شارژ گوشی خود دارید، تنها کافی است نیم ساعت گوشی خود را به شارژ بزنید.

البته با اندکی مدیریت در مصرف باتری و یا استفاده از یکی از حالت‌های مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی موجود در رابط کاربری دستگاه، برای مدت یک روز تمام به اتصال مجدد گوشی به شارژر استفاده نکنید.

دوربین‌هایی برای ثبت همه لحظات در هر شرایط

یکی از ویژگی‌هایی که هواوی در دوربین گوشی‌های میان‌رده خود قرار می‌دهد همراه کردن هوش مصنوعی با نرم‌افزار دوربین است. اما جدای از الگوریتم‌های معمولی پردازشی، هواوی در نرم‌افزار دوربین گوشی وای 7 ای، هوش مصنوعی را تا سطح پردازش همه اطلاعات دریافتی از هر چهار سنسور دوربین، وارد کرده است.

با این فناوری، دوربین گوشی شما به صورت مداوم و خودکار به بررسی سوژه درون کادر عکس پرداخته و تلاش می‌کند تا هدف اصلی عکاسی را استخراج کند. عکاسی پرتره، ماکرو، عکس در شب، مناظر و هر چه در پیش روی دوربین قرار گیرد به صورت خودکار توسط دوربین شناسایی شده و در آن واحد بهترین افکت‌های تصویری روی آن پیاده می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

ویژگی های هواوی وای 7 ای

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دستگاه نیز به کاربر کمک می‌کند تا تصاویری با وضوح بالا را همراه با کیفیت رنگ و تنظیم صحیح نور ثبت کند تا همواره بتوان بهترین لحظات را با بهترین کیفیت به ثبت رساند.

از ویژگی های هواوی وای 7 ای، استفاده از گشودگی مناسب دریچه دیافراگم از یک سو و بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته پردازش هوش مصنوعی از سوی دیگر اسن که به کاربر کمک می‌کند تا بتواند در هر شرایطی تصاویر روشن، با وضوح و رنگ‌های مناسب را ثبت کند؛ عکس‌های که به هیچ عنوان در حالت ساده و با استفاده از بسیاری از رقبا ممکن است در پارامترهای مذکور، تغییراتی مصنوعی و غیرطبیعی را ایجاد و ثبت کنند.

قیمت خرید گوشی هواوی Y7a

در نهایت دوربین اولترا واید دستگاه نیز با زاویه دید 120 درجه‌ای خود این امکان را فراهم می‌کند که بتوان تا 33 درصد فضای بیشتری را در کادر عکس جای داد و بتوان تصاویر زاویه عریض زیبایی را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و حذف نویزهای این دست از تصاویر به ثبت رساند.

نمایشگر عریض، واضح و یکدست

برای بسیاری از کاربران نمایشگر مهمترین بخش گوشی است. در عین حال، جای دادن یک نمایشگر بزرگ و با رزولوشن بالا می‌تواند چالشی ویژه برای شرکت‌های تولیدکننده باشد که بر وجوه قیمت دستگاه بسیار اثر می‌گذارد. با وجود همین این چالش‌ها، هواوی یک نمایشگر با دقت رنگ و رزولوشن بالا را که حاشیه بسیار اندکی در طرفین دارد را برای Y7a تدارک دیده است که خرید گوشی هواوی Y7a را برای افرادی که به کیفیت دوربین اهمیت می دهند را کاملا توجیه پذیر می کند.

نکته جذابی که در مورد نمایشگر این گوشی وجود دارد قابلیت استفاده از رابط کاربری در تنظیم سطوح رنگی و نور زمینه دستگاه است که به کاربر کمک می‌کند تُن رنگ نمایشگر را در هر شرایطی متناسب با نور محیط و چشم خود تنظیم کند.

ویژگی های هواوی وای 7 ای

حافظه ذخیره‌سازی سریع و حجیم

ویژگی مثبت دیگری که در بخش سخت‌افزاری دستگاه وجود دارد استفاده از 128 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه دستگاه است که البته می‌توان در صورت دلخواه آن را با استفاده از درگاه حافظه جانبی دستگاه نیز تا 2 گیگابایت دیگر افزایش داد.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد استفاده از سیستم فایل موسوم به EROFS است که به دستگاه کمک می‌کند با سرعتی تا 30 برابری سریعتر از سیستم‌فایل‌های عادی، دسترسی به فایل‌ها و محتوای درون گوشی را برای کاربر میسر کند. در واقع هواوی بدون هزینه اضافی و استفاده از منابع، تنها با یک بهینه‌سازی نرم‌افزار شرایطی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند از گوشی خود با محیط کاربری سریعتری استفاده کرده و هیچ‌گاه نگران عقب ماندن و لگ‌های ناگهانی آن نمانند.

با خرید گوشی هواوی Y7a، زندگی هوشمند با رابط کاربری EMUI 10.1 تجربه کنید

رابط کاربری به عنوان روح هر گوشی هوشمند، می‌تواند نحوه استفاده شما از دستگاه را تعریف کند. از سوی دیگر قرار دادن امکانات فراوان در رابط کاربری که طی سالیان گذشته توسط شرکت‌های متعددی صورت گرفته معایبی مانند کاهش سرعت دستگاه و همچنین اشغال فضای بیهوده را نتیجه می‌دهد.

اما نکته جالبی که در مورد گوشی‌های هواوی و به صورت خاص در مورد گوشی Y7a وجود دارد آن است که رابط کاربری EMUI 10.1 این گوشی به مرور زمان نه تنها دچار کاهش سرعت نمی‌شود، بلکه تلاش می‌کند با یادگیری عمیق از عادات کاربر، خود را با آن وفق داده و سرعت خود را برای رساندن کاربر به هدف، افزایش دهد.

خرید گوشی هواوی وای 7 ای

موتور جستجوی Petal Search هوشمندترین موتور جستجو در میان گوشی‌های هوشمند است که تنها با یک کلمه ورودی، هر آنچه به آن کلمه مربوط شود را به صورت یکجا ارائه می‌کند.

در این حالت هواوی با استفاده از موتور جستجوی هوشمند Petal Search این امکان را نیز فراهم کرده تا کاربر بتواند هر آنچه در ذهن دارد، از جستجوی نرم‌افزار گرفته، جستجو برای یک منوی تنظیمات در گوشِ یا حتی بررسی وجود یک عکس و آهنگ در گوشی خود و فراتر از آن، جستجوی محتوا در وب را در یک صفحه در اختیار داشته باشد.

استفاده از فروشگاه نرم‌افزاری App Gallery هواوی نیز نه تنها ویژگی عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل را پوشش می‌دهد، بلکه به کاربر کمک می‌کند تا نرم‌افزارهایی که به صورت ویژه برای گوشی‌های هواوی طراحی شده‌اند و سازگاری به مراتب بیشتری با دستگاه دارند را به راحتی جستجو و دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!